LILLA LAG Slankekrigen

jeg sa jo jeg skulle gi alt denne uka..for denne gang SKAL jeg ha nedgang!!!;)
Så jeg har hatt ei supersunn helg hittil...ingen godis eller feit mat idag heller...OG jeg har trent 1 1/2 time idag.. kjempefornøyd med megselv...får håpe vekta er litt mer samarbeidsvillig denne gang=)
 
pearl: tusen takk for motiverende ord:-) Ja nå satser jeg på at kroppen slutter å protestere mer!! hehe;)
Du er jo kjempeflink selv må jeg si!! flott nedgang du har hatt altså! All grunn til å være fornøyd med degselv:) 300gram ned er jo noe det også...all nedgang er nedgang:) sakte men sikkert ned er jo og det beste=)
Kos deg masse på date med mannen ikveld. må være veldig godt å komme seg litt ut sammen:-) her kan jeg ikke huske sist vi var noe sted helt uten barn..:p
Ha ei fortsatt fin helg:-)
 
Rødtoppen Hissig:
Synes du er flink jeg...I en travel hverdag er det jo ikke lett å få til mye trening og sunnt kosthold...og du har jo tydeligvis nok å henge fingra i ser jeg;)
Når du først har litt tid til degselv så er det kanskje godt å bare slappe av og..ta deg et bad å pleie degselv litt..Kroppen trenger hvile og vet du=) Er jo ikke alltid mye som skal til for at vekta går nedover(sier jeg, hehe)..
Heier på deg hvertfall! Håper du har hatt ei fin helg:)
 
Jeg bare lurer: Hva gjør jeg galt?????
jeg trener, og jeg spiser sunnt...ca 1500kcal pr dag..Blir litt demotivert når jeg virkelig prøver uten at det skjer noe:/ Gikk på vekta idag tidlig..helt sikker på jeg hadde gått ned...Men neida...Samme vekt som de to siste ukene...enda jeg har økt på med trening og vært enda mer bevisst på hva jeg spiser...
Trenger tips!!=)


SLANKEKRIGEN
vekt:67.3kg
trening uke 1:
Level 1. 30 day shred:24min
Level 1.30 day shred: 24min
Level 1. 30 day shred: 24min
Trimsykkel: 30min
Level 1. 30 day shred: 24min

vekt:67.1kg
trening uke 2
Level 1. 30 day shred: 24min+Trimsykkel: 30min
Level 1. 30 day shred: 24min+Trimsykkel: 30min
Level 1.30 day shred: 24min+shred with weights:25min
Level 1. 30 day shred: 24min
Level 1. 30 day shred: 24min

Vekt:66.7kg
trening uke 3
Level 1.30 day shred:24min+ripped in 30:25min
Level 1.30 day shred:24min+six week, six pack:30min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:45min
Level 1.30 day shred:24min+killer buns, thighs:30min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min

Vekt: 66.7kg
trening uke 4
Level 1.30 day shred:24min
Level 1.30 day shred:24min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:45min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:30min
Level 2.30 day shred:24min+shred with weights:25min+trimsykkel:30min
Level 2.30 day shred:24min
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg bare lurer: Hva gjør jeg galt?????
jeg trener, og jeg spiser sunnt...ca 1500kcal pr dag..Blir litt demotivert når jeg virkelig prøver uten at det skjer noe:/ Gikk på vekta idag tidlig..helt sikker på jeg hadde gått ned...Men neida...Samme vekt som de to siste ukene...enda jeg har økt på med trening og vært enda mer bevisst på hva jeg spiser...
Trenger tips!!=)


SLANKEKRIGEN
vekt:67.3kg
trening uke 1:
Level 1. 30 day shred:24min
Level 1.30 day shred: 24min
Level 1. 30 day shred: 24min
Trimsykkel: 30min
Level 1. 30 day shred: 24min

vekt:67.1kg
trening uke 2
Level 1. 30 day shred: 24min+Trimsykkel: 30min
Level 1. 30 day shred: 24min+Trimsykkel: 30min
Level 1.30 day shred: 24min+shred with weights:25min
Level 1. 30 day shred: 24min
Level 1. 30 day shred: 24min

Vekt:66.7kg
trening uke 3
Level 1.30 day shred:24min+ripped in 30:25min
Level 1.30 day shred:24min+six week, six pack:30min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:45min
Level 1.30 day shred:24min+killer buns, thighs:30min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min

Vekt: 66.7kg
trening uke 4
Level 1.30 day shred:24min
Level 1.30 day shred:24min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:45min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:30min
Level 1.30 day shred:24min+trimsykkel:30min
Level 2.30 day shred:24min+shred with weights:25min+trimsykkel:30min
Level 2.30 day shred:24min

Du trener jo mye styrke da. Så du bygger musklerHva med å prøve styrketrening kun 2gange i uken gjerne etterfulgt av cardio. Og kun cardiotrening resten av dagene. 45min-1time på sykkelen. Ha mål om å sykle lengst mulig på den spess tid. Da gir du litt ekstra hver gang. Hva er din bmi? Du er vel ikke så stor? vanskeligere å gå ned når det ikke er såå mye å ta av.
 

Er endel styrke...men videoene med jillian er jo og endel cardio i...nå følger jeg jo hennes opplegg i 30 dager, så må nesten fullføre det...kommet til dag 12 nå..
Sykler og endel på trimsykkelen...har desverre ingen trenings-senter her jeg bor..så må nesten bare gjøre det beste ut av det...men ønsker meg veldig ei tredemølle..det hadde nok gjort susen,
Har og vurdert å begynne å jogge...men tørr ikke:p
Min bmi er normal tror jeg...gidder ikke sjekke det for det er bare tull...(min mening).men er hvertfall langt fra undervektig... om du ser på det etter-bildet av magen min i signaturen så er det gammelt bilde...fra i fjorsommer da jeg var 8kg mindre enn det jeg er nå...
Men nei, jeg er ikke stor...men har vært over 90kg...så har så utrolig lyst å nå målet mitt..
 
En grunn til at vekta står stille er nok oppbyggningen av muskler som skjer nå...
En annen grunn er nok at du ikke har så altfor mye å ta av... Vet ikke hvor høy du er, men med normal BMI er det normalt med lite vektnedgang. 
Men det kommer seg. Muskler forbrenner mer fett og du trener jo også cardio, så det kommer 
Du gorbrenner mest fett med intervall trening. 2-4min jogging, pause med aktivitet i 30sek-1,5min, 2-4min jogging/løping osv. Minst 20min daglig. Viktig med 10-15min oppvarming først. (Det høres så enkelt ut, men med fulle dager er det likevel ikke lett å få til) 
 
jeg har mye mageflesk..desverre...men gjør hvertfall mitt beste da...
Min bmi er akkurat innenfor normalvekt..så er ikke langt unna lett overvekt..
Har alltid slitt med magen da..kanskje går den aldri bort...men gir hvertfall ikke opp:)

Hater å ha veiedag mandag...merker at jeg stresser veldig hver helg...vekt/kosthold/trening osv står i hodet hele tiden...og om jeg unner meg noe godt en lørdag får jeg dårlig samvittighet med en gang..og tankene går med en gang til veiinga mandag...egentlig ganske slitsomt:/
Om det blir noe ny slankekrig så håper jeg det blir veiing torsdag eller fredag:)
 
Ja, jeg misliker også sterkt at det er veiedag mandag. Synes ikke det motiverer særlig i helgene heller, synes heller det stresser. Og stressing er ikke bra i slanking!!
 
Jeg synes heller at veiedagene skulle vært på torsdager, men sånn er det nå en gang ikke :) Jeg koser meg derfor litt ekstra på mandagene, utsetter helga litt ;) Det funker det også.
Har ikke dere en spisedag i løpet av uka hvor dere skeier litt ut? Innenfor rimelighetens grenser da :)
 
jo sånn egentlig så skeier jeg litt(bare litt) ut en dag i uka...dette blir som regel fredager eller lørdager pga barna og samboeren..er litt kos når vi alle sammen sitter å koser oss med noe godt...Men denne helga...og hele uka som har gått har jeg vært streng mot megselv:p så ikke en bitteliten sjokoladebit engang denne uka..også vært flink å trene(synes jeg hvertfall..hehe)
Så det blir jo spennende å gå på vekta nå...Men jeg sjekka jo igår og...så om jeg har gått ned så er det nok kun 100-200 gram...men krysser fingrene!
Nå skal jeg først kle på meg yttertøy og få levert 2 unger i barnehagen..Skal gå bort dit, så en liten trim blir det jo=)
 
 Her var d hverken opp eller ned heldigvis....   Har vært en HARD uke, men syke barn og ekstremt lite søvn. Guttungen hoster heeeele natten..  men men..
Skal på fotballtrening i dag da, så begynner uken bra ihvertfall
 
Det lønner seg å være litt tålmodig når man slanker seg og det går treeeegt med vekta.På disse ukene slankekrigen har vært har jeg gått ned bare 600gram..Det har vært ganske demotiverende egentlig..men har ikke gitt meg!
Og det lønner seg! For idag kom nedgangen!! jippi! Ingen stor nedgang, men jeg er kjempefornøyd likevel jeg! Var forbredt på ingen nedgang, så jeg jubler over mine 600gram ned denne uka:-)
 
Æsj!!! Jeg har gått opp 400 gram =( Fikk tanta i går, så hun har vel en del av skylda. Jeg har jo vært flink forrige uke, men ser også ut som jeg fortsetter trenden min fra forrige slankekrig med en god uke og så en dårlig.. Håper virkelig jeg klarer meg!
 
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere ned 
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere ned 


Nei! Å trekke deg må du ikke finne på å gjøre!!:)
Dette handler uansett ikke om å vinne.. Vi er et lag som skal motivere og støtte hverandre til å gå ned i vekt..Uansett hvor lang tid det vil ta har ikke det noe å si.
Men jeg forstår deg også..jeg har hatt de samme tankene..men har likevel valgt å fortsette..
Vil så gjerne du fortsetter å være her. du motiverer hvertfall meg kjempemasse:)
Denne uka blir nok bedre for oss alle skal du se:)
 


*Jordbæra* skrev:
Æsj!!! Jeg har gått opp 400 gram =( Fikk tanta i går, så hun har vel en del av skylda. Jeg har jo vært flink forrige uke, men ser også ut som jeg fortsetter trenden min fra forrige slankekrig med en god uke og så en dårlig.. Håper virkelig jeg klarer meg!


virker som det er på samme måte her...utenom at når jeg først går ned så er ikke det all verden jeg går ned.
400gram e r jo heller ike noe ille oppgang synes jeg..Det forsvinner nok fort igjen:)
Vi kommer sterkere tilbake denne uka!!!:)
 
hva er planen for uka da jenter??

min plan er å fortsette som jeg har gjort ...30 day shred hver dag og noen økter på trimsykkelen...skal og passe veldig på hva jeg spiser..skal ta en snikveiing fredag, og om det ser bra ut skal jeg unne meg taco og kaanskje en liten troika på lørdag...Men kun om jeg har gått ned endel...går jo ikke akkurat så fort nedover med meg da...men er jo lov og håpe:)
 
SHIT! Hva har skjedd!!! Jeg har gått opp 400gram. Har trent 6 dager denne uke, spist sunt har jeg også. Hmm, da spørs det nok om jeg fyker i dag. Men jeg trenger virkelig å bli her. Så krysser fingrene for at ikke LILLA kommer på siste plass. Lover å gi alt denne uke.

Planen min (om jeg ryker eller ikke) denne uken er:

Mandag: 1time morgentur+40 min elipsemaskin
Tirsdag: ripped i 30(dag9)+ 30min elipsemaskin(ble kun 5min, ble dårlig)
Onsdag: Fri
Torsdag:35min elipsemaskin+ styrke av mage
Fredag:40min elipsemaskin
Lørdag: 1 time gange+ripped in 30(dag10)+30min elipsemaskin
Søndag: 1time gange+ ripped in 30(dag11)+30min elipsemaskin

Jeg skal også prøve å spise mer variert. Spiser mye knekkebrød. Skal prøve å vareiere mellom youghurt, frokostbl, omelett, kesam m/bær, havregrøt og knekkebrød til måltider utenom middag.
 
Gikk på vekta nå, å da var det ''bare'' +200 gram.. Hjelp! Sendte inn prosenten på nytt. Håper det ikke er for sent.
 
Back
Topp