LILLA LAG Slankekrigen



*OiOi* skrev:
Dagen har løpt i fra meg i dag, er lei meg for at jeg glemte å oppdatere. Stå på videre, dere er super-flinke. Og jeg vet det er irritabelt at folk glemmer å oppdatere, men det er ikke noe jeg får gjort med nå.


Sånt som skjer. Lykke til videre med vektnedgangen
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
beklager så mye at jeg trakk oss ned denne uka::( utrolig dårlig samvittighet...
jeg slapp heldigvis oppgang...noe jeg var veeldig forbredt på siden vekta var 68.0 igår...var 66.7idag...samme som sist uke..men likevel alt for dårlig!
jeg som ga alt forrige uke!! masse trening, masse vann,bare sunn mat, INGEN utskeielser...ikke lettbrus engang... så dette er skikkelig frustrerende....om det ikke skjer noe nå snart er det nok like greit jeg trekker meg.:/
Uansett: dere har vært kjempeflinke!!!!!!  ønsker alle ei fin slankeuke!


Slutt å tull!! Opp med huet! Vi kom jo eegentlig på 2.plass! Så du var langt unna å ryke ut. Denna gangen var det du som ikke gikk ned noe, neste uke er det noen andre. Vi må hjelpe hverande til å nå målene våre. Så slutt å sippe kjære degemoticon  For neste uke skal vi toppe lista og det skal DU hjelpe oss med.
Heia Lilla!
 
Jeg er klar for ny uke. Håper dere er det også. Kjipt å bli sist, men sånn er det. Det blir siste gangen altså!!Så det er bare å kjøre på jenter:)

Treningsmål denne uken er:
Mandag: 1times gåtur+styrke av mage
Tirsdag: 1times gange+ ripped in 30(dag 7)
Onsdag: 1times gange +30 min elipsemaskin
Torsdag: 1times gange + styrke av mage, rygg og armer
Fredag: Fri(tror jeg)
Lørdag: ripped in 30(dag8)
Søndag: 40min elipsemaskin

Hva er deres mål?
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
beklager så mye at jeg trakk oss ned denne uka::( utrolig dårlig samvittighet...
jeg slapp heldigvis oppgang...noe jeg var veeldig forbredt på siden vekta var 68.0 igår...var 66.7idag...samme som sist uke..men likevel alt for dårlig!
jeg som ga alt forrige uke!! masse trening, masse vann,bare sunn mat, INGEN utskeielser...ikke lettbrus engang... så dette er skikkelig frustrerende....om det ikke skjer noe nå snart er det nok like greit jeg trekker meg.:/
Uansett: dere har vært kjempeflinke!!!!!!  ønsker alle ei fin slankeuke!


Slutt å tull!! Opp med huet! Vi kom jo eegentlig på 2.plass! Så du var langt unna å ryke ut. Denna gangen var det du som ikke gikk ned noe, neste uke er det noen andre. Vi må hjelpe hverande til å nå målene våre. Så slutt å sippe kjære degemoticon  For neste uke skal vi toppe lista og det skal DU hjelpe oss med.
Heia Lilla!


takk for opmuntrende ord...men slutt å sippe?
beklager!:/ skal ikke gjenta seg...
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
beklager så mye at jeg trakk oss ned denne uka::( utrolig dårlig samvittighet...
jeg slapp heldigvis oppgang...noe jeg var veeldig forbredt på siden vekta var 68.0 igår...var 66.7idag...samme som sist uke..men likevel alt for dårlig!
jeg som ga alt forrige uke!! masse trening, masse vann,bare sunn mat, INGEN utskeielser...ikke lettbrus engang... så dette er skikkelig frustrerende....om det ikke skjer noe nå snart er det nok like greit jeg trekker meg.:/
Uansett: dere har vært kjempeflinke!!!!!!  ønsker alle ei fin slankeuke!

Nei, ikke gi opp!! Du er kjempeflink!
Kroppen trenger tid til å venne seg til forandringer, jeg vet selv at det er utrolig frustrerende å gjøre masse for å få en god nedgang, og så funker det ikke. Men plutselig skjønner også kroppen at den ikke kan holde på vekta, og da går du ned - mye!
Vedder på at neste uke har du fått den nedgangen du ønsker deg! Bare stå på videre 
Samme skjedde med meg denne uka. Har lagt nesten helt om, trent mer, spist sunnere, men en nedgang på stakkarlige 100gram. Hadde forventet 1kg - MINST... Men men, kroppen er ikke alltid enig i det vi foretar oss, vi må bare stå på, så kommer den haltende etter litt etter litt 
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
beklager så mye at jeg trakk oss ned denne uka::( utrolig dårlig samvittighet...
jeg slapp heldigvis oppgang...noe jeg var veeldig forbredt på siden vekta var 68.0 igår...var 66.7idag...samme som sist uke..men likevel alt for dårlig!
jeg som ga alt forrige uke!! masse trening, masse vann,bare sunn mat, INGEN utskeielser...ikke lettbrus engang... så dette er skikkelig frustrerende....om det ikke skjer noe nå snart er det nok like greit jeg trekker meg.:/
Uansett: dere har vært kjempeflinke!!!!!!  ønsker alle ei fin slankeuke!


Slutt å tull!! Opp med huet! Vi kom jo eegentlig på 2.plass! Så du var langt unna å ryke ut. Denna gangen var det du som ikke gikk ned noe, neste uke er det noen andre. Vi må hjelpe hverande til å nå målene våre. Så slutt å sippe kjære degemoticon  For neste uke skal vi toppe lista og det skal DU hjelpe oss med.
Heia Lilla!


takk for opmuntrende ord...men slutt å sippe?
beklager!:/ skal ikke gjenta seg...


Å nei, du måtte jo ikke da det den måtenemoticon Det var med en ironisk undertone. Derfor jeg satt dette emoticon bak. Men det var kanskje lett å missforstå. Beklager!
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:





Å nei, du måtte jo ikke da det den måtenemoticon Det var med en ironisk undertone. Derfor jeg satt dette emoticon bak. Men det var kanskje lett å missforstå. Beklager!


Du trenger jo ikke å beklage da...det går bra..:)
Ble bare litt lei meg..for vil jo ikke folk her skal ha inntrykk av at jeg bare sipper og klager...Men samtidig er jeg jo klar over at det har blitt litt vel mye klaging fra min side..så det skal jeg slutte med..=) Har vært så frustrerende bare... når jeg trener flere timer i uka og har spist kjempesunnt...uten at det skjer noe...men igjen: beklager om humøret mitt har gått ut over dere!:/
 


Rødtoppen Hissig skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:

Nei, ikke gi opp!! Du er kjempeflink!
Kroppen trenger tid til å venne seg til forandringer, jeg vet selv at det er utrolig frustrerende å gjøre masse for å få en god nedgang, og så funker det ikke. Men plutselig skjønner også kroppen at den ikke kan holde på vekta, og da går du ned - mye!
Vedder på at neste uke har du fått den nedgangen du ønsker deg! Bare stå på videre 
Samme skjedde med meg denne uka. Har lagt nesten helt om, trent mer, spist sunnere, men en nedgang på stakkarlige 100gram. Hadde forventet 1kg - MINST... Men men, kroppen er ikke alltid enig i det vi foretar oss, vi må bare stå på, så kommer den haltende etter litt etter litt 

Tusen takk for så fine ord!
Neida, jeg skal ikke gi opp...Jeg skal i mål! hehe...Men litt demotiverende er det jo når jeg føler jeg gir alt hver eneste uke uten det skjer noe på vekta(heller ingen forskjell på cm)
Men det hjelper jo ikke at jeg klager i annenhvert innlegg jeg skriver her...sorri:)
Jeg skal jo ikke trekke meg...for nå veit jeg at nedgangen kommer! det må den! hehe...Men om jeg fortsetter å stå helt stille på vekta eller gå opp så ender det jo med at lag lilla kommer dårlig ut pga meg..og det er ingen god følelse...Men satser jo på at nå kommer nedgangen! Har jo mensen denne uka...så tror det var det som ødela litt nå...

 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:





Å nei, du måtte jo ikke da det den måtenemoticon Det var med en ironisk undertone. Derfor jeg satt dette emoticon bak. Men det var kanskje lett å missforstå. Beklager!


Du trenger jo ikke å beklage da...det går bra..:)
Ble bare litt lei meg..for vil jo ikke folk her skal ha inntrykk av at jeg bare sipper og klager...Men samtidig er jeg jo klar over at det har blitt litt vel mye klaging fra min side..så det skal jeg slutte med..=) Har vært så frustrerende bare... når jeg trener flere timer i uka og har spist kjempesunnt...uten at det skjer noe...men igjen: beklager om humøret mitt har gått ut over dere!:/


Det var i alle fall ikke meningen at du skulle bli lei deg. Var et forsøk på at du skulle få et ekstra kick. Men det var vist ikke helt vellykket:) Syns heller ikke du sipper og klager, det er fult lov å være frustrert når du gjør alt du kan men ikke ser resultat.

Hold ut, så skjer det nok noe snart
 
Da var dag 7 av ripped in 30 gjennomført og neste gang blir det dag 1 med ny video. Jeg skjønner jo at den kommer til å bli hakket tøffere, så jeg gruer meg litt
Dere som trener/har trent den, hvor mye tyngre er den egentlig?
 
Lite skriving fra meg om dagen.. Dagene har ikke nok timer føles d som....
I går hadde vi første fotball trening etter nyttår.... Kjempe deilig.. Og bedre opplegg enn innetreningen i fjor ihvertfall...  Nå må jeg vekke ungene og hive dem i barnehagen før jobb... Ha en fin dag alle sammen
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:





Å nei, du måtte jo ikke da det den måtenemoticon Det var med en ironisk undertone. Derfor jeg satt dette emoticon bak. Men det var kanskje lett å missforstå. Beklager!


Du trenger jo ikke å beklage da...det går bra..:)
Ble bare litt lei meg..for vil jo ikke folk her skal ha inntrykk av at jeg bare sipper og klager...Men samtidig er jeg jo klar over at det har blitt litt vel mye klaging fra min side..så det skal jeg slutte med..=) Har vært så frustrerende bare... når jeg trener flere timer i uka og har spist kjempesunnt...uten at det skjer noe...men igjen: beklager om humøret mitt har gått ut over dere!:/


Det var i alle fall ikke meningen at du skulle bli lei deg. Var et forsøk på at du skulle få et ekstra kick. Men det var vist ikke helt vellykket:) Syns heller ikke du sipper og klager, det er fult lov å være frustrert når du gjør alt du kan men ikke ser resultat.

Hold ut, så skjer det nok noe snart

jeg fikk jo et ekstra kick av kommentaren din...hvertfall starten på den...hehe...hjelper utrolig mye på motivasjon med støtte:) så tusen takk for det=)
Ble vel ikke lei meg...men vil ikke folk skal ha inntrykk av at jeg er sippete, om du skjønner?
:)
 
Fikk en litt dårlig beskjed i dag. Har lenge vært til oppfølging grunnet cyste på eggstokk, helt ufarlig, men har hatt den i 2 år og den vil ikke gå bort. Har før hatt vridd eggstokk grunnet denne cystene, så legene vil nå fjerne den... allerede på mandag!!

Veldig dårlig timing med en operasjon midt i slankekrigen, men det er heldigvis bare snakk om laparaskopi, så kan trene igjen etter en ukes tid. Får være ekstra nøye med kosten.
Nå må jeg bare mote meg opp til narkosen... Har alvorlig angst for narkose, grein helt til jeg sovna inn sist...Helt tåpelig, men angst er desverre ikke logisk...

Ellers går det bra her, snikveiing idag viste at jeg har gått ned 400 gram hittill, veldig motivert ;)
 


ranveigl skrev:
Fikk en litt dårlig beskjed i dag. Har lenge vært til oppfølging grunnet cyste på eggstokk, helt ufarlig, men har hatt den i 2 år og den vil ikke gå bort. Har før hatt vridd eggstokk grunnet denne cystene, så legene vil nå fjerne den... allerede på mandag!!

Veldig dårlig timing med en operasjon midt i slankekrigen, men det er heldigvis bare snakk om laparaskopi, så kan trene igjen etter en ukes tid. Får være ekstra nøye med kosten.
Nå må jeg bare mote meg opp til narkosen... Har alvorlig angst for narkose, grein helt til jeg sovna inn sist...Helt tåpelig, men angst er desverre ikke logisk...

Ellers går det bra her, snikveiing idag viste at jeg har gått ned 400 gram hittill, veldig motivert ;)


sender over en klem til deg jeg<3 Enda godt det er en ufarlig cyste..blir godt å få det unnagjort tenker jeg. Det går nok kjempebra!=)
Godt og høre motivasjonen fortsatt er på topp:) 400gram ned er jo kjempebra!!! du er råflink altså!!
:-)
 
Her har jeg hatt ei kjempegod slankeuke. Har vært veldig nøye med hva jeg har spist, drikker mye vann, og trent 30-60minutter hver dag! Om et par dager er mensen ferdig også. Så om ikke dette vil gi resultater på vekta, så skjønner jeg ingenting.. Men er positiv!
Imorgen og søndag jobber gubben seinvakter...så da skal jeg benytte muligheten til å trene og fortsette det sunne kostholdet...ingen utskeielser! har ikke handla inn noe lørdagskos enda...og ikke skal jeg det heller!:-)
 
Fredag kveld - allerede!

Skjønner at de heftige treningsdagene jeg hadde planlagt ikke lar seg gjøre.
Trente mandag hjemme, og tirsdag trente jeg corebar og rockering. Onsdag hadde jeg skole fra 8.30-13, og jobb fra 13-18. Hjem til middag, lekser til torsdag og da var jeg så utmattet i hodet at jeg sovna av ved kjøkkenbordet. Torsdag skole 10-15.30, hjem å lage middag, forebedelse til teaterarbeid til i dag, og forestilling på HT klokka 20, gikk hjemmefra 1t før og kom ikke hjem før 00.30 i natt. I dag har jeg vært på sykehuset, hatt skole og kvalitetstid med sønnen min i ettermiddag og litt bearbeiding av ukens skolearbeid. I morgen er det jobb... Har planer om trening i morgen og søndag, og håper virkelig jeg har nok timer i døgnet, det har jeg ikke hatt denne uka... Tror ikke jeg får det neste uke heller.... Det er ufattelig mye for tiden, har ikke fokusert særlig på det jeg har puttet i meg heller. Men sånn er det noen uker. Håper jeg får flere timer i døgnet snart.
 


ranveigl skrev:
Fikk en litt dårlig beskjed i dag. Har lenge vært til oppfølging grunnet cyste på eggstokk, helt ufarlig, men har hatt den i 2 år og den vil ikke gå bort. Har før hatt vridd eggstokk grunnet denne cystene, så legene vil nå fjerne den... allerede på mandag!!

Veldig dårlig timing med en operasjon midt i slankekrigen, men det er heldigvis bare snakk om laparaskopi, så kan trene igjen etter en ukes tid. Får være ekstra nøye med kosten.
Nå må jeg bare mote meg opp til narkosen... Har alvorlig angst for narkose, grein helt til jeg sovna inn sist...Helt tåpelig, men angst er desverre ikke logisk...

Ellers går det bra her, snikveiing idag viste at jeg har gått ned 400 gram hittill, veldig motivert ;)


Ønsker det lykke til med operasjonen på mandag. Det kommer nok til å gå kjempe bra:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Her har jeg hatt ei kjempegod slankeuke. Har vært veldig nøye med hva jeg har spist, drikker mye vann, og trent 30-60minutter hver dag! Om et par dager er mensen ferdig også. Så om ikke dette vil gi resultater på vekta, så skjønner jeg ingenting.. Men er positiv!
Imorgen og søndag jobber gubben seinvakter...så da skal jeg benytte muligheten til å trene og fortsette det sunne kostholdet...ingen utskeielser! har ikke handla inn noe lørdagskos enda...og ikke skal jeg det heller!:-)

Jeg har skikkelig trua på deg denne uken altså. Spent på resultatet. Jeg har vært flink denne uken jeg også. Men føler meg så oppblåst om dagen, så føler ikke at jeg har gått noe mer ned. Et par dager igjen å trene på da:) Så jeg får vel gi gjernet:)
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Fredag kveld - allerede!

Skjønner at de heftige treningsdagene jeg hadde planlagt ikke lar seg gjøre.
Trente mandag hjemme, og tirsdag trente jeg corebar og rockering. Onsdag hadde jeg skole fra 8.30-13, og jobb fra 13-18. Hjem til middag, lekser til torsdag og da var jeg så utmattet i hodet at jeg sovna av ved kjøkkenbordet. Torsdag skole 10-15.30, hjem å lage middag, forebedelse til teaterarbeid til i dag, og forestilling på HT klokka 20, gikk hjemmefra 1t før og kom ikke hjem før 00.30 i natt. I dag har jeg vært på sykehuset, hatt skole og kvalitetstid med sønnen min i ettermiddag og litt bearbeiding av ukens skolearbeid. I morgen er det jobb... Har planer om trening i morgen og søndag, og håper virkelig jeg har nok timer i døgnet, det har jeg ikke hatt denne uka... Tror ikke jeg får det neste uke heller.... Det er ufattelig mye for tiden, har ikke fokusert særlig på det jeg har puttet i meg heller. Men sånn er det noen uker. Håper jeg får flere timer i døgnet snart.

Ser ut som du har nok å henge fingrene i. Men å være aktiv hele dagen er god trening deg, selv om du ikke øker pulsen noe særlig.
 
Dere er kjempeflinke jenter!

MaiSeptAugSkatt : du får nok resultater skal du se.. Ikke gi opp - du er superflink! Noen ganger protesterer kroppen og "vil ikke" ned i vekt men da gjelder det bare å fortsette så slipper det tilslutt.. Og du gjør jo virkelig alt riktig med trening og mat!
RanveigL: Lykke til med operasjon, det går nok kjempefint skal du se! Og etterpå er du i gang igjen med vektnedgangen..
Rødtoppen Hissig: sånn er det noen ganger, livet tar tid og man har ikke overskudd til alle de tingene man ønsker å gjøre... Men synes du gjør masse jeg påtross av mange jern i ilden og du er utrolig flink som fortsetter å stå på!
Lykkelulla: håper kaloritellingen gir resultater for deg!

Selv har jeg bare gått ned 300 g på vekta så langt denne uka, men har jo gått nokså bra ned de andre ukene (3,1 kg på 3 uker) så forventer egentlig en uke med mindre nedgang nå.. I tillegg skal jeg ut og spise i kveld, mannen og jeg skal på date og det er eeeeevigheter siden.. Så her skal både vin og mat nytes med god samvittighet (innen rimelighetens grenser selvsagt) i kveld på god restaurant! Så fortsetter jeg i morgen med samme kostopplegg som tidligere og håper å gå mer ned i neste uke (om jeg er med videre da)... Man skal jo leve også, ikke bare stresse med vektnedgang og jeg har et langtidssperspektiv på dette og ser på det som en større livsstilsendring der man må tillate seg å kose seg litt ekstra en sjelden gang...

God helg jenter! Gå lag LILLA!!!
 
Back
Topp