Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har fått forsinket mens av letrozol?
Jeg pleier å få mensen ganske nøyaktig 14 dager etter positiv eggløsningstest. Det fikk jeg til og med forrige syklus da vaksinen gjorde at syklusen ble veldig lang pga. forsinket eggløsning. Mensen kom likevel 14 dager etter positiv eggløsningstest da eggløsningen først kom. Denne syklusen har jeg gått på letrozol (dobbel dose). I dag er det gått 14 dager siden positiv eggløsningstest denne syklusen, og jeg har fortsatt ikke fått mensen, men har spottet et par dager. Tidlig graviditetstest fra både babyplan og easy@home er negative, så jeg er ikke gravid. Bare lurer på når jeg kan forvente mensen. Noen som har opplevd lignende på letrozol? Er dette vanlig? Vil jo gjerne komme ordentlig i gang med mensen så jeg kan begynne på ny runde letrozol.
Jeg var hos gynekologen to dager etter antatt eggløsning, og hun kunne da se at jeg hadde hatt eggløsning på venstre side. Men hun kunne jo for så vidt ikke se når den hadde vært, så da kan jo eggløsningen i teorien ha vært inntil samme dag som jeg var hos gynekologen. I så fall kan jo da mensen komme først på mandag. Så det var jo nyttig å vite! Takk for svarNei, MEN jeg har opplevd sen eggløsning lenge etter positiv eggløsning. Da er EL bekreftet med temping.
11 døgn siden jeg satte ovitrelle, ville vanligvis fått mens i dag, 10 dpo. Håper all ovitrellen er ute av kroppen og ikke gir meg falske forhåpninger nå
Vis vedlegget 368966
Jeg satte ovitrelle en tirsdag, og testa to uker etter sprøyta. Fikk fine og sterke streker da, så ville venta et par dager til og testa igjen, så er man helt sikker! kan legge ved bilde av mine.
Det var veldig fine streker! Får se om jeg klarer holde meg for flere tester til torsdag...
Ja, jeg er fornøyd med disse. Men skjønner det er vanskelig å ikke teste hvis man har tester liggende. Jeg venta bevisst med å ikke kjøpe test før etter 2 uker, for å være sikker på at jeg ikke fikk falsk positiv.. men håper for deg!
Jeg har jo vært aktiv prøver i ett år, så tester har jeg litt av. Men sjekket skuffen, mest el-tester.
Måtte likevel teste i dag, såklart...
11 dpo
Vis vedlegget 369044
Fra dag 2 eller 3 og i 5 dager.Hvilken dag har dere fått beskjed om å ta Letrozol? Og i 5 dager?
Fra dag 3 og i fem dager
Opplever dere noe forandring i syklus?Fra dag 2 eller 3 og i 5 dager.
Dag 3 til 7. Ingen forandringer i syklus.Hvilken dag har dere fått beskjed om å ta Letrozol? Og i 5 dager?
Hadde god effekt da vi prøvde på datteren vår. Da fikk jeg eggløsning mellom CD22-CD40 omtrent, og fikk eggløsning CD16 på enkel kur. Nå kjørte jeg enkel kur og fikk eggløsning CD33, så skal ta dobbelt kur hvis det ikke går nå (8 DPO i dag)Opplever dere noe forandring i syklus?
Kan være litt skummelt å ta letrozol uten å følge opp med ultralyd, i tilfelle man blir overstimulert. Men risikoen for flerlingsvangerskap er mye lavere enn ved pergotime, så vet at noen ikke følges opp første runde heller. Hva med å ringe gynekologen å høre?Gynekologen min har gitt meg en resept på letrozol og avtalen var at jeg skulle til henne neste syklus for ul med kontrast av eggleder og at jeg den syklusen etter det igjen skulle begynne på letrozol hvis eggleder var åpen. Men så må jeg avlyse den timen og ul blir først i desember, så tenkte jeg er det bare å hente ut letrozol nå? Og bruke en syklus før jeg kommer til henne? Tenker dere at det er ok? Hun sa jeg skulle bruke det fra dag 5-10, men ser dere skriver her 3-7? Hvorfor så forskjellig?
Håper noen har noen tanker å dele med meg.