LILLA LAG Slankekrigen

Klar for veiing i morgen? Hvordan har uken vært for dere, trur dere at dere har gått ned mye?
Jeg er ganske sikker på at jeg har gått ned, men ikke så mye trur jeg. Men har veldig lyst å se 59 tallet i morgen. Så da gjennstår det å se hvor flink jeg har vært.

Last chance workoute i dag har vært: 40 min elipsemaskin før frokost. Ridded in 30(dag 6) og elipsemaskin i 30min. Tilsammen 960kcal.
 
er nok over og ut her..tok en snikveiing idag...det gikk langt fra bra..
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
er nok over og ut her..tok en snikveiing idag...det gikk langt fra bra..


Huff da

Har troen på at vi klarer oss en runde til uten å miste noen.
 
Har snikveid meg jeg og. Ikke like bra som de forrige ukene, men tror det er snakk om -600 g ned om det holder seg til i morgen :) Ned er ned ihvertfall :)
 


ranveigl skrev:
Har snikveid meg jeg og. Ikke like bra som de forrige ukene, men tror det er snakk om -600 g ned om det holder seg til i morgen :) Ned er ned ihvertfall :)


Du er jo helt rå da! Du er jo ikke så stor, så det du har jo rast ned i vekt
 
fikk mensen nå ikveld jeg..Så da er kanskje det grunnen til oppgang idag(?)
Er jo typisk det...Men samtidig glat det kanskje er grunnen...for denne uka har jeg gitt alt!! har spist kjempesunnt, ikke en eneste utskeielse,verken junk eller snop..i tillegg har jeg trent kjempemye!
Så nå synes jeg virkelig at jeg fortjener en fin nedgang snart...litt frustrerende det går så forbanna tregt:(
imorgen risikerer jeg å ryke også...blir garantert oppgang på meg:(
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
fikk mensen nå ikveld jeg..Så da er kanskje det grunnen til oppgang idag(?)
Er jo typisk det...Men samtidig glat det kanskje er grunnen...for denne uka har jeg gitt alt!! har spist kjempesunnt, ikke en eneste utskeielse,verken junk eller snop..i tillegg har jeg trent kjempemye!
Så nå synes jeg virkelig at jeg fortjener en fin nedgang snart...litt frustrerende det går så forbanna tregt:(
imorgen risikerer jeg å ryke også...blir garantert oppgang på meg:(

Huff, så kjipt. Vet hvordan du har det, for jeg følte det akkurat på samme måten sist uke. Men jeg klarte meg, for lag LILLA er best av alle. Så dette kommer til å gå bra. Bare fortsett å være like flink som du er så tar du det igjen i neste uke for da er det noen andre som må ''reddes''
 


*Jordbæra* skrev:
Da ble det 1,1 kg ned, fornøyd med det! Lykke til alle sammen i dag=)

Heia Lilla lag


Wow, det er kjempebra *Jordbæra*. Dette skal vi klare!!
 
Hipp hurra jeg nådde mitt første delmål i dag59.9kg. For et deilig syn!!
Det var akkurat det jeg ønsket meg. Det ble -0.5kg og 0.83%.
Herlig start på uken. Håper jeg er med på å dra seieren i hanv for lag LILLA. Vi har ingen å miste.
 


Lykkelulla skrev:
Hipp hurra jeg nådde mitt første delmål i dag59.9kg. For et deilig syn!!
Det var akkurat det jeg ønsket meg. Det ble -0.5kg og 0.83%.
Herlig start på uken. Håper jeg er med på å dra seieren i hanv for lag LILLA. Vi har ingen å miste.


Så utrolig deilig det må være å se 59-tallet. Skal juble når jeg kommer dit, for jeg skal komme dit en dag ;)

Til dere andre: Dette skal vi greie. Jeg har stor tro på at vi ikke mister noen denne uken heller! Vi må bare stå på og ikke miste motivasjonen selv om det går dårligere noen uker. 9 uker igjen!!! :):)
 
Det ble ned -0,4 denne uken. Litt lite i forhold til innsats føler jeg, men skal ikke klage så lenge det går nedover. Denne uka skal jeg virkelig stå!
 
Minus 0,7 kg på meg og 0,87% vektnedgang.. Ganske fornøyd med det - så lenge det går nedover med mellom 0,5-1 kg i uka er det supert!!!
 


ranveigl skrev:
Det ble ned -0,4 denne uken. Litt lite i forhold til innsats føler jeg, men skal ikke klage så lenge det går nedover. Denne uka skal jeg virkelig stå!


400gram er bra. Du er ikke så stor så prosenten blir jo bra. Kan ikke regne med at man går ned 1kg og mer hver uke:) Stå på!
 


Pearl skrev:
Minus 0,7 kg på meg og 0,87% vektnedgang.. Ganske fornøyd med det - så lenge det går nedover med mellom 0,5-1 kg i uka er det supert!!!


Kjempe bra Pearl! Trur vi vinner denne uken også jeg. Gleder meg til å komme hjem fra jobb i kveld å se resultatet.
 
Hei jenter. Er skikkelig sint på meg selv. -100g... Hva skal det bety? Har trent bra denne uka, spist sunt, men har selvfølgeligmensen :s Ble i tillegg syk igjen på lørdag. Samme som uka før, men det hjalp jo ikke særlig. Håper for all del at det skyldes mensen, for ellers skjønner jeg ingenting :( Må oppdatere via mobilen, siden macen min antaleligvis må på reperasjon i dag. Den lader ikke :( litt sorgtung dag pga det. Hahaha :D Så hvis du leser denne, Pearl, kan du sende meg telefonnummeret ditt på pm? Så har jeg det til senere? Voldsomt til kluss for å komme inn via mobilen:S
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Hei jenter. Er skikkelig sint på meg selv. -100g... Hva skal det bety? Har trent bra denne uka, spist sunt, men har selvfølgeligmensen :s Ble i tillegg syk igjen på lørdag. Samme som uka før, men det hjalp jo ikke særlig. Håper for all del at det skyldes mensen, for ellers skjønner jeg ingenting :( Må oppdatere via mobilen, siden macen min antaleligvis må på reperasjon i dag. Den lader ikke :( litt sorgtung dag pga det. Hahaha :D Så hvis du leser denne, Pearl, kan du sende meg telefonnummeret ditt på pm? Så har jeg det til senere? Voldsomt til kluss for å komme inn via mobilen:S

Siden du har mensen er ikke -100gram dårlig altså. Mangen som går opp igjen. Jeg hadde samme problemet sist uke. Denne uken ble det 500gram. Så ikke heng med huet. Mensen er borde til neste veiing. Heia LILLA!
 
Dagen har løpt i fra meg i dag, er lei meg for at jeg glemte å oppdatere. Stå på videre, dere er super-flinke. Og jeg vet det er irritabelt at folk glemmer å oppdatere, men det er ikke noe jeg får gjort med nå.
 
Da ble det siste plass pga OiOi glemte å melde inn vekta.. Men prosentvis nedgang var jo bra og iflg den var vi jo på 2.plass og hakk i hæl med vinneren!!! Så det lover jo bra for neste uke! Bare å stå på videre folkens, og lykke til videre med vektnedgangen OiOi!!!
 
beklager så mye at jeg trakk oss ned denne uka::( utrolig dårlig samvittighet...
jeg slapp heldigvis oppgang...noe jeg var veeldig forbredt på siden vekta var 68.0 igår...var 66.7idag...samme som sist uke..men likevel alt for dårlig!
jeg som ga alt forrige uke!! masse trening, masse vann,bare sunn mat, INGEN utskeielser...ikke lettbrus engang... så dette er skikkelig frustrerende....om det ikke skjer noe nå snart er det nok like greit jeg trekker meg.:/
Uansett: dere har vært kjempeflinke!!!!!!  ønsker alle ei fin slankeuke!
 
Back
Topp