LILLA LAG Slankekrigen

Flinke alle sammen er!! Stå på!

Jeg har akkurat kommet meg ned i sofaen etter min 2 intervalløkt denne uken. Ellers har jeg hatt et ufattelig søtsug i går og dag, vet det gir seg snart men det er helt pyton å sitte med! Blir sikkert ikke noe bedre av at tanta har kommet, men det er bra slik at den ikke påvirker noe resultat på mandag :)
 
Ingen trening på meg så langt, men tok meg en skikkelig stor og god salat til lunsj (selvfølgelig uten dressing og slikt).
Ettersom jeg er på ferie, har jeg ingen vekt her. Så i dag fikk jeg kjøpt meg en i dag.
I morgen blir det gåtur håper jeg :)
 
I morgen!! I morgen er det strake vegen til treningssenteret. Jeg har fri og da skal jeg pinade bruke dagen på å komme igang med treninga. Blir både jogging og elipsemaskin!! I kveld har jeg rocka i 10min. Og angrer noe voldsomt på at jeg ikke pushet meg selv i desember. For det var VONDT. Var helt herda fram til desember, men pga mye jobb var jeg dødssliten når jeg endelig kom hjem på kveldene. Så jeg la den bort - det skulle jeg aldri ha gjort.
 
Jeg gleeeder meg til treninga er igang, til å ha energi og overskudd til en aktiv hverdag 
 


Miss Hormontroll skrev:
Ingen trening på meg så langt, men tok meg en skikkelig stor og god salat til lunsj (selvfølgelig uten dressing og slikt).
Ettersom jeg er på ferie, har jeg ingen vekt her. Så i dag fikk jeg kjøpt meg en i dag.
I morgen blir det gåtur håper jeg :)


Kos deg på ferie, jeg er sikker på du klarer litt vektnedgang fordet.
 


Rødtoppen Hissig skrev:
I morgen!! I morgen er det strake vegen til treningssenteret. Jeg har fri og da skal jeg pinade bruke dagen på å komme igang med treninga. Blir både jogging og elipsemaskin!! I kveld har jeg rocka i 10min. Og angrer noe voldsomt på at jeg ikke pushet meg selv i desember. For det var VONDT. Var helt herda fram til desember, men pga mye jobb var jeg dødssliten når jeg endelig kom hjem på kveldene. Så jeg la den bort - det skulle jeg aldri ha gjort.
 
Jeg gleeeder meg til treninga er igang, til å ha energi og overskudd til en aktiv hverdag 

emoticon OPP AV SENGA!!! Å KOM DET PÅ TRENING!!

emoticon
 
Akkurat kommet inn etter morgentur nr 3 denne uken. Det er ikke akkurat rusletur jeg driver med, så ble god og svett. Samtidig fikk jeg en deilig start på dagen. Det ble ikke no trening i går så da må jeg ta det igjen i dag, så i kveld er det 15min elipsemaskin, styrketrening (helekroppen) og 15 min elipsemaskin til slutt.

Veide meg i dag da. Det ser lovende ut! Det finnes ingenting som er bedre enn å se at vekta går ned over. Jeg kom med et lite heiarop der jeg stod..hehe
Nå er det snart helg også. Et tips!! bestem dere allerede nå hvis dere skal unne dere litt ekstra.
 


Pearl skrev:
Hadde store planer om trening i dag men det utgikk da jeg ikke har sovet på natten på en uke og er nokså sliten.. Sitter her og prøver veldig hardt å holde meg våken en stund til.. Småtten har sin første ørebetennelse og har i dag fått antibiotika og ibux så nå håper jeg både mor og sønn får sove.. Han virka nå kvikkere i ettermiddag i allefall... Med mer søvn får vi begge mer overskudd og da kommer nok treningslysten tilbake.. Satser på styrketrening minst 2 dager i uka pluss en kondisjonsøkt - mest sannsynlig spinning.. Men har vært på vekta og det ser ut som at startvekta var kunstig høy - sannsynligvis pga mye væske i kroppen pga inntak av pinnekjøtt på nyttårsaften.. Men det teller jo bare positivt for meg og oss som lag da...

Flott bilde noen har funnet - så den stjal jeg pronte!!!!

Gå lag lilla!!! Dette klarer vi jenter!!!!


Så kjekt dere likte signaturen!! Måtte jo ha en vi og;) Men var ikke lett å finne lilla frukt/grønnsaker...hehe...så da ble den slik!veldig enkelt laga da,,,men er ikke så god på signatur og slikt... jeg er jo stor fan av jillian så fikk lurt med et bilde av hu;)

Ellers går det ok her! helt merkelig å plutselig slutte å spise godteri! for denne jenta har VIRKELIG kost seg i jula!!!
Er og igang med trening igen...TUNGT å komme igang igjen etter å ikke trent å flere mnd! Kenner det skikkelig idag...spesielt i magen...men det er vel et godt tegn??:)
Spent på vekta mandag! satser på at det har skjedd noe hvertfall=)
 
Kjempeflinke dere er som trener og står på!!!! Jeg har ikke kommet meg i trening enda men vekta går likevel nedover pga kaloritelling og grethe roede.. Ser lovende ut for mandag dette ja!!!! I tillegg har vi jo en fra vinnerlaget i fjor på laget vårt så da MÅ det jo bare bli bra!!!!! Stå på jenter!!! Nå kommer helga jeg unner meg litt snop i helgene MEN det er likevel innenfor dagens kaloritall... Spiser litt mindre til lunsj og mellommåltid for så å kose meg med 30 gr popcorn og 50 gr smågodt på kvelden.... Lurt å måle det opp for har jeg en skål foran meg full av popcorn og snop forsvinner fort betraktelig mer enn 30 og 50 gram.......... Med andre ord - lurt å PLANLEGGE helgene slik at man ikke går på en smell og får en ubehagelig overraskelse på mandag...  Lykke til!
 
Så flinke dere er :)

Jeg hadde en skikkelig vanskelig kveld i går, og med mye kaker og god mat på jobb, var det i det hele tatt en tung dag. Jeg er så glad i mat at det er nesten til å skjemmes av. MEN, jeg holdt meg unna alle fristelser, og kan gledelig konstantere at vekta viste lovende resultater i dag ;)

Det har hittil blitt mest fokus på maten, og å ikke overskrive kaloribehovet mitt. Har vært mye å gjøre på jobb, og på ettermiddagen vil jeg helst tilbringe tid med min lille sønn. Men det har blitt kveldsturer med bikkja.
Når det gjelder helga skal jeg sykle på trimsykkeln. Et lite tips, jeg bruker å ha med pcen mens jeg sykler ( har trimsykkel hjemme), så da ser jeg på serier jeg har lastet ned, mens jeg trener. Tida går veldig fort da ;) Jeg skal også unne meg noe godt enten fredag eller lørdag, har ikke helt bestemt meg om det blir potetgull eller sjokolade, men en av delen blir det ihvertfall ;)

En ting til, hvordan får jeg lagt inn signaturen ( som forresten var kjempefin!!). Har alltid vært så dårlig på disse signaturgreiene.

Lykke til videre alle sammen, gleder meg til mandag! :)
 


ranveigl skrev:
Så flinke dere er :)

Jeg hadde en skikkelig vanskelig kveld i går, og med mye kaker og god mat på jobb, var det i det hele tatt en tung dag. Jeg er så glad i mat at det er nesten til å skjemmes av. MEN, jeg holdt meg unna alle fristelser, og kan gledelig konstantere at vekta viste lovende resultater i dag ;)

Det har hittil blitt mest fokus på maten, og å ikke overskrive kaloribehovet mitt. Har vært mye å gjøre på jobb, og på ettermiddagen vil jeg helst tilbringe tid med min lille sønn. Men det har blitt kveldsturer med bikkja.
Når det gjelder helga skal jeg sykle på trimsykkeln. Et lite tips, jeg bruker å ha med pcen mens jeg sykler ( har trimsykkel hjemme), så da ser jeg på serier jeg har lastet ned, mens jeg trener. Tida går veldig fort da ;) Jeg skal også unne meg noe godt enten fredag eller lørdag, har ikke helt bestemt meg om det blir potetgull eller sjokolade, men en av delen blir det ihvertfall ;)

En ting til, hvordan får jeg lagt inn signaturen ( som forresten var kjempefin!!). Har alltid vært så dårlig på disse signaturgreiene.

Lykke til videre alle sammen, gleder meg til mandag! :)

For å få signaturen på profilen din gjør du slik (finnes sikkert andre glupere måter men slik gjorde jeg det og det fungerte!)
1. Klikk på bildet hos en av de som har det, høyreklikk og velg lagre bilde som.. Lagre den på pc'n din i en lett tilgjengelig mappe..
2. Gå inn på Min side som står øverst på siden, og videre inn på mine opplysninger. Se nedover siden og klikk deg inn på min signatur og ticker.
3. Klikk på bildet av et fjell og en sol (dritdårlig på å forklare men du skjønner hva det er når du ser det)
4. Klikk på stor grønn plusstegn oppe og select - finn bildet på pcn og trykk på upload
5. Nå ligger bildet inne på kontoen din på bv, men kan ikke sees av andre. Trykk på teksten i boksen til venstre slik at bildet vises i boksen til høyre. Trykk på insert i boksen til høyre og bildet ditt blir da puttet inn profilen din..

Håper du skjønner dette og får det til!!!
 
Takktakk - vanskeligere var det ikke ;)
 


ranveigl skrev:
Så flinke dere er :)

Jeg hadde en skikkelig vanskelig kveld i går, og med mye kaker og god mat på jobb, var det i det hele tatt en tung dag. Jeg er så glad i mat at det er nesten til å skjemmes av. MEN, jeg holdt meg unna alle fristelser, og kan gledelig konstantere at vekta viste lovende resultater i dag ;)

Det har hittil blitt mest fokus på maten, og å ikke overskrive kaloribehovet mitt. Har vært mye å gjøre på jobb, og på ettermiddagen vil jeg helst tilbringe tid med min lille sønn. Men det har blitt kveldsturer med bikkja.
Når det gjelder helga skal jeg sykle på trimsykkeln. Et lite tips, jeg bruker å ha med pcen mens jeg sykler ( har trimsykkel hjemme), så da ser jeg på serier jeg har lastet ned, mens jeg trener. Tida går veldig fort da ;) Jeg skal også unne meg noe godt enten fredag eller lørdag, har ikke helt bestemt meg om det blir potetgull eller sjokolade, men en av delen blir det ihvertfall ;)

En ting til, hvordan får jeg lagt inn signaturen ( som forresten var kjempefin!!). Har alltid vært så dårlig på disse signaturgreiene.

Lykke til videre alle sammen, gleder meg til mandag! :)

Så flink du var som klarte motstå så mye godt. det er bra gjort det!!!=)

Jeg skal hente frem igjen trimsykkelen min ikveld..prøve å få til ei økt når det går noe bra på tv`n! hehe!! går myye fortere da ja!!:):)
 
Har fullført dag 2 med 30 day shred nå!!phu...men det gjorde godt!!!
Deilig å være igang igjen!! kjenner formen ikke er like god som den var..men satser på det kommer seg!=)=)
 
Ryker det ut en fra hvert lag på mandag?
 


ranveigl skrev:
Ryker det ut en fra hvert lag på mandag?

Nei, det ryker en ut fra det dårligste laget/evt de som ikke oppdaterer.
 


Lykkelulla skrev:
Trudde ikke at noen røk ut første uken jeg?


Jo 9.januar er første gang noen ryker ut.
Men denne uka som vi begynte (2.januar) røyk ingen ut. Vanligvis har det jo vært sånn at man melder inn vekt til hovedansvarlig, deretter deles lagene ut, og så melder man ny vekt for start uke 1. Denne meldte vi kun inn den ene vekta som startvekt.
 
Back
Topp