Hei, jeg har tatt letrozol for første gang denne måneden. Var hos gyn dag 12 for ul og hun mente livmor så super ut og fant en sprekkeklar eggsekk på 22mm. Hvor raskt bør el komme da? Utålmodig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Det har vært noen tunge dager, har vært helt i kjelleren for å være ærlig.. Er det noen av dere som har kjennskap til instanser man kan prate med om ufrivillig barnløshet? Noen form for oppfølging/samtaler? Jeg har lest meg en del opp og har bitet meg fast i dette ovitrelle. Jeg går til privat gynekolog men når jeg spurte henne hva planen var videre sa hun som sagt henvisning til prøverør i Haugesund om trippel dose ikke funker. Tenkte ringe henne etter trippel dose å høre om det ikke kan kombineres med ovitrelle eller metformin som jeg også har lest om. Dette er ting som hun aldri har nevnt. Jeg ble kun følgt opp via blodprøve taking for å sjekke om eggløsning har vært på dag 25. Har ikke hatt innvendig ultralyd underveis i femar/letrozol prosessen. Det har hun heller aldri nevnt som noe aktuelt..
Tusen takk Det har vært noen tunge dager, har vært helt i kjelleren for å være ærlig.. Er det noen av dere som har kjennskap til instanser man kan prate med om ufrivillig barnløshet? Noen form for oppfølging/samtaler? Jeg har lest meg en del opp og har bitet meg fast i dette ovitrelle. Jeg går til privat gynekolog men når jeg spurte henne hva planen var videre sa hun som sagt henvisning til prøverør i Haugesund om trippel dose ikke funker. Tenkte ringe henne etter trippel dose å høre om det ikke kan kombineres med ovitrelle eller metformin som jeg også har lest om. Dette er ting som hun aldri har nevnt. Jeg ble kun følgt opp via blodprøve taking for å sjekke om eggløsning har vært på dag 25. Har ikke hatt innvendig ultralyd underveis i femar/letrozol prosessen. Det har hun heller aldri nevnt som noe aktuelt..
Hei, jeg har tatt letrozol for første gang denne måneden. Var hos gyn dag 12 for ul og hun mente livmor så super ut og fant en sprekkeklar eggsekk på 22mm. Hvor raskt bør el komme da? Utålmodig
Ok hvor lenge skal du gå på letrozol også? Har tatt siste tablet i kveld, håper håper inderlig juni 2021 baby
Da burde den komme ganske raskt! Jeg hadde nok bedt om Ovitrelle i tillegg for å forsikre meg om at EL finner sted, men du har kanskje ikke problemer med at egg ikke slipper..? Lykke til!! <3
Gynekologen sa at hun anbefaler 3 mnd, for at det er ikke noe vits å gå på den lengre hvis man har stabil egen EL... Hun sa også at vi kan bruke letrozol i 6 mnd hvis vi ønsker, men det blir mest sannsynligvis bortkastet tid.
Vi har ikke bestemt oss enda. Den første runden funket ikke, og jeg er bare lei
Jeg pleier ikke å ha problemer med det, men nå er jeg på cd15 og ingenting har skjedd ennå, så blir litt bekymra Jeg hadde masse bivirkninger på letrozol, så det er kjedelig om det skal være bortkasta.
Skjønner det. Jeg fikk en skikkelig knekk etter at første runde med letrozol ikke fungerte.
Legen vår sa at vi burde se resultater på 3 forsøk, men at vi kunne prøve det så lenge vi hadde tålmodighet til. Vår plan er 6 sykluser til, da er boksen tom. Og så blir det IVF privat i april/mai. Syns det hjalp å sette opp denne klare planen. Da føler jeg vi har gjort virkelig det vi kan før det eventuelt blir IVF, og vi har mulighet til å spare det vi trenger i mellomtiden.
Jeg var også på ul på cd12 og hadde da en follikkel på 21mm, fikk positiv test på ettermiddagen samme dag og i morges, cd13. For meg førte det til avbrutt fryseforsøk, veldig kjedelig, så håper egget slipper snart hos deg
Fikk positiv eggløsningstester idag cd11. Har altid el mellom cd14-16, seneste cd18. Håper at Letrozol gjøre susen TIL oss og resultaten blir en juni baby Insha Allah.
Tusen takkLykke til
Dag 4 med dobbel dose idag.. får så sykt vondt i hodet av dem... flere? Føler meg ikke som meg selv.
Akkurat samme her, selv på enkel dose. Nesten så ille at jeg gruer meg til å starte opp igjen neste syklus. Heldigvis går det fort over hos meg, så langt har jeg vært tilbake til normalen to dager etter pilleslutt
«Godt å høre» det ikke bare er meg.. jeg tenkte ikke noe over det nå, før jeg kom på at jeg hadde vondt i hodet for en måned siden også. I en hel uke... så da er det nok tablettene som gjør det. En dag igjen nå,
Så håper jeg er bra igjen til helga
Får håpe det, og det er så absolutt verdt det hvis det fører til positiv test