Så kjekt med så mange tilbakemeldinger og fine folk som skriver til hverandre
Jeg ser jeg klusser litt med å svare her, tror jeg må få lagd meg en brukerkonto så blir det nok litt enklere.
Jeg har ikke vært inne til ultralyd nå i forbindelse med letrozolrunden. Jeg er nå på dag 19, ingen positiv eggløsningstest enda. Jeg skal inn på dag 23 for blodprøver for å se om jeg har hatt EL, men driver jo å tester med cb sin advanced digital test (får kun blinkende smily..). Har testet siden dag.10 så begynner bli utålmodig. Det er min 1. runde med letrozol, og jeg gikk rett på dobbel dose. Jeg har gått til privat gyn, og hun har fremstilt for meg at alt konmer til å gå fint når jeg får letrozolen, pga. jeg ikke har «andre» plager som ofte kan følge med en pcosdiagnose som vekt etc. Jeg ser derfor litt mørkt på at jeg ikke får noen positiv test nå
Vet liksom ikke veien videre.. Jeg vet det er 1. runden min, men skal jeg da gå på trippel neste? Eller er det slik at man noen ganger må ta mange runder før man får positiv test? Merker jeg begynner å krisemaksimere deluxe.. Huff!