White*Angel
Betatt av forumet
Noen som har prøvd trippel dose med letrozol? Sist mnd hadde jeg dobbel, men denne mnd som var brukte jeg dobbel clomifen. Så nå blir det trippel letrozol.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd trippel dose med letrozol? Sist mnd hadde jeg dobbel, men denne mnd som var brukte jeg dobbel clomifen. Så nå blir det trippel letrozol.
Jeg vet at dere sikkert ikke har noe svar, men... Jeg har eggløsning og regelmessig mens. Skal egentlig begynne med Letrozol første dose i dag. Tredje dag jeg blør. Men gravid testene er svakt positiv. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe positivt resultat av det, men bare så irriterende. Må jeg vente til neste syklus før jeg tar letrozol nå da, pga testen...? Bildet er gårsdagen og dagens test.
Jeg er ikke gravid... Helt sikkert... Har ingen symptomer på det. Men jeg må vel vente, sånn uansett.Jeg ville ventet. Letrozol kan ødelegge i tilfelle du er gravid.
Ble du gravid?Brukt både trippel og 12.5 mg (5 tabl) flere ganger
Jeg ville ikke turt å ta letrozol med de testene. Bedre å vente til neste syklus for sikkerhetsskyld (med mindre du ikke hadde sex forrige syklus og dermed VET at dette bare er skyggestreker, eller du har avklar det med lege). Tenk om du er gravid og barnet får skader fordi du startet på letrozolJeg vet at dere sikkert ikke har noe svar, men... Jeg har eggløsning og regelmessig mens. Skal egentlig begynne med Letrozol første dose i dag. Tredje dag jeg blør. Men gravid testene er svakt positiv. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe positivt resultat av det, men bare så irriterende. Må jeg vente til neste syklus før jeg tar letrozol nå da, pga testen...? Bildet er gårsdagen og dagens test.
Ble du gravid?
Kommer ikke til å tørre å begynne på Letrozol uansett, tilfelle jeg ødelegger mulighetene mine på noen måter.Jeg ville ikke turt å ta letrozol med de testene. Bedre å vente til neste syklus for sikkerhetsskyld (med mindre du ikke hadde sex forrige syklus og dermed VET at dette bare er skyggestreker, eller du har avklar det med lege). Tenk om du er gravid og barnet får skader fordi du startet på letrozol
Hei folkens. Jeg fikk femar/letrozol da jeg var 8 måneder uten mensen grunnet lang tid på pilla. Har de siste 6 mnd hatt syklus på 31-42 dager. Vi har akkuratt startet og prøve og er på min 3 syklus nå med EL-tester. Jeg leser om folk som tar letrozol for å få en sterkere EL. Det jeg er redd for er om EL da kan bli forskjøvet? Leser også om mange som blir gravide, men mister som er en bivirkning av pillene. Hva tenker dere?
Hei Jeg vil bare understreke at det ikke er langvarig p-pillebruk som har gjort at mensen ikke kom tilbake hos deg, men mest sannsynlig har p-pillene kamuflert at syklusene dine har blitt uregelmessige og svært lange over tid!
Letrozol/Femar skal ikke føre til at man mister ved et ev. svangerskap, men det er en noe større sjanse for spontanabort hos oss med PCOS, så dermed vil nok flere miste av de som har unnfanget ved hjelp av Femar enn de som ikke har trengt det (men da ikke pga pillene). Pillene skal være velt trygge for et ev. embryo og foster.
EL kan bli forskjøvet av pillene, men som regel kommer EL tidligere hos dem med lange sykluser.
Lykke til
hei. Ja det har du helt rett i. Det samme sa GYL.
Hva er forskjellen på femar og Letrozol? Husker jeg tok først femar også letrozol på blødningsdag et eller annet i vår. Bør jeg da ta Letrozol og ikke femar så lenge jeg har mensen? Og isåfall hvilken dag I syklusen skal jeg ta og hvor lenge?
Ja var spesielt. Jeg har ikke snakket med legen siden i vår, da jeg fikk pillene for å få regelmessig syklus. Så har jeg pillene enda. Gikk til offentlig gyn. Og fikk veldig lite informasjon trodde mann ikke munne ha samleie når en tok disse pillene.Femar og Letrozol er akkurat det samme, så det spiller ingen rolle hvilket merke du tar Høres rart ut at du først har tatt Femar og så Letrozol i samme syklus? Kanskje du først tok Primolut eller noe lignende for å få en bortfallsblødning (/mensen)? Hvilken blødningsdag man starter på varierer. Alt fra 2-5. Hva sier legen din?
Har aldri prøvd enkel dose, bare dobbel. Eggløsning kom da tidligere enn vanlig. Har ikke PCOS og har «normale» sykluser av meg selv.På CD22 uten el etter enkel kur. Skal ta dobbelt kur neste måned hvis jeg trenger. Fikk dere el raskere når dere økte dosen?