Lavkarbo-tråden :)

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

ORIGINAL: Trone

Kan komme å slave deg jeg, hårballen, ha ha ha!!!!
"Jeg kjører til Gr. så kommer du meg løpendes i møte!!! And that`s an order!!!"

Mooohahahah!!!!!!
begynner og løpe nå...møter du meg neste år????[:D][:D][:D][:D]
ja møter ddu meg el? skifter nå....hahahaha
 
Trone: forestiller meg at det blir veldig vanskelig når ikke alle i huset går på lav-karbo. Men sambo nevnte senest i stad at han gjerne vil ned noen kg og skjønte det sånn at han faktisk kunne tenke seg å gå ned 10kg så kanskje jeg skal prøve å få han med meg?

Tror jeg får gjøre litt mer research. Syns ikke det virker så veldig enkelt dette, og usikker om det er verdt det for mine "ynkelige" kg. Ser jo folk går ned 20kg +++ på nettet. Vet ikke om lavkarbo er litt ekstremt i mitt tilfelle. Hva er forskjellen på lavkarbo og ekstrem lavkarbo egentlig? Usikker på om jeg skjønner dette helt...
 
Da har jeg bestilt bøkene på biblioteket. 2 bøker av atkins og to av han torkil andersen. Så får vi se hva jeg lærer. ;-)
 
Forskjellen på lavkarbo og ketolyse ( ekstrem lavkarbo) er at man spiser tilnærmet lik ingen karbohydrater når man er i ketolyse. Man spiser kun de karbsene kroppen trenger.

På lavkarbo så spiser man mindre karbs enn til vanlig, men man er ikke helt nazi på det. Det er ikke vanskelig i det hele tatt altså, lover deg! Hadde det vært vanskelig så hadde jeg aldri kunne gjennomført, he he!!!!
Det er nok bare meg som gjør deg litt usikker, for når jeg først setter i gang med å skravla, så er det vanskelig å stoppe, tjihi!!!!![8D][8D]

Det er bare å spørre dersom du/samboern din lurer på noe altså! Null stress! :)
Og hvis det er rundt 10 kg dere skal ned, så forselår jeg at dere går på lavkarbo og IKKE i ketolyse[:)]
 
HÅrballen: Hvor er du................???????????? Hahah!!

Heffis: Hvis du ammer, så anbefales det ikke å gå på noen slankekurer. Det pga melken og fettmengden i melken din.
Men når du er ferdig å amme og vil ned 20 kilo så vil jeg anbefalt å gå først på lavkarbo og derretter i ketolyse :) :)
Er så superenkelt altså!! :D :D :D :D :D
 
Da har jeg laget ooppsi-rolls (var kanskje ikke helt sånn man skriver det men [8D]) og ukens lavkarbo-middager er klare, så i morgen starter dietten for fullt [:D] Gleder meg faktisk [8D] I kveld skal jeg veie og måle meg, kan ikke si jeg ser frem til det, men gleder meg til å se hvor mye jeg (forhåpentligvis!) går ned [:)] Er super motivert ihvertfall, og de rollsene var jo helt greie [:D] Kan ikke si "gode" for de smakte ikke så mye, men absolutt ikke vonde! [:)]
 
Hvis du lar de ligger på kjøkkenbenken så blir det litt sånn kavring-aktige. :)

Høres jo virkelig ut som du har tatt dette på alvor og gleder deg til å sette igang!! kjempegøy!!! :) : )
 
ORIGINAL: Trone

Hvis du lar de ligger på kjøkkenbenken så blir det litt sånn kavring-aktige. :)

Høres jo virkelig ut som du har tatt dette på alvor og gleder deg til å sette igang!! kjempegøy!!! :) : )


oh yes, dette skal jeg klare! [:D] Skal i bursdagen til pappa og spise pizza på onsdag da, så litt skjæring der, men det får gå [:)] Men går med en del sånne rolls til et måltid, de er ikke akkurat kjempe mettende [:D] så må lage en del porsjoner tror jeg [:D] Nå står det "kjøttdeig-form" i ovnen, så veldig namme namm ut [:D]
 
ja idag har jeg begynt jeg og [8D] spist egg i alle former.. nå er det omelett [8D][8D] ehh.. men dere?! er det sånn at man skal spise lite og ofte?!?! ller huurrrrr?!?! hehe.. også kan jeg feks spise tandori (ute ris) eller kaffe?!?!?!
 
Egg kan du spise så mye du vil av!! :) :) :) :)

Så lenge du tenker på hva du spiser så (og da tenker jeg på karbsene) så er det eeegentlig ikke noe begrensninger. Kjøtt/kylling, fisk og grønnsaker kan du spise så mye du vil av, i prinsippet :)
 
vel trone...nå har jeg endelig nåd fram til grimstad....hvor er du???
 
ORIGINAL: Trone

Egg kan du spise så mye du vil av!! :) :) :) :)

Så lenge du tenker på hva du spiser så (og da tenker jeg på karbsene) så er det eeegentlig ikke noe begrensninger. Kjøtt/kylling, fisk og grønnsaker kan du spise så mye du vil av, i prinsippet :)




ok... for orker ikke bare egg[8D][8D] greit nok da.. lenge sia jeg har spist det[:D] hehehehe.. trur jeg får lese igjennom denne tråden å fiske opp noen tips og oppskrifter[;)][:D]
 
ORIGINAL: Trone

Si i fra hvordam det gikk med kjøttformen da :)


Den var kjempe god! [:D] Brukte denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17301 med god salat til [:)] Sambo syntes også den var kjempe god [:)] I morgen blir det denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38807 men uten gulrøtter da, for det skulle man vel ikke ha..?
 
ORIGINAL: Trone

hårballen: Jeg ligger over dass og spyr... Ta taxi resten av turen, ha ha ha!

susa: Bare egg blir kjipt, he he!! Bare hiv innpå du :) :)
skal komme med kjeks og cola og pakke deg inn under dyna di...!!!! masse filmer og bare slappe av[;)]
 
synd du ikke bor litt nærmere...for da hadde jeg alt vært i bilen...og sendt gubben og ungene dine over til min gubbe og unge...kunne de sotte og klødd seg i hodet sammen[;)]
 
NÅ ER JEG SKIKKELIG GIIIIIRAAAAAAAA!!! SKRIVER NED OPPSKRIFTER OG LAGER HANDLELISTEEEEEEEEEEEEEEEEE[:D][:D][:D]
 
Back
Topp