Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MaiSeptAugSkatt skrev:
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere nedRødtoppen Hissig skrev:
Nei! Å trekke deg må du ikke finne på å gjøre!!:)
Dette handler uansett ikke om å vinne.. Vi er et lag som skal motivere og støtte hverandre til å gå ned i vekt..Uansett hvor lang tid det vil ta har ikke det noe å si.
Men jeg forstår deg også..jeg har hatt de samme tankene..men har likevel valgt å fortsette..
Vil så gjerne du fortsetter å være her. du motiverer hvertfall meg kjempemasse:)
Denne uka blir nok bedre for oss alle skal du se:)
Haha:) Vi kom på andre plass med et gjennomsnitt på 0%. Jaja, da overlevde jeg med +400(som egentlig bare var+200). Lover å gi alt denne uken, nekter å se røde tall.Lykkelulla skrev:
Håper dere får en sunn og sprek uke.
Rødtoppen Hissig skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:
Beklager jenter. Ingenting denne uka. Men hadde egentlig forventa det også siden alle planene mine gikk i vasken. Bare stress hele uka. Hvis denne uka blir det samme og jeg ikke ryker i dag, er jeg redd jeg må trekke meg, for da fortsetter jeg bare å trekke dere nedRødtoppen Hissig skrev:
Nei! Å trekke deg må du ikke finne på å gjøre!!:)
Dette handler uansett ikke om å vinne.. Vi er et lag som skal motivere og støtte hverandre til å gå ned i vekt..Uansett hvor lang tid det vil ta har ikke det noe å si.
Men jeg forstår deg også..jeg har hatt de samme tankene..men har likevel valgt å fortsette..
Vil så gjerne du fortsetter å være her. du motiverer hvertfall meg kjempemasse:)
Denne uka blir nok bedre for oss alle skal du se:)
Takk for fine ordHar bedre mot nå!
Jeg håper at denne uka som kommer viser seg å være ei god uke. Skal straks rydde plass her så jeg kan trene 30 days shred.
Håper jeg får inn litt trening for hver dag og så håper jeg at jeg kan fokusere på maten mer, sånn at jeg ikke overstiger kalorigrensa. Må bli flinkere å bruke vektkubben mer aktivt for det har vært veldig sløvt de siste 2månedene.
Pearl skrev:
Haha:) Vi kom på andre plass med et gjennomsnitt på 0%. Jaja, da overlevde jeg med +400(som egentlig bare var+200). Lover å gi alt denne uken, nekter å se røde tall.Lykkelulla skrev:
Håper dere får en sunn og sprek uke.
Beklager så mye, hadde fått alle resultatene 10 på 7 så da sendte jeg de inn for jeg skulle legge størstemann klokken 19.. Og så tok det litt tid og jeg gjorde litt annet så så ikke pm'en fra deg før nå.. Men ingen gikk jo ut så da begynner du jo uka på +200 gram uansett og er "ahead" i gamet allerede....
Selv var det minus 100 gram, ble utskeielse på lørdag med date men det var SÅ verdt det å gå ut med mannen og spise god mat (nåja, det kostet mer enn det smakte men men..) og drikke vin.... Leeeeenge siden og så kjekkt!!! Men nå blir det å stå på denne uka og sørge for bedre nedgang neste uke..
Da har jeg fullført dag 14 på 30 day shred..en smule lei nå, men fast bestemt på å fullføre denne gang også:) Håper jeg på dag 30 kan skryte på meg noen utrolige før og etterbilder...hehe..MaiSeptAugSkatt skrev:
Er hjemme med 3 barn idag..så er lite tid til mer trening før de er iseng ikveld..planen er da 40minutter på trimsykkelen på tung intensitet:)
Motivasjonen er på plass. hjalp veldig å endelig få en liten nedgang:) Nå må det bare fortsette slik fremover:)
Ha en fin dag jenter!
ikveld skal jeg teste ut jillian`s killer buns,thighs, level 2! aldri testa ut level 2, så grugleder meg litt til det;)MaiSeptAugSkatt skrev:
Ellers er jeg nå halveis på 30 day shred! Så nå forventer jeg noen flotte resultater fremover!!hehe
har du testa six week,six pack? der er det mye magetrening hvertfall:)MaiSeptAugSkatt skrev:
Jeg sliter jo mest med magen..men vil jo og få vekk rompe/lår..Så da tror jeg killer buns,thighs vil hjelpe på. håper hvertfall på det:) har masse muskler i beina...men også endel disselår...det skal bort!!!
Skal øke på treninga denne måneden også..Så da Må jeg vel få litt mer fortgang i nedgangen:)
Ja kan være pga lasagnen..men nå gikk jo ikke du opp så mye heller da...men du får ta lasagne lørdagen neste gang da..hehe..
flink har du uansett vært:):):)
Hvor mye trener du på ei uke da? Kan fort bli litt lei om det blir for mye..Kroppen trenger jo litt hvile og=)MaiSeptAugSkatt skrev:
Her trener jeg jo hver dag..Men jeg føler jeg måå..og har sååå lyst å se resultater..Så det er nok derfor jeg fortsetter slik,,,men om det ikke skjer noe snart her så gidder jeg nok ikke fortsette slik uke etter uke......Men gir det litt mer tid...Gikk ikke ned mer enn 1.2kg i januar...håper februar blir bedre:)
Hehe..klumpete lår du...:p skjønner hva du mener...for jeg har det selv.. har visst endel muskler der...men det er vel en god ting da...å ha sterke bein:p Om bare fettet på innsiden av låra kunne forsvunnet snart også...Men først og fremst er det jo magen jeg vil ha bort..disselåra kan jeg leve med...hehehe
Rødtoppen Hissig:MaiSeptAugSkatt skrev:
Hvordan har uka gått hos deg??=)