LILLA LAG Slankekrigen

Her er vi endelig friske igjen.. Har ventet på treningsmatten til svigermor i hele dag..
De sku komme ned me den, men har iikke sett den enda. Nå er klokken så mye at jeg ikke orker trene om de kommer me den.... Så da må d vente til i måren rett å slett.... jaja..
 
Jeg er SÅ imponert over dere jenter! Dere står virkelig på! Kan nok ikke skryte av det samme.. Jeg er flink med maten og holder meg til mine ca 1400 kcal for dag, men trening har utgått sålangt. Har en liten en som har ørebetennelse og det er minitmalt med søvn for tiden noe som fører til en særdeles lite opplagt Pearl med lite overskudd til fysiske utskeielser.. Nå er vi på antibiotikakur nr 2 så krysser fingrene for at det gjør susen og at småtten blir i bedre humør etterhvert og får sove....
I tillegg er selvsagt tanta på vei så forventer ingen stor nedgang, har snikveid meg og gått ned ca 800 g men gjenstår å se hva tallene viser til mandag....

Stå på videre - dere er kjempeflinke!!!
 
Rødtoppen Hissig:
Høres ut som det er mye for deg om dagen...Håper du finner tid å slappe av litt også:-)
I en travel hverdag er det ikke alltid så lett å finne tid og ork til trening..Du får bare kjenne på kroppen din hva du orker..Bare det å gå en liten tur hver dag er jo trim det og:)
Før jeg ble gravid hadde jeg akkurat gått ned over 10kg...da trente jeg ikke i det hele tatt...men gikk tur hver dag..
Ønsker deg ei god helg:)
 
Pearl:
Synes du er flink jeg:) 800gram ned til nå er jo kjempebra:)
Er jo og bra gjort at du er flink med kostholdet selv om du er både sliten,lite søvn og sykt barn.Er jo så lett at ting blir litt feil da..Men du får det til..og det vil nok gi resultater også:-)
Trening skal jo heller ikke gå fremfor alt.. Håper gutten din snart blir frisk igjen..Ikke noe kjekt når de små er sjuke.. God bedring!!:-)
 
Her går ting bra:) synes selv jeg har hatt ei veldig god uke! Har fått til litt trening hver dag. og eller vært veldig flink med kostholdet..:) Veide meg idag..og hittil er det 1kg ned...Men nå er det helg...OG jeg skal ha mensen ganske snart...Såe..Krysser fingrene for det likevel vil gå bra!!
 
Huff, jeg har gått opp 100gram jeg!!! Håper det endrer seg i løpet av helgen, men jeg fikk mensen i dag og magen står ut som en ballong og og puppene tyter ut av bh'n. Jeg lover at jeg har gjort en kjempebra innsats denne uken, både trening og kosthols har mer eller mindre vært perfekt. Så det må være mensen som fucker opp vektnedgangen. Jeg skal gi alt i helgen og mer kan jeg ikke gjøre.

I alle fall godt å lese at dere er så flinke og at vekten går nedover på dere. Dere må redde meg denne uke. Help meemoticon
 
oh no. gubben har kommet hjem med pizza, sjokolade og brus! i tillegg står det nylaga gele+vaniljesaus i kjøleskapet! dette blir hardt!;)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
oh no. gubben har kommet hjem med pizza, sjokolade og brus! i tillegg står det nylaga gele+vaniljesaus i kjøleskapet! dette blir hardt!;)


Be strong!
 
Så flinke dere er
Her blir d INGEN trening denne uken. Guttungen fikk omgangssyke på onsdag, helt frisk i dag, men jaggu har eg fått d nå på kveldingen   Det tar jo ikke slutt me sykdommer nå....
Har spist litt salt chips i kveld, men banner på at alt kommer opp igjen iløpet av natten..
Flott deeet..
God helg jenter
 


KarLuc <3 skrev:
Så flinke dere er
Her blir d INGEN trening denne uken. Guttungen fikk omgangssyke på onsdag, helt frisk i dag, men jaggu har eg fått d nå på kveldingen   Det tar jo ikke slutt me sykdommer nå....
Har spist litt salt chips i kveld, men banner på at alt kommer opp igjen iløpet av natten..
Flott deeet..
God helg jenter

Æsj, så kjipt med disse bakteriene i huset. Håper du ikke blir syk. Men hvis du gjør det så får du ta det som en detox-kur. Er jo litt godt med en full tømming innimellom også. I alle fall etter det hele er over

Men la oss heller håpe du slipper unna. Krysser fingrene!
 
Kan ikke si noe på innsatsen her i alle fall. Har kjøpt meg pulsklokke denn uken, å det er veldig motiverende. I dag gikk 410kcal med til shopping, 253 kcal med til ''ripped in 30'' og 200 med til elipsemaskinen.
Det er ikke så aller værst syns jeg. Har bestemt meg for at hvis jeg skal ha sjokolade i kveld, så må jeg gå 1times tur først. Så da får jeg se hva jeg gjør.
Håper vekta har forandret seg til i morgen og i alle fall på mandag!!!
 


Lykkelulla skrev:


KarLuc <3 skrev:
Så flinke dere er
Her blir d INGEN trening denne uken. Guttungen fikk omgangssyke på onsdag, helt frisk i dag, men jaggu har eg fått d nå på kveldingen   Det tar jo ikke slutt me sykdommer nå....
Har spist litt salt chips i kveld, men banner på at alt kommer opp igjen iløpet av natten..
Flott deeet..
God helg jenter

Æsj, så kjipt med disse bakteriene i huset. Håper du ikke blir syk. Men hvis du gjør det så får du ta det som en detox-kur. Er jo litt godt med en full tømming innimellom også. I alle fall etter det hele er over

Men la oss heller håpe du slipper unna. Krysser fingrene!

Takk for d...
Jeg ble syk. MEN, spydde bare et par ganger, og thats it ......  Synes d er irriterende.. For er kvalm hele tiden, men ikke noe mer liksom. Er mer slitsomt d, enn å få d ut og være fin til neste runde, men men. Nå bare krysse eg fingrene for at ikke jenta mi får d.....

Tenker å prøve få til trimme litt i måren. Last chanse workout
Ha en fin lørdags kveld alle sammen
 
Det blei sjokolade, men det ble også gåtur. Inn 270kcal ut 367kcal. Jeg har vært så aktiv i dag at jeg har vært stuptrøtt leenge. Så nå er det natta! Snork..zzZZ
 
hei snupper!:-)
har dere hatt ei fin helg?
Her har det gått i ett..helgene går alltid så alt for fort!!
Fredag ble det både pizza,sjokolade og gele..gjett om jeg kosa meg!!!
Fikk veldig dårlig samvittighet etterpå...men prøvde likevel å kose meg videre med min kjære...
Igår var jeg flinkere heldigvis...og idag også!
Så nå krysser jeg alt jeg kan for at fredagen ikke ødela alt!!
Akkurat pga dette jeg alltid har vært så imot å ha veiedag mandag...synes nemlig man skal ha lov å unne seg litt en dag i uka...menmen...sånn er det bare:)
 
Jeg har hatt det fint i helgen. Det har vært en aktiv helg. I dag har jeg utnytt dagen max. Har hvert på skitur(693kcal), trent ripped in 30(233kcal), 30 min elipsemaskin(277kcal) og 1times gange(401kcal) Tilsammen i dag 1604!!! Fy søren det er bra med trening. Jeg har gjort alt jeg kan for å ikke dra dere ned i søla i morra jenter. Så jeg har jobba som F denne uken. Har trent mye mer enn jeg skreiv på planen på mandag. :) Men jeg trur mensen gjør at det ikke helt går min vei. Så da er det bare å vente til i morra å se om jeg har gått ned noe. Krysser fingrene for oss jenter. Vi vil ikke miste noen.
 
Hei jenter 

Jeg har kosa meg med både taco, sjokolade og potetgull denne helga. 
Men nå må jeg ta meg selv i skinnet! Og det gjør jeg ved å ta en ekstrem måned... Vær så snill å motivere meg så jeg holder ut - kanskje noen av dere vil joine meg? haha

Denne måneden går ut på at jeg hver dag skal trene 30 day shred, 10min rockering og 5-10min planke m/ab-roller. I TILLEGG til studio 2-4 ganger i uka.
To ganger i året renser jeg kroppen med bio drain, dette skal jeg også gjøre denne måneden. 
Ellers har jeg nå kokt ihop 2liter sykehussuppe som jeg skal ha stående så jeg kan spise den til frokost, lunsj eller kveldsmat denne uka, kanskje litt kjedelig, men den er veldig smakfull. 
Jeg skal ikke være så ekstremt nøye med maten, jeg skal bare spise vanlig sunn mat og unne meg litt ekstra godt i helgene. Så dette kan bli tungt, men jeg vil virkelig at det skal bli bra!!
 
Minus 0,8 kg og -0,98% vektnedgang ble resultatet.. Ikke så aller verst med tanke på at jeg har menstruasjon denne uka og snopesuget tok litt overhånd i helga.. Har bare fattige 500 g igjen så er jeg nede på 70 tallet!! Nå skal jeg stå på og nå sover småtten på nettene (sånn for det meste da) så denne uka satser jeg på å få trent litt også...
 
Da ble det ned 1 kg her. Vekta sto ganske stille helt til fredag, men så fikk jeg halsbetennelse, og har nesten ikke spist noe siden fredag. Er fremdeles syk, og har ikke lyst på mat... Greit å få det under slangekrigen når en først skal få det.. Lever på paracet og pepsi max :P
 
Blææææææ!! Jeg glemte å veie meg i dag tidlig og måtte gjøre det sent, og dermed bare 100g ned!  Håper jeg får være med mere..
 


*Jordbæra* skrev:
Blææææææ!! Jeg glemte å veie meg i dag tidlig og måtte gjøre det sent, og dermed bare 100g ned!  Håper jeg får være med mere..


Kan du sende prosentvis nedgang til meg? Så skal jeg sende inn resultatene etterpå..

Glem det - så du hadde oppdatert i innlegget ditt på førstesida! Går nok bedre neste uke skal du se! Krysser fingrene for at laget gjør det bra denne uka også!
 
Back
Topp