LILLA LAG Slankekrigen

Jeg fikk en pm fra rødtoppen hissig med hennes resultater, men ser ho har oppdatert innlegget sitt her! Så da regner jeg med det er i orden?
 


Happygirl84 skrev:
Jeg fikk en pm fra rødtoppen hissig med hennes resultater, men ser ho har oppdatert innlegget sitt her! Så da regner jeg med det er i orden?


Ingen fare.. Alle resultatene er sendt inn...
 
JAAAA!!! Vi ble nr 1. ;););) Gratulerer alle sammen!!
 
VI VANT!!! Ojojoj, så morro. Åsså hjalp jeg ikke til engang(-100g) Dere er superflinke jenter. Gleder meg til mensen er over og vekten raser fremover.
Dere gir meg motivasjon så det holder!

 
Hurra!!!!!!! We are the champions, we are the champions.. etc.. Kjempebra jobba jenter!!!!!!!!Nå må vi bare jobbe for å beholde førsteplassen!!!!!!!!!!

GO TEAM PURPLE!!!!!!!!
 
Så fantastisk jenter!!!! Enda jeg hadde så dårlig nedgang nå skal jeg virkelig gjøre en skikkelig innsats til neste uke!
 
Så artig da Jeg som ikke har fått trent i dd hele tatt.  Ganske fornøyd at jeg i d hele tatt gikk ned
 
Ukens plan:
Mandag: 1time og 45min gåtur
Tirsdag: 1 times gåtur og ripped in 30(Dag 4)
Onsdag: 40min elipsemaskin
Torsdag: 1 times gåtur +styrke av armer, mage.
Fredag:30min elipsemaskin+ styrke av ben og rygg
Lørdag: 1times gåtur+ 30min elipsemaskin
Søndag: 1times gåtur+Ripped in 30(dag 5)

Mulig noen endringer underveis. Men det skal i alle fall ikke bli mindre trening. Har foresten laget nydelige kjøttboller i dag. Dere burde prøve.
400gram kjøttdeig(jeg brukte av svin i dag, men kylling/lam/karbonadedeig funker også)
1/2løk
1/2boks cottage chees
2 vårløk
1egg
1ts salt
1/2ts pepper
1 rød cilli(ta litt mindre hvis du ikke liker det sterkt)
1fedd hvitløk

Kutt og bland og stek i små boller:) Sunt og godt. Jeg hadde ris og salat til.
 
Godt det ikke var veiing i dag for jeg våknet opp til +600gram. Skjønner ingen verdens ting jeg. Kroppen må holde igjen på en eller annen måte. Jeg jo mensen, men +600gram liksom... Jeg trener hver dag liksom. Kjenner jeg mister litt motivasjon. Ikke fordi jeg ikke vil ned i vekt, men fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal forbedre meg. Det jeg har gjort andeledes denne uken er at jeg har økt intensiteten på treningen, Jeg trenre hardere og mer. Kanskje jeg spiser litt for lite? Skal skrive opp en typisk meny så vil jeg at dere skal si hva dere trur.

Frokost: Nutrilett shake(drikker denne ca 2timer etter jeg har stått opp) ???
Lunsj: 2 hjemmelaget knekkebrød med smør, lettost og paprika
mellom: et eple/rugsprø(før jeg drar fra jobb)
Middag: 6små kjøtboller av svin, halve talerken med salat, 1ts rømme, 5ssris,1ss lett bernaise saus.
Mellom: snack gulrøtter/eller en frukt
Kveldsmat: 2knekkebrød med makrell i tomat og agurk, 1glass appelsinjuice

+ masse vann, litt kaffe og ca 2kopper grønn te
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:



Da blei det 35min på elipsemaskinen min + ripped in30 :) Så da blei jeg jammen god å svett. Trur vel det er tingen å trene litt hardere. Vann drikker jeg MASSE at. Åsså drikker jeg 1/2liter grønn te også. Så bra med vektnedgang allerede. Supert.

WOW!! du er jo kjempeflink!!! UTROLIG BRA!!!! jammen ei god økt du har hatt idag!!! tror sjangsen for å gjøre det bra til neste veiing igjen er ganske bra.. Alle på lag lilla som er jo så FLINKE!!
Det gir hvertfall meg masse motivasjon!!=)
Grønn te...hva er det egentlig som er bra med å drikke det? hørt mye positivt om det...men veit egentlig ikke grunnen til det er så bra??hehe..


Kom på no, at jeg ikke hadde svart deg på dette med grønn te. Så slenger med en link til en side det står litt om det:

http://www.kk.no/290300/gronn-te-glede
 


Lykkelulla skrev:
Godt det ikke var veiing i dag for jeg våknet opp til +600gram. Skjønner ingen verdens ting jeg. Kroppen må holde igjen på en eller annen måte. Jeg jo mensen, men +600gram liksom... Jeg trener hver dag liksom. Kjenner jeg mister litt motivasjon. Ikke fordi jeg ikke vil ned i vekt, men fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal forbedre meg. Det jeg har gjort andeledes denne uken er at jeg har økt intensiteten på treningen, Jeg trenre hardere og mer. Kanskje jeg spiser litt for lite? Skal skrive opp en typisk meny så vil jeg at dere skal si hva dere trur.

Frokost: Nutrilett shake(drikker denne ca 2timer etter jeg har stått opp) ???
Lunsj: 2 hjemmelaget knekkebrød med smør, lettost og paprika
mellom: et eple/rugsprø(før jeg drar fra jobb)
Middag: 6små kjøtboller av svin, halve talerken med salat, 1ts rømme, 5ssris,1ss lett bernaise saus.
Mellom: snack gulrøtter/eller en frukt
Kveldsmat: 2knekkebrød med makrell i tomat og agurk, 1glass appelsinjuice

+ masse vann, litt kaffe og ca 2kopper grønn te

Hmm, mensen kan gi +2kg på en dag. Den holder igjen vannet som du drikker, så forsvinner det ut av kroppen iløpet av dagene mensen varer. Jeg legger alltid på meg minst 1kg under mens...
Men jeg vet ikke ang. maten din... Teller du kalorier? Kanskje du får i deg for lite kalorier så kroppen går i sparemodus? Du spiser hvertfall mye sunnere enn meg 
 


Lykkelulla skrev:
Godt det ikke var veiing i dag for jeg våknet opp til +600gram. Skjønner ingen verdens ting jeg. Kroppen må holde igjen på en eller annen måte. Jeg jo mensen, men +600gram liksom... Jeg trener hver dag liksom. Kjenner jeg mister litt motivasjon. Ikke fordi jeg ikke vil ned i vekt, men fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal forbedre meg. Det jeg har gjort andeledes denne uken er at jeg har økt intensiteten på treningen, Jeg trenre hardere og mer. Kanskje jeg spiser litt for lite? Skal skrive opp en typisk meny så vil jeg at dere skal si hva dere trur.

Frokost: Nutrilett shake(drikker denne ca 2timer etter jeg har stått opp) ???
Lunsj: 2 hjemmelaget knekkebrød med smør, lettost og paprika
mellom: et eple/rugsprø(før jeg drar fra jobb)
Middag: 6små kjøtboller av svin, halve talerken med salat, 1ts rømme, 5ssris,1ss lett bernaise saus.
Mellom: snack gulrøtter/eller en frukt
Kveldsmat: 2knekkebrød med makrell i tomat og agurk, 1glass appelsinjuice

+ masse vann, litt kaffe og ca 2kopper grønn te

Hmm, mensen kan gi +2kg på en dag. Den holder igjen vannet som du drikker, så forsvinner det ut av kroppen iløpet av dagene mensen varer. Jeg legger alltid på meg minst 1kg under mens...
Men jeg vet ikke ang. maten din... Teller du kalorier? Kanskje du får i deg for lite kalorier så kroppen går i sparemodus? Du spiser hvertfall mye sunnere enn meg 
 
Vet dere hva jeg har klart å gjøre? Jeg har klart å forstrekke sidebåndet i det ene kneet (senene på baksiden av kneet), så båndet er for langt og gjør at kneet mitt faller litt tilsiden og kjennes ut som det går ut av ledd 
Det går bra å trene, men det er skikkelig stivt og vondt etterpå. Vet ikke hvor lurt det er å trene i den tilstanden, men gjør det likevel. Skal kjøpe meg støttebandasje å ha på, så det blir mer stivt og får mer støtte, så kanskje det blir bedre raksere.
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Vet dere hva jeg har klart å gjøre? Jeg har klart å forstrekke sidebåndet i det ene kneet (senene på baksiden av kneet), så båndet er for langt og gjør at kneet mitt faller litt tilsiden og kjennes ut som det går ut av ledd 
Det går bra å trene, men det er skikkelig stivt og vondt etterpå. Vet ikke hvor lurt det er å trene i den tilstanden, men gjør det likevel. Skal kjøpe meg støttebandasje å ha på, så det blir mer stivt og får mer støtte, så kanskje det blir bedre raksere.

Nei, huff så kjiptKanskje du burde ta noen dagers pause med trening av bena. Prøv å gå rolige turer. Åsså kan du jo trene styrke av overkropp. og boksing er jo veldig bra trening. Last ned en treningsvideo med kickboxing eller no. Da får du opp pulsen skikkelig. Morro er det også.
Håper du snart blir bedre.

Jeg trur kanskje jeg skal prøve å spise litt mer gr.saker. Åsså kanskje drikke shaken litt før på morgenen. Så får vi se når mensen er over hva som skjer.
 
Lykkelulla - jeg tror faktisk du spiser alt for lite.. Meld deg inn i vektklubben.no (gratis - det er klubben til grethe roede) og legg inn det du spiser på en dag.. Er ganske sikker på at du får i deg alt for lite kalorier for du spiser mindre enn meg, og jeg ligger på 1400 kcal for dag!!!!!!!!!!
 


Pearl skrev:
Lykkelulla - jeg tror faktisk du spiser alt for lite.. Meld deg inn i vektklubben.no (gratis - det er klubben til grethe roede) og legg inn det du spiser på en dag.. Er ganske sikker på at du får i deg alt for lite kalorier for du spiser mindre enn meg, og jeg ligger på 1400 kcal for dag!!!!!!!!!!


Da gjorde jeg det:) Sånn ca i alle fall. 1118 kcal ble det. Så det er vel kanskje ikke såå ille. Men jeg brurde vel opp ca 200kcal da. Hvordan regner man ut det hvor mye man skal ha?
 
Fant ut av det. Jeg skulle ha 1300 kcal. Da skulle jeg vist gå ned 1kg i uken. Så da skal jeg prøve å spise 200kcal ekstra så får vi se
 
DA var 1. trening unnagjort siden dag 1 av slankekrigen
Ble noe så enkelt som Ripped in 30 days med Jillian Michaels... 20 min.. MER enn nok i en hektisk hverdag....  Så da ska jeg prøve gjennomføre den ihvertfall 3 ganger til denne uka.. DEILIG.....
 
GRATULERER med seieren denne uka! knallbra!! så stolte av dere!
Synes det er så bra gjort siden jeg ikke kunne bidra med mer enn 400gram.. Flinke jenter på lag lilla altså!!=)
Har ikke vært her på noen dager nå pga mellomstejenta vår tok mandler og polypper mandag..så hun har ikke vært helt i form stakkars...Så har ikke blitt fokus på slanking i det hele tatt...Har ikke trent siden fredag, og det merkes..føler meg skikkelig slækk og lite energi..
Gikk(desverre) på vekta idag...Og siden mandag har den gått opp 1kg...ikke bra!!!
Men istedet for å sutre og klage over det så kommer jeg heller sterkere tilbake...Starter pånytt idag! Jeg var jo kommet meg til dAG 10 på 30 day shred...Men siden jeg har hatt så mange pausedager nå så starter jeg pånytt idag...i tillegg skal jeg sykle 30minutter på trimsykkelen hver dag...Så håper jeg dette gir resultater:)
 
Back
Topp