Ja er absolutt verdt det om det øker fertiliteten så krysser fingra. Var siste dose igår så håper den forsvinner i løpet av de neste dagene. Opplevde du forskjell på syklus fra enkel til dobbel dose? Har normalt hatt 31-33 dagers syklus hadde med enkel dose forrige syklus 29 dager så er spent på denne. Er på 8DPO og startet med aksjer idag og håper på annenhver dag frem til EL og et par dager etter.
Krysser fingrene!
Jeg har kun gått på dobbel dose Selv om jeg har el av meg selv, mente gyn at dobbel dose (2 tabletter) var beste dose. Han hadde dårlig erfaring med kun 1 tablett. Men disse gynekologene har jo veldig forskjellige meninger om ting, har jeg skjønt. Ikke fått noen ul underveis og ikke triggersprøyte, som andre får som standard.
Jeg har sykluser på 29 dager uten letrozol, og de har vært på 29-30 dager med letrozol. Uten letrozol: el på cd 15 eller 16, med: el på cd 13, 14 eller 15 og 15-16 dagers lutealfase. Så lenger lutealfase har jeg merket. Jeg temper, så ser dette ganske lett. Hadde el cd 13 da jeg ble gravid, men endte i exu. Vet ikke om det har noe å si at el kom litt tidligere for at det klaffet. Har kjent el smerter på begge sider med letrozol, så mulig begge eggstokker har sluppet egg Men synes det er vanskelig å si sikkert, siden jeg ikke har hatt ultralyd.
Redd dette er min siste syklus på letrozol. Så håper virkelig det kan klaffe nå! Er på cd 5 i dag, så litt bak deg i løypa. Har dere prøvd lenge?