Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye krysser fingrene for terminspire5. runde med letrozol og første med trippel dose endte i denne håper sånn at den sitter hele veien!
5. runde med letrozol og første med trippel dose endte i denne håper sånn at den sitter hele veien!
Gratulerer så mye!!5. runde med letrozol og første med trippel dose endte i denne håper sånn at den sitter hele veien!
Har tatt Letrozol nå i noen måneder enkel dose. Har 10 piller igjen. Skal til gynk. I januar. Skal jeg prøve på en dobbel dose denne syklusen eller enkel? Noen som merket noe forskjell fra enkel til dobbel? Merket jeg har vært veldig ‘’hormonella’’ og nedfor når jeg har gått på disse pillene.
Da prøver jeg på det denne periodenKjør gjerne på med dobbel. Har ikke enkel gitt resultat pleier de skru opp dosen
Jeg gikk på enkel to ganger da jeg prøvde på første, fikk eggløsning CD16 (kjemisk) og CD22 (gravid) da. Gikk på enkel dose nå på søskenforsøk, og fikk eggløsning CD33 (!!). Men kan være kluss fordi jeg sluttet å amme 1-2 måneder før og hadde takk vaksinen en liten stund før også. Tok dobbelt dose neste syklus og fikk da EL CD16 (8 DPO nå).Har tatt Letrozol nå i noen måneder enkel dose. Har 10 piller igjen. Skal til gynk. I januar. Skal jeg prøve på en dobbel dose denne syklusen eller enkel? Noen som merket noe forskjell fra enkel til dobbel? Merket jeg har vært veldig ‘’hormonella’’ og nedfor når jeg har gått på disse pillene.
Jeg fikk EL på CD14 med Letrozol, får normalt på CD16. Har spotta endel fra 4DPO til nå 8DPO så antar TR er rundt hjørnet. Pleier få på 12DPO. Tenkte siden vi uansett ikke har blitt gravide på dette året så kunne jeg prøve en siste gang før vi skal inn til ny utredning i januar. Hører om flere som blir gravide på Letrozol hadde håpet det kunne hjelpe oss også, men jeg har en tendens og ha mellomblødninger 5-7 dager etter EL så virker som kroppen er i ulaget.Jeg gikk på enkel to ganger da jeg prøvde på første, fikk eggløsning CD16 (kjemisk) og CD22 (gravid) da. Gikk på enkel dose nå på søskenforsøk, og fikk eggløsning CD33 (!!). Men kan være kluss fordi jeg sluttet å amme 1-2 måneder før og hadde takk vaksinen en liten stund før også. Tok dobbelt dose neste syklus og fikk da EL CD16 (8 DPO nå).
Nå har jeg jo fått eggløsning til ganske ulike tidspunkter alle ganger og det er det jeg sliter med uten piller også, men virker som dobbelt fungerte bedre i hvert fall.
Har du tatt prøve av progesteronet ditt? Kan virke som du kanskje har litt lavt progesteron? Spør siden jeg sliter med det samme selv og derfor tar Duphaston for å forlenge lutealfasen.Jeg fikk EL på CD14 med Letrozol, får normalt på CD16. Har spotta endel fra 4DPO til nå 8DPO så antar TR er rundt hjørnet. Pleier få på 12DPO. Tenkte siden vi uansett ikke har blitt gravide på dette året så kunne jeg prøve en siste gang før vi skal inn til ny utredning i januar. Hører om flere som blir gravide på Letrozol hadde håpet det kunne hjelpe oss også, men jeg har en tendens og ha mellomblødninger 5-7 dager etter EL så virker som kroppen er i ulaget.
håper vi begge blir gravide snart
Jeg testa dette sist jeg var der i februar, håper å få sjekke igjen. Hva merket du etter du tok dette?Har du tatt prøve av progesteronet ditt? Kan virke som du kanskje har litt lavt progesteron? Spør siden jeg sliter med det samme selv og derfor tar Duphaston for å forlenge lutealfasen.
Enig - håper vi begge blir gravide snart
Hadde ingen symptomer, utover at lutealfasen gikk fra 6-10 dager til 12 og at jeg fikk mensen i stedet for spottingJeg testa dette sist jeg var der i februar, håper å få sjekke igjen. Hva merket du etter du tok dette?
Så bra, vil en da lettere bli gravid?Hadde ingen symptomer, utover at lutealfasen gikk fra 6-10 dager til 12 og at jeg fikk mensen i stedet for spotting
Ble gravid første måned jeg fikk støtte sist (PP5). Denne gangen har jeg gått på det i to prøveperioder uten å bli gravid, men lutealfasen har vært bedre i hvert fall. Så er nok bare snakk om tidSå bra, vil en da lettere bli gravid?
Jeg hadde kjemisk og mistet 4+2, og så på blødningen som første dag i mensen. Ble gravid på neste og fikk datteren vår etterpåDet endte dessverre i SA hos meg, 5+4. Noen som har erfaring med SA og oppstart av letrozol igjen?
Jeg hadde kjemisk og mistet 4+2, og så på blødningen som første dag i mensen. Ble gravid på neste og fikk datteren vår etterpå