LILLA LAG Slankekrigen

Da har jeg fullført dag 4 med jillian! phu...ikke like støl lenger nå...og godt er det!! klarer jeg gi litt mer når jeg trener:)
Skal ha meg en halvtime på sykkelen iøpet av dagen også!! SKAL ha et fint tall på vekta imorgen!!=)
 
Godt jobba alle sammen! Ser mange er flinke med både trening og kost og det gir resultater vet dere!!!! Selv har jeg ikke kommet i gang med treninga men følger med på kosten... Følger jo egentlig grete roede men den #%& nettsida deres tuller no så innmari så vanskelig å få lagt inn alle kaloriene... Satser på at de får det opp å gå nå for på mandag begynner kursene og da blir det veldig mange skuffede kunder som ikke får registrert seg eller gjort det de skal... Men, jeg har jo gått på det ei stund så vet sånn ca hva jeg kan tillate meg..

Håper på en god nedgang til i morgen ihvertfall!!! Og håper på det samme for laget!!!!!
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
HUSK Å DRIKK MASSE MASSE VANN JENTER!!!


Ja, det må vi! Og bytt ut 1/2 liter vann med 1/2 liter grønn te.
 

Usikker på hva dere skal ha til muddag i neste uke? Her der min middagsmeny(Blir nok et par middager som faller ut pga kveldsvakt, men da tar jeg de uken etter). Hvis du ønsker oppskrift så bare si i fra

Mandag: Ovnsbakt torsk med tomat og basillikum

Tirsdag: Kyllingwok m/karri

Onsdag: Sterk linsesuppe m/svinekjøtt

Torsdag: Ovnsbakt Laksefilet rullet i egg og opphakket gresskarkjærner. Serveres med byggrynssalat og woschesterdressing

Fredag: Karbonadedeig og fullkornspagetti + tomatsaus av hakket tomater, gulrot og løk.

Lørdag: Chicken Thai

Søndag: Hjemmelaget gul ertesuppe m/ salt svinekjøtt

 
Så flinke alle sammen er! Får nesten dårlig samvittighet. Her har det nok vært litt mer utskeielser enn det pleier, siden vi har hatt familiehelg til svigers og var i 80 årsdag i går. Men jeg er ganske sikker på at jeg har gått ned litt og i kveld skal jeg på 75 minutter spinn&pump
 
Så flinke alle sammen er! Får nesten dårlig samvittighet. Her har det nok vært litt mer utskeielser enn det pleier, siden vi har hatt familiehelg til svigers og var i 80 årsdag i går. Men jeg er ganske sikker på at jeg har gått ned litt og i kveld skal jeg på 75 minutter spinn&pump
 
Helga har gått veldig bra. Ingen utskeielser, bortsett fra den planlagte sjokolademoussen. Mange turer har det blitt, og litt sykling. Skal ha en times tid på sykkeln i kveld også.
I skrivende stund holder jeg på å lage kalkunmiddag. NAM :) ønsker dere en fortsatt fin søndag!
 
så flinke dere e
Eg har vært, og e enda slått ut me halsbetennelse, forkjølelse, og prikken over ien, kraftig øyebetennelse på begge øya som kom i dag. Men har klart å holde meg sånn noelunne i sjakk. så blir spennende å se da
 
Vil bare dele en salatoppskrift jeg fant på nettet. Skal teste den ut i morgen:)

Ruccola salat
Agurk
Purreløk
Mais
Bacon i skiver
Salatkylling
Ost i strimler
Sitronpepper
 Pepper
 Gastromat
Fetaost

 
Hurra!! Gikk ned 1,3 kg!! Kunne aldri drømt om noe slikt etter denne helga! Hadde vel mye vann i kroppen! Lykke til alle sammen!
 
Kjempe bra *Jordbæra*   

Jeg ble heldigvis positivt overasket også med at jeg i d hele tatt faktisk gikk ned
0,7 ned. Bedre enn ikke noe ihvertfall
 
Jeg har på 1uke klart å gå ned 1,7kgFor å si det sånn, nå har jeg rydda bort jula. Trur nok ikke jeg klarer det samme neste uke, men jeg går for halvparten. Dette ga jammen mersmak. Kjenner det faktisk på kroppen alt. Magen er ikke like full.

Bra jobba karLuc <3 og *jordbæra*  jeg trur vi klarer oss denne uken
 
Kjempebra resultater jenter!! Jeg har gått ned 1,6 kg - var nok en del væske som skulle ut av systemet her også... (mistenker den pinnekjøttmiddagen på nyttårsaften har litt av skylda)  Blir spennende å se i kveld hvordan vi ligger an i forhold til de andre lagene, men så langt ser det jo veeeeeldig lyst ut!!!!!!!!!!
 
Ned 1,8 kg. Er veldig fornøyd. Ser at dere andre også har gjort det veldig bra! Morro ;)
 
Wooow!!! for noen supre resultater jenter!!! stolte av dere..hihi:))
Her gikk det desverre ikke like bra! Og jeg er DRITSKUFFA!!!! For jeg har virkelig vært flink med både trening og kosthold! skjønner ikkeno!!blæææ...Har heller ikke spist noe godteri,pizza eller annet junk...Så var forbredt på litt finere tall!!
Jeg har ikke gått opp da heldigvis!!! Men nedgangen er ikke noe å hoppe i taket for heller:(
-200 gram bare:(
Håper bare ikke det vil ødelegge noe for laget...for jeg vil så gjerne fortsette her med dere:)
Så skal jeg gi ALT denne uka! loover!=)
 


ranveigl skrev:
Ned 1,8 kg. Er veldig fornøyd. Ser at dere andre også har gjort det veldig bra! Morro ;)

Kjempebra
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Wooow!!! for noen supre resultater jenter!!! stolte av dere..hihi:))
Her gikk det desverre ikke like bra! Og jeg er DRITSKUFFA!!!! For jeg har virkelig vært flink med både trening og kosthold! skjønner ikkeno!!blæææ...Har heller ikke spist noe godteri,pizza eller annet junk...Så var forbredt på litt finere tall!!
Jeg har ikke gått opp da heldigvis!!! Men nedgangen er ikke noe å hoppe i taket for heller:(
-200 gram bare:(
Håper bare ikke det vil ødelegge noe for laget...for jeg vil så gjerne fortsette her med dere:)
Så skal jeg gi ALT denne uka! loover!=)

Skjønner du er litt skuffa, men det var jo ikke pluss daTipper du tar det igjen i neste uke. Stå på, dette klarer du.
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Wooow!!! for noen supre resultater jenter!!! stolte av dere..hihi:))
Her gikk det desverre ikke like bra! Og jeg er DRITSKUFFA!!!! For jeg har virkelig vært flink med både trening og kosthold! skjønner ikkeno!!blæææ...Har heller ikke spist noe godteri,pizza eller annet junk...Så var forbredt på litt finere tall!!
Jeg har ikke gått opp da heldigvis!!! Men nedgangen er ikke noe å hoppe i taket for heller:(
-200 gram bare:(
Håper bare ikke det vil ødelegge noe for laget...for jeg vil så gjerne fortsette her med dere:)
Så skal jeg gi ALT denne uka! loover!=)


Jeg synes d er kjempe bra eg   Du er jo mye mindre enn mange av oss andre, og minus er minus....  bare å stå på videre så når du målet ditt.. emoticon
 
Takk for støtte jenter...dere er gode<3 er litt frustrerende siden jeg har jobba hardt denne uka som var, nettopp for å få resultater...så ja...ble litt skuffa....
frykter det er jeg som ryker idag...tatt en titt på de andre laga...og de aller fleste har hatt en kjempenedgang!
Gikk på vekta nå nettopp igjen...bare for morro skyld...og allerede nå så var den 1kg mindre enn idag tidlig...jaja...typisk det...satser hvertfall på fine tall neste mandag...=)
 
Back
Topp