Letrozol/femar 2020-2021

så fint å høre at det klaffet for deg så raskt etterpå! Brukte du letrozol den runden?
Enkel dose begge ganger, og ble gravid på begge. Brukt enkel dose uten å bli gravid nå etter fødsel, og fikk positiv test i dag etter dobbel dose. Men usikker på hva jeg skal tro siden jeg fikk litt blod på papiret også.
 
hvordan ser testene dine ut nå? Og hvordan blødning?

Det var litt brunlig utflod i trusen og litt rødt/brunt to tørk på papiret. Neste dobesøk var det borte. Håper ikke det blir en kjemisk. Dessverre blødd ved IKM før og da endte det i kjemisk etter tre dager med økende tester først, men det trenger jo egentlig ikke å ha noe å si for hvordan det går nå.

Test tatt nå nettopp:

F12267CD-A93F-4F42-A5CA-D0370B7EF7CC.jpeg
 
Det endte dessverre i SA hos meg, 5+4. Noen som har erfaring med SA og oppstart av letrozol igjen?

Så leit å høre at du mistet :Heartpink

Jeg hadde opphold 1 syklus etter exu, men det var mest fordi jeg ikke var klar over at blødningen jeg hadde var mens og ikke relatert til operasjonen :rolleyes: De sa på sykehuset at det kunne ta 4-6 uker før jeg fikk mensen, men så tok det 3 dager… Kanskje greit å høre med gyn?
 
Det var litt brunlig utflod i trusen og litt rødt/brunt to tørk på papiret. Neste dobesøk var det borte. Håper ikke det blir en kjemisk. Dessverre blødd ved IKM før og da endte det i kjemisk etter tre dager med økende tester først, men det trenger jo egentlig ikke å ha noe å si for hvordan det går nå.

Test tatt nå nettopp:

Vis vedlegget 372137
Krysser alt jeg kan krysse for at spiren din sitter!!
 
Det endte dessverre i SA hos meg, 5+4. Noen som har erfaring med SA og oppstart av letrozol igjen?

Ser du har fått noe svar. Leit at det endte i SA :/
Jeg hadde kjemisk graviditet i sept etter enkel dose letrozol. Spurte gyn om jeg kunne starte på letrozol den syklusen, og fikk klarsignal på at blødningen jeg hadde regnet som en forsinka mens. Så tok da en tablett letrozol fra syklusdag 3 og i fem dager. Var til kontrol hos gyn. en fredag og da var ikke egget modent enda, så dro tilbake tirsdagen etter. Da hadde jeg et stort nok egg og fikk beskjed om å sette ovitrelle :) Er nå 10 uker på vei og skal snart på TUL å hilse på knøttet i magen.
Håper for deg! :Heartred Sies at man blir fort gravid etter å ha mistet..
Eventuelt kontakt gyn hvis du er usikker og vil inn til en sjekk :)
 
Jeg har alltid gått på enkel dose, men det tok riktig nok 7 pp og i tillegg en sprøyte med ovitrelle før spiren satt. Hadde en kjemisk pp6 med letrozol..
Er nå 10 uker på vei, og håper spiren holder til termin.

Ikke gi opp håpet, krysser det jeg har for at det skal gå veien for dere her inne :Heartred Jeg hadde nesten gitt opp håpet selv før spiren satt. Men vi gikk til innkjøp av fertilLily og prøvde det de to prøveperiodene jeg ble gravid. Det ligner en menskopp som skal hjelpe sædcellene med å svømme lettere til åpningen og ikke renne ut igjen :sign19:sign17

Tenkte på deg her om dagen å lurte på hvordan det gikk med deg. Ser at du endelig har fått en spire i magen ❤ gratulerer så mye
 
Nå husker jeg hvorfor jeg hadde lyst til å slutte på letrozol,
Humøret skiftene, trøtt, å begynner å grine av ingenting....
 
Noen som har fått hodepine i dagene en tar Letozol? Eller er det bare tilfeldig at jeg har hodepine nå? :arghh:
 
Noen som har fått hodepine i dagene en tar Letozol? Eller er det bare tilfeldig at jeg har hodepine nå? :arghh:
Det kan være en bivirkning. Vil nok gi seg kort tid etter du er ferdig med runden :)

Jeg har tatt de på kvelden, så har ikke kjent så mye bivirkninger (annet enn sterkere el-smerter og 2 dager lenger lutealfase, fra 14-16 dager. Men det er jo ikke mens jeg tar pillene). Da kan man sove seg igjennom eventuelle bivirkninger :p
 
Jeg fikk første runde, men ikke nå, på runde 2:) Håper hodepinen din gir seg snart:Heartred

okay da er det nok det. Har siste dag på runden idag. Tusen takk :Heartred:Heartred


Det kan være en bivirkning. Vil nok gi seg kort tid etter du er ferdig med runden :)

Jeg har tatt de på kvelden, så har ikke kjent så mye bivirkninger (annet enn sterkere el-smerter og 2 dager lenger lutealfase, fra 14-16 dager. Men det er jo ikke mens jeg tar pillene). Da kan man sove seg igjennom eventuelle bivirkninger :p
jeg har tatt enkel dose tidligere og ikke fått noe hodepine da, tar dobbel dose nå, og første gang med hodepine og 2 paracept tar det ikke. Jeg tar pillene på kvelden, men våkner opp med hodepine:(
 
okay da er det nok det. Har siste dag på runden idag. Tusen takk :Heartred:Heartred



jeg har tatt enkel dose tidligere og ikke fått noe hodepine da, tar dobbel dose nå, og første gang med hodepine og 2 paracept tar det ikke. Jeg tar pillene på kvelden, men våkner opp med hodepine:(

Så kjedelig! Håper det gir seg fort! Tar også dobbel dose, men så reagerer hver person forskjellig. Men verdt det om det skulle funke, sant?
 
okay da er det nok det. Har siste dag på runden idag. Tusen takk :Heartred:Heartred



jeg har tatt enkel dose tidligere og ikke fått noe hodepine da, tar dobbel dose nå, og første gang med hodepine og 2 paracept tar det ikke. Jeg tar pillene på kvelden, men våkner opp med hodepine:(


Har tatt letrozol 7 ganger nå, å ved å ta 2 tabletter på morgen eller gjennom dagen har jeg fått hodepine hver gang. Men ikke den siste gangen nå da tok jeg de på kvelden . Nesten ingen bivirkninger denne gangen. Håper du slipper flere runder.
 
Sikkert litt tidlig å spørre siden jeg ikke vet hva situasjonen min blir enda. Er 4+5 og syns det virker som graviditetstesten endelig snur. Har steget veldig sakte hele veien, så skapt mye uro og vært redd for exu, men virker som kroppen kanskje rydder opp nå. Har mye mer hCG i blodet enn forrige gang jeg hadde kjemisk. Kan jeg bruke dag tre i blødningen nå som første dag med letrozol hvis graviditetstestene fremdeles slår lavt ut? Mye mulig blødningen kommer når de er negative, men syns det er fint å forberede meg på alle scenarier frem til den tid.
 
Så kjedelig! Håper det gir seg fort! Tar også dobbel dose, men så reagerer hver person forskjellig. Men verdt det om det skulle funke, sant?
Ja er absolutt verdt det om det øker fertiliteten så krysser fingra. Var siste dose igår så håper den forsvinner i løpet av de neste dagene. Opplevde du forskjell på syklus fra enkel til dobbel dose? Har normalt hatt 31-33 dagers syklus hadde med enkel dose forrige syklus 29 dager så er spent på denne. Er på 8DPO og startet med aksjer idag og håper på annenhver dag frem til EL og et par dager etter. :cat:
 
Back
Topp