Forhåpningsfull
Betatt av forumet
Hvordan går det med dere her inne?
Jeg er på min 3 syklus med letrozol og ovitrelle nå. Gynekologen ville jeg skulle prøve progesteron etter eggløsning. Så det blir det eneste nye denne runden.
Ellers mente hun det i mitt tilfelle ikke var vits å prøve dette flere sykluser. Jeg har hatt 2 egg hver gang, så statistisk sett blir det nesten som å ha prøvd dette i 6 sykluser når denne runden er over. Da er det mer sannsynlig at det er noe annet som gjør at det ikke klaffer.
Er litt usikker på hva jeg vil. Jeg har flere tabletter. Så mulig jeg prøver noen sykluser til med kun letrozol og med naturlig eggløsning. Jeg skal uansett ha en god pause fra gynekolog og ultralydundersøkelse, merket sist jeg var der at jeg var veldig lei. Fikk en vond klump inni meg da jeg skulle sette meg i stolen. Blir godt å bare ta en god pause fra det fremover.
Av og til er det godt med en pause
Jeg var hos gyn på dag 14 denne pp, og han mente jeg allerede hadde hatt EL. Veldig rart, da jeg fikk positiv EL-test samme dag (på morningen, var hos gyn kl 15)...
Mistet litt motivasjonen, for da var det for sent til å sette ovitrelle.
Venter på mens nå, bare neg tester, så klar for ny pp.
Tenker selv å fortsette med Letrozol frem til nyttår, og tar da full utredning hvis det ikke har klaffet igjen. Tungt å prøve lenge etter SA, men det må jo klaffe igjen en gang
Lykke til videre!