LILLA LAG Slankekrigen

Så flink du er ranveigl!!!

Her har uka starta veldig bra..Trent 54 min både idag og igår(30min trimsykkel+24min 30 day shred)...vært flink med maten og...Drukket masse vann...og søtsuget begynner å forsvinne:)) Klart meg uten godis i over 1 uke nå=))
 
Alle er sååå flinke
Jeg har store planer om å løpe litt etter jobb i måren. Og prøve begynne på ripped in 30 days... Kjenner eg er nødt å begynne nå, selv om d kanskje blir litt halvveis de første dagene...
 


KarLuc <3 skrev:
Alle er sååå flinke
Jeg har store planer om å løpe litt etter jobb i måren. Og prøve begynne på ripped in 30 days... Kjenner eg er nødt å begynne nå, selv om d kanskje blir litt halvveis de første dagene...

ripped in 30 er helt genial! liker den mye bedre enn 30 day shred! Men nå begynte jeg jo med det, så må nesten fullføre!
Men du klarer dette vet du:) de første dagene er jo som regel hardest å komme seg gjennom...men klarer du det er mye gjort:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


KarLuc <3 skrev:
Alle er sååå flinke
Jeg har store planer om å løpe litt etter jobb i måren. Og prøve begynne på ripped in 30 days... Kjenner eg er nødt å begynne nå, selv om d kanskje blir litt halvveis de første dagene...

ripped in 30 er helt genial! liker den mye bedre enn 30 day shred! Men nå begynte jeg jo med det, så må nesten fullføre!
Men du klarer dette vet du:) de første dagene er jo som regel hardest å komme seg gjennom...men klarer du det er mye gjort:)

Ja, jeg har fullført 30 days før, godt med litt forandring
Gleder meg allerede til å begynne
 
ja, er greit å variere treninga litt..har selv fullført 7 runder med 30 day shred...så jeg kjenner jeg er ganske så lei egentlig...Men bestemte meg nå for å ta en runde til nå siden jeg fikk noen utrolige resultater for en stund siden...desverre har de fleste kg jeg mista kommet på igjen...Så håper at dette gjør susen:-)
Ellers liker jeg veldig godt shred with weights med jillian..lurer på å prøve meg på ei økt med den imorgen:)
 
For å si d sånn, meget usikker ang trening i dag
Har vært oppe stort sett i hele natt me en liten som spyr... Pappaen tok over rundt hal 3, men jeg fikk no ikke sove etter d.. Jeg ska på jobb i dag, så sku gjerne hatt mer søvn ja. Men men. Får håpe d bare er minsten som får d....
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Ingen fare å komme over kalorigrensa her i dag... Mini klarte selvfølgelig å smitte meg da han lå med oppkast-syke i helga. 
Klarte en hel dag på jobb, men ikke ett sekund lenger. Så det blir helt klart sofadag i dag.

Håper jeg er bra til i morgen så jeg kommer meg på skolen og trening etterpå. Har spinning på plakaten i morgen.


Æsj så kjipt med oppkaks-syke. Men da kan vi i alle fall regne meg stort vekttap på deg denne uken. HeheHåper du snart er bedre. God bedring
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Så flink du er ranveigl!!!

Her har uka starta veldig bra..Trent 54 min både idag og igår(30min trimsykkel+24min 30 day shred)...vært flink med maten og...Drukket masse vann...og søtsuget begynner å forsvinne:)) Klart meg uten godis i over 1 uke nå=))


Kjempe bra!! er målet ditt å klare å gjennomføre 30day shred uten stopp? Husker jeg prøvde en gang og måtte spoppe på dag 17 eller noe. Hadde så vondt i knea. så jeg er like imponert hver da du forteller at du har gjennomført den.
Stå på, du er god
 


ranveigl skrev:
Da var gullungen lagt så da var det tid for sykkeln igjen, og en liten gåtur med bikkja:) Ha en fin kveld team lilla;)


Flinka

Lurer på om jeg må få meg en hundHadde vært fint med en turkamereat, siden jeg går tur hver dag.
 


KarLuc <3 skrev:
For å si d sånn, meget usikker ang trening i dag
Har vært oppe stort sett i hele natt me en liten som spyr... Pappaen tok over rundt hal 3, men jeg fikk no ikke sove etter d.. Jeg ska på jobb i dag, så sku gjerne hatt mer søvn ja. Men men. Får håpe d bare er minsten som får d....

Kjipt med spy! men du får ta deg en fri dag da vettu. Eller så kan du jo ta deg en gåtur i frisk luft, for å få litt avveksling til spylukt. God bedring til med den lille. Håper ingen blir smittet.
 
Hjelp jenter! Jeg har ikke gått ned et gram siden fredagen!! Jeg pleier å gå ned litt ca hver 3-4 dag men nå står vekta på det samme. Puppene er dobbelt så store og magen like så. Å tanta har så vidt meldt sin ankomstemoticon Har dere noen gode tips til hvordan man kan slanke seg i mensenuken. Føler liksom at jeg har jobbet kjempebra, men uten resultat.
Spørs om jeg må øke treningsmengden, eller i alle fall intensiteten.

Etter inspirasjon fra dere har jeg lastet med ripped in 30 jeg også. Tenkte å teste den i morgen etter jobb. Men nå skal jeg gå min daglige morgen power walk åsså blir det styrke av mage og rygg etterpå.

Ha en fin dag
 


KarLuc <3 skrev:
For å si d sånn, meget usikker ang trening i dag
Har vært oppe stort sett i hele natt me en liten som spyr... Pappaen tok over rundt hal 3, men jeg fikk no ikke sove etter d.. Jeg ska på jobb i dag, så sku gjerne hatt mer søvn ja. Men men. Får håpe d bare er minsten som får d....


uffda..Er ikke noe kjekt når de små er sjuke..Her blir det nokminimalt med trening på meg neste uke siden mellomstejenta skal ta mandlene neste tirsdag*gruer meg*
Når man slanker seg er det jo veldig viktig å passe på at man får nok søvn også..så håper du får hvilt deg litt idag..Du er hvertfall flink om du klarer å dra på jobb idag..
Masse god bedring til den lille!
 


Lykkelulla skrev:
Hjelp jenter! Jeg har ikke gått ned et gram siden fredagen!! Jeg pleier å gå ned litt ca hver 3-4 dag men nå står vekta på det samme. Puppene er dobbelt så store og magen like så. Å tanta har så vidt meldt sin ankomstemoticon Har dere noen gode tips til hvordan man kan slanke seg i mensenuken. Føler liksom at jeg har jobbet kjempebra, men uten resultat.
Spørs om jeg må øke treningsmengden, eller i alle fall intensiteten.

Etter inspirasjon fra dere har jeg lastet med ripped in 30 jeg også. Tenkte å teste den i morgen etter jobb. Men nå skal jeg gå min daglige morgen power walk åsså blir det styrke av mage og rygg etterpå.

Ha en fin dag


Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å fortsette å være flink...jeg og skal ha mensen nå snart...Er ei kjip uke det der med tanke på vekta...de fleste går jo opp litt da...men det er jo helt normalt, og ikke så mye man får gjort noe med...
Om du har lasta ned ripped in 30 så er det jo bare å komme igang med det..så får du hvertfall god trening! Lurer på å ta ei økt med det selv idag..
Men husk å få i deg nok vann hvertfall...:) Ikke alltid så lett å huske på i en travel hverdag..:p
Ønsker deg en finfin dag!

Her tok jeg ei lita snikveiing idag..og det var ikke noe å hoppe i taket over...men er hvertfall 400gram ned siden mandag...men håper å klare 400 gram til..heldigvis noen dager igjen før det er mandag:-)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lykkelulla skrev:
Hjelp jenter! Jeg har ikke gått ned et gram siden fredagen!! Jeg pleier å gå ned litt ca hver 3-4 dag men nå står vekta på det samme. Puppene er dobbelt så store og magen like så. Å tanta har så vidt meldt sin ankomstemoticon Har dere noen gode tips til hvordan man kan slanke seg i mensenuken. Føler liksom at jeg har jobbet kjempebra, men uten resultat.
Spørs om jeg må øke treningsmengden, eller i alle fall intensiteten.

Etter inspirasjon fra dere har jeg lastet med ripped in 30 jeg også. Tenkte å teste den i morgen etter jobb. Men nå skal jeg gå min daglige morgen power walk åsså blir det styrke av mage og rygg etterpå.

Ha en fin dag


Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å fortsette å være flink...jeg og skal ha mensen nå snart...Er ei kjip uke det der med tanke på vekta...de fleste går jo opp litt da...men det er jo helt normalt, og ikke så mye man får gjort noe med...
Om du har lasta ned ripped in 30 så er det jo bare å komme igang med det..så får du hvertfall god trening! Lurer på å ta ei økt med det selv idag..
Men husk å få i deg nok vann hvertfall...:) Ikke alltid så lett å huske på i en travel hverdag..:p
Ønsker deg en finfin dag!

Her tok jeg ei lita snikveiing idag..og det var ikke noe å hoppe i taket over...men er hvertfall 400gram ned siden mandag...men håper å klare 400 gram til..heldigvis noen dager igjen før det er mandag:-)

Da blei det 35min på elipsemaskinen min + ripped in30 :) Så da blei jeg jammen god å svett. Trur vel det er tingen å trene litt hardere. Vann drikker jeg MASSE at. Åsså drikker jeg 1/2liter grønn te også. Så bra med vektnedgang allerede. Supert.
 


Lykkelulla skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
Så flink du er ranveigl!!!

Her har uka starta veldig bra..Trent 54 min både idag og igår(30min trimsykkel+24min 30 day shred)...vært flink med maten og...Drukket masse vann...og søtsuget begynner å forsvinne:)) Klart meg uten godis i over 1 uke nå=))


Kjempe bra!! er målet ditt å klare å gjennomføre 30day shred uten stopp? Husker jeg prøvde en gang og måtte spoppe på dag 17 eller noe. Hadde så vondt i knea. så jeg er like imponert hver da du forteller at du har gjennomført den.
Stå på, du er god


takk:-) er motiverende med litt skryt:) du er jo råflink selv da!:):):)
Jeg skal fullføre disse 30 dagene er målet ja.. men skal ha en pausedag i uka..
Neste uke blir det nok mye mindre trening uansett...siden mellomstejenta skal ta mandlene og vi blir 2 dager på sykehuset..
Er mange som sliter med vonde knær når de trener 30ds og må gi seg..jeg merka det selv litt første runden jeg hadde...men det gikk heldigvis over etter noen dager:)
Hva du trener da?
 


Lykkelulla skrev:



Da blei det 35min på elipsemaskinen min + ripped in30 :) Så da blei jeg jammen god å svett. Trur vel det er tingen å trene litt hardere. Vann drikker jeg MASSE at. Åsså drikker jeg 1/2liter grønn te også. Så bra med vektnedgang allerede. Supert.

WOW!! du er jo kjempeflink!!! UTROLIG BRA!!!! jammen ei god økt du har hatt idag!!! tror sjangsen for å gjøre det bra til neste veiing igjen er ganske bra.. Alle på lag lilla som er jo så FLINKE!!
Det gir hvertfall meg masse motivasjon!!=)
Grønn te...hva er det egentlig som er bra med å drikke det? hørt mye positivt om det...men veit egentlig ikke grunnen til det er så bra??hehe..

 
i tillegg til 30 day shred, ble det shred with weights(også jillian)..knallbra trening!! på 25min forbrente jeg godt over 200kcal...svetta rant og jeg ga alt hele økta!! valgte til og med 3kilos vekter fremfor 2kg..
Tror denne treninga er veldig god for rompe og lår..kjenner det veldig godt nå=)
God følelse:-)
Håper jeg klarer være like flink resten av uka...spes. i helga...Da Måå jeg bare få et fint tall på vekta mandag!spennende!!!!!!
:-)

Hvordan går det hos dere da??? er spent:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
i tillegg til 30 day shred, ble det shred with weights(også jillian)..knallbra trening!! på 25min forbrente jeg godt over 200kcal...svetta rant og jeg ga alt hele økta!! valgte til og med 3kilos vekter fremfor 2kg..
Tror denne treninga er veldig god for rompe og lår..kjenner det veldig godt nå=)
God følelse:-)
Håper jeg klarer være like flink resten av uka...spes. i helga...Da Måå jeg bare få et fint tall på vekta mandag!spennende!!!!!!
:-)

Hvordan går det hos dere da??? er spent:)

Så flink du er! :) trener du hjemme i stua eller?
Her går det veldig bra. Nettopp ferdig med 1 time på sykkelen og 40 minutter gåtur med bikkja. Nå er der avslapping resten av kvelden. Går veldig bra med kostholdet også, selv om jeg er utrolig glad i mat.
Det er veldig motiverende å være med på slankekrigen, og veiedagen på mandag hjelper virkelig på å holde meg i skinnet ;)


 


ranveigl skrev:




Så flink du er! :) trener du hjemme i stua eller?
Her går det veldig bra. Nettopp ferdig med 1 time på sykkelen og 40 minutter gåtur med bikkja. Nå er der avslapping resten av kvelden. Går veldig bra med kostholdet også, selv om jeg er utrolig glad i mat.
Det er veldig motiverende å være med på slankekrigen, og veiedagen på mandag hjelper virkelig på å holde meg i skinnet ;)



Jeg trener i stua ja!! hehe....Jeg har ikke valg...finnes ikke trenings-senter i nærheten, så da må det bli slik..Men det funker jo det og:)
Så bra du føler det går så bra!! Slankekrigen er veldig motiverende! jeg har vært med alle gangene...vannt første runden*skryteskryte*..men siste runden nå endte det med jeg trakk meg...Jeg trente 5 timer i uka..var superflink med kostholdet(tellte kcal) men gikk ikke ned..så det var demotiverende det!!! Men satser på det går bedre denne gangen!!!:)

Idag har jeg laga hjemmelaga knekkebrød! så det ble min kvelds idag...Kjempegodt!!! myyye bedre enn brød synes jeg!:)
 
Hei jenter!!

Litt klaging fra meg i dag. Treninga går rett vest denne uka 
Hadde jo tenkt å trene spinning i går, men da lå jeg fortsatt skinnflat og var syk. I dag er jeg frisk og hadde zumba på plakaten i kveld. Men har hatt skole i dag, og nå er det strake veien opp til barnehagen for arrangering av "Farvel til nisse-festen" som FAU er ansvarlige for - og som jeg selvsagt er en del av. Den er vel ferdig ca klokka 18. Men jeg er allerede så sliten i hode at jeg vet ikke hvordan det skal gå etterpå. I tillegg er sambo syk nå, så jeg må nok bli hjemme å legge mini i kveld. Håper muligheten for litt TV-zumba melder seg, har jo zumba-dvd-er, men har ei knøttlita stue, så er ikke særlig kos å stange armer og ben i veggene konstant. Men jeg får prøve å se hva jeg får til Det går hvertfall greit med maten, og det er jo positivt!
 
Back
Topp