LILLA LAG Slankekrigen

Æsj, nå glemte jeg å sende nedgangen på pm, oppdaterte innlegget mitt bare. Gjorde det slik i forrige slankekrig. Har iallefall gått ned 1,6 kg denne uka. Bihulebetennelsen ga seg på fredag og istedenfor fikk jeg spysjuka. Nå er jeg lei av å være syk og gleder meg til å begynne å trene. Mange som har vært flinke på det lilla laget denne uken ser jeg, godt jobba. Håper jeg ikke får baksmell neste uke siden en del av nedgangen min sikkert skyldes spyinga.
 
Hei! Nå er resultatene til alle sendt til Mariusmor så da får vi bare krysse fingrene.. Dere som ikke sendte på pm før tidsfristen - no worries jeg leste gjennom innleggene deres og fant ut av vektnedgangen..l Men fint om alle for ettertiden kan sende resultatene på pm innen klokken 19..
Flotte resultater på alle sammen - blir spennende å se hvordan vi ligger an nå i forhold til de andre lagene!! GO TEAM PURPLE!!!!!!!!!!!
 
2.plass!!!! og ingen fra laget vårt røk ut ;);) nå er det bare å stå på så er vi straks nr 1
 


ranveigl skrev:
2.plass!!!! og ingen fra laget vårt røk ut ;);) nå er det bare å stå på så er vi straks nr 1


YESSSSS!!!!!!!!!!!! KJEMPEBRA!!! Nå må alle bare legge strategien for neste uke slik at vi blir nummer 1 neste uke!!! Spise sunt og riktig, trene masse, ut å gå tur - do whatever it takes!!!!!!!!!!!!!!
 
Hurra for 2.plass!!! det er ikke verst!! jeg var nesten sikker på jeg kom til å ryke idag siden min nedgang var så bitteliten.....så nå ble jeg kjempeglad!!
Og motivert!!! Skal gi alt denne uka!! Håper jeg kan bidra bedre til neste veiing!!=)
 
Har akkurat hatt en halvtime på trimsykkelen nå på tung intensitet!!
Nå skal jeg drikke masse vann før jeg tar dag 5 med jillian!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Har akkurat hatt en halvtime på trimsykkelen nå på tung intensitet!!
Nå skal jeg drikke masse vann før jeg tar dag 5 med jillian!


Kjempebra MaiSeptAugSkatt! Resultatene kommer nok skal du se!!! Noen ganger tar det bare litt tid.. Når jeg startet på Grethe Roede gikk jeg ned 0,zero, nada på 4 LAAAANGE uker.. Men så PANG satte det i gang... Bare stå på - du er kjempeflink!!!!!!!!!
 
Kjempe artig da
Jeg ska gjøre så godt jeg kan, men er enda slått ut av sykdom. Blir sliten bare av å gå ned trappen. Håper sånn at d slipper snart, for jeg er klar for ordentlig trening nå!!
Heia oss jenter!!!!
 
Da sitter jeg i godstolen under pleddet etter 30 minutter gåtur med bikkja og 1 time på sykkelen. Koser med meg pepsi max, det er lov ;)
 
Så bra jenter. 2.plass er da ikke så aller værst. Men neste uke er det vår tur til å ta 1.plassen altsåÅ sånn skal det fortsette uke etter uke.
Åsså må jeg jammen gratulere meg selv med høyest % nedgang av oss lilla. Det gir meg masse motivasjon til å fortsette.

I dag har jeg gått 1time før frokost og trent styrke på armer og mage. Fornøyd med det.
Planen for resten av uken går som følger:
Tirsdag: 1 time rask gange+ styrke av bein, rumpe
Onsdag: 1time rask gange +styrke av rygg og mage
Torsdag: 1time gange. 30min elipsemaskin
Fredag: Treningsfri(hvis ikke jeg får ånden over meg)
Lørdag: 1time 15min rask gange. 30 min elipsemaskin
Søndag: 1time 15min rask gange. Styrke hele kroppen

Så da gjennstår det bare å gjennomføre detHa en sunn og sprek uke jenter!
 


ranveigl skrev:
Da sitter jeg i godstolen under pleddet etter 30 minutter gåtur med bikkja og 1 time på sykkelen. Koser med meg pepsi max, det er lov ;)


Med god samvittighet
 
Så flinke dere er, alle sammen!!!

Jeg bøyer meg i støvet....emoticon

Jeg hadde 400g nedgang - bedre enn ingenting, men det er ikke spesielt mye heller. Men jeg skylder på for lite trening og for mye mat.
Men som jeg sa til Pearl - jeg lover bedre resultat neste uke. Nå har jeg kommet ordentlig igang med treninga med saltimer på senteret (er der jeg får pushet meg mest).

Dessuten er ingrediensene klare i kjøleskapet til i morgen: da skal jeg lage sykehussuppa som jeg kan spise som lunsj og kvelds denne uka. Jeg følger ikke dietten, vet det er lett å gå opp igjen etterpå. Så derfor bytter jeg bare ut suppa med noen måltider. Jeg vil påstå at det er like bra som nutrilett-barer e.l.. bare at suppa smaker bedre 
 


Pearl skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
Har akkurat hatt en halvtime på trimsykkelen nå på tung intensitet!!
Nå skal jeg drikke masse vann før jeg tar dag 5 med jillian!


Kjempebra MaiSeptAugSkatt! Resultatene kommer nok skal du se!!! Noen ganger tar det bare litt tid.. Når jeg startet på Grethe Roede gikk jeg ned 0,zero, nada på 4 LAAAANGE uker.. Men så PANG satte det i gang... Bare stå på - du er kjempeflink!!!!!!!!!


Så hyggelig med litt skryt...føler jo jeg ødela litt for laget denne uka...Men lover å fortsette som jeg har gjort! så håper jeg å komme med fine tall neste mandag:)
Er jo litt demotiverende når vekta går såå sakte ned...jeg sleit skikkelig under forrige slankekrig...vekte rikka ikke på seg omtrent...endte med jeg ble så drittlei det så jeg trakk meg og tok slankepause...og la på meg noen kilo igjen! det skal ikke skje denne gangen...man må nok bare prøve å være litt tålmodige med denne slankinga og:)
Glad på dine vegne siden vekta har begynnt å gå ned igjen:) det er jo supert:))
 
Da var frokosten inntatt.. Intet værre enn eggerøre og lavkarbo brød
Skal ha laks til middag, så synes denne dagen blir bra. Får ikke trent da jeg enda er kjempe tett og slapp. Så blir avslapping , for i måren skal jeg komme meg på jobb igjen. Sku ønske man fikk sjangs til å bli helt frisk først, men så lenge eg ikke blir syk igjen så e d no greit emoticon


 


KarLuc <3 skrev:
Da var frokosten inntatt.. Intet værre enn eggerøre og lavkarbo brød
Skal ha laks til middag, så synes denne dagen blir bra. Får ikke trent da jeg enda er kjempe tett og slapp. Så blir avslapping , for i måren skal jeg komme meg på jobb igjen. Sku ønske man fikk sjangs til å bli helt frisk først, men så lenge eg ikke blir syk igjen så e d no greit emoticon



det var jo en sunn  frokost på deg idag da=) Nå fikk jeg og lyst på eggerøre...hehe:)
Treninga tar du igjen når du er frisk igjen vet du:) Ønsker deg god bedring!!=)
 
Her er ikke planene for dagen så store..er hjemme med 3 barn idag, så er litt hektisk her...hehe...
Har fått tatt dag 6 med 30 day shred da...Resten av dagen går nok til kos med barna....og masse husarbeid som venter...Prøve å få vaska stuene og kjøkken idag..
Så får jeg se om jeg har noe energi igjen ikveld til trimsykkelen:)
 
Ingen fare å komme over kalorigrensa her i dag... Mini klarte selvfølgelig å smitte meg da han lå med oppkast-syke i helga. 
Klarte en hel dag på jobb, men ikke ett sekund lenger. Så det blir helt klart sofadag i dag.

Håper jeg er bra til i morgen så jeg kommer meg på skolen og trening etterpå. Har spinning på plakaten i morgen.
 
Da var gullungen lagt så da var det tid for sykkeln igjen, og en liten gåtur med bikkja:) Ha en fin kveld team lilla;)
 
Back
Topp