Lavkarbo-tråden :)

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Una84

Så bra chianti [:)] Men dere, hva spiser dere til frokost? Sliter litt med å rekke å lage meg noe før jeg drar på jobb om morgenen [8D]


Ett par spiseskjeer med Cottagecheese med youplait blåbæryougurt i :) :)


Hihi, det spiste jeg til frokost idag[:)] I tilegg hadde jeg litt friske blåbær i . Mmmmm!!
Ellers har det blitt varianter av egg med røkt laks, skinke,bacon osv.
Av og til en skive av det Fedon Lindberg brødet fra Rema.

Neste helg skal jeg bake lavkarbobrød og rundstykker[:)]

Jeg har i denne omgang som mål og holde meg til  50 karbo pr dag, da jeg fortsatt ammer. Leste et sted at det var grensa[8D]
 
Ja, prøvde cc, men jeg klarer det bare ikke [:'(][:D] De klumpene er jo bare helt forferdelige! Blir sånn ekkelt i tenna av de og [:D] Akkurat som de er seige liksom [&:] Men prøvd å ta egg i microen med litt krydder på da, funket det [8D]
 
Man blir vant til de klumpene, he he!! Jeg likte de heller ikke til å begynne med, men gikk ikke lang tid før det ble en vanesak :)
Klarer ikke smaken hvis jeg ikke har noe yougurt til ;)

Var noen som snakket om melk og karbs. Når jeg var i ketolyse så drakk jeg ikke melk. Det er 9,4 gr karb i ett glass lettmelk nemlig. Det var nesten to dagsporsjoner med karbs for meg det. Jeg tok heller kalsiumtabletter.
Men igjen, det var i ketolyse og ikke på lavkarbo.
 
var på butikken istad.. og spurte hu dama der om d i hadde fiberhusk eller hva det het igjen.. men det hadde hun aldri hørt om?[8|] er det helsekost greier??
 
Det står i hyllene med kornblandinger, hele korn og sånne ting. De pleier å stå enten i kornhyllene eller i glutenfriavd i butikken.
Der har det i alle fall på sunkost. Koster en del, men sånn er det bare, he he!! Solgte masse av det når jeg jobbet det ialle fall!!
De store kjedene har som regel denne inne.


Vi brukte ikke det, men kruskakli.
Denne har jeg sett en hver butikk ha inne.
 
ååååå.. den nederste der såå jeg på meny isatd!!! fant oppskrift på pizza bunn serru.. og der skulle man ha 1 ss men fiberhusk.. det er lov?!?! eller??[8D]
 
Var det sånn at Fedon-brød var greit....? Synes de rollsene var veldig gode, men rekker aldri å bake de [&:] Og så må jeg ha noe brød/rundstykker på jobben ettersom vi spiser sammen med elevene.. Men vil ikke spise det hvis det kan ødelegge noe, men går jo ikke på sånn ketolyse, bare lavkarbo - tror jeg [8D]
 
Sjekk oppskrift på lavkarbobrød på lavkarbo.no

Det er karbs i fedonbrødene, men de karbsene bruker lengre tid på å taes opp i kroppen, så sånn sett er det "greie" karbs.
Men hvis du vil være helt sikker så lager du det selv :)
 
Jeg spiser fedon-brødet [:)] men aldri mer enn 1-2 tynne skiver pr dag. Syns jeg husker å ha lest at Escuro også spiste det når hun gikk på lavkarbo! Skal prøve meg på lavkarbo brød til helga da[:)]
 
lage pannekaker idag. og di smaker faktisk panne kaker!! woho.. husker ikke hva det heter.. men hva skalet til hvete som var knusk?? sånn.. ja.. hahaha.. er karbs. i den men di blir ikke tatt opp i kroppen. sklir bare ut igjen.. hihi
 
kruskakli?!? eller no.. hahahaha
 
ORIGINAL: Susa87

lage pannekaker idag. og di smaker faktisk panne kaker!! woho.. husker ikke hva det heter.. men hva skalet til hvete som var knusk?? sånn.. ja.. hahaha.. er karbs. i den men di blir ikke tatt opp i kroppen. sklir bare ut igjen.. hihi


Jeg laga også pannekaker i dag [:D] Lagde av kun egg og fløte jeg da. Spiste dem med blåbær og bacon! Mmmm. Laget en ekstra pannekake som jeg skal ha til frokost , med laks, kremost og dill[:)]
 
ORIGINAL: chianti

ORIGINAL: Susa87

lage pannekaker idag. og di smaker faktisk panne kaker!! woho.. husker ikke hva det heter.. men hva skalet til hvete som var knusk?? sånn.. ja.. hahaha.. er karbs. i den men di blir ikke tatt opp i kroppen. sklir bare ut igjen.. hihi


Jeg laga også pannekaker i dag [:D] Lagde av kun egg og fløte jeg da. Spiste dem med blåbær og bacon! Mmmm. Laget en ekstra pannekake som jeg skal ha til frokost , med laks, kremost og dill[:)]


Nå ble jeg sulten, hhee!!!
 
like greit å bare brue egg og fløte[:D] det skal jeg spise ikveld!!
 
ORIGINAL: Susa87

like greit å bare brue egg og fløte[:D] det skal jeg spise ikveld!!


Bare egg og fløte? Ikke noe "fast"? [:D] Her kommer "husmora" liksom [8D][:D]
 
Back
Topp