Lavkarbo-tråden :)

ORIGINAL: Susa87

NÅ ER JEG SKIKKELIG GIIIIIRAAAAAAAA!!! SKRIVER NED OPPSKRIFTER OG LAGER HANDLELISTEEEEEEEEEEEEEEEEE[:D][:D][:D]


Hehe, så bra da! [:D] Jeg og! [:D]
 
man kan drikke melk?? eller ikke??[8D]
 
ORIGINAL: Trone

Nå husker jeg ikke helt hvilken melk som er best *tenketenke* Men ta den med mest fett og minst karbs i alle fall :) :) :) 





ok[:D] takk
 
Kylling i form var også kjempe god [:D] La bacon og brokkoli under kyllingen da, istedetfor gulrøtter [:)]

Men 2 ting som du kanskje kan hjelpe meg med Trone...? [;)][:D]: Lager dobbel porsjon av de rollsene når jeg lager de, ettersom det går mange av de under lunsjen [8D] Men når jeg blander eggeplommene og osten inn i den stive eggehvita, så blir en del av eggehvita "ødelagt" altså, den blir helt flytende og er ubrukelig [:(] Noen tips? Er gjerne det som ligger i bunnen, virker som det blir altfor bløtt av de eggeplommene/osten...? Blander forsiktig og bruker slikkepott..

Og en ting som jeg sliter litt med å klare meg uten er denne http://lerum.no/Produkt/Lerumsaft/Lerumsaftutantilsettsukker/tabid/269/Default.aspx i husholdningsvarianten [8|] Elsker denne og er så og si avhengig... Liker ingen andre typer saft, og ikke brus (og det er jo bra), så går i vann, men synes ikke det er spesielt godt så da sliter jeg med å få i meg væske.. Er denne typen saft veldig fy fy...?
 
Lag to separate porsjoner i steden for å doble mengden og se om det hjelper :)

Saften kan jeg ikke svare på, for det står ikke hva som er i den, dessverre :S :S
 
ORIGINAL: Trone

Lag to separate porsjoner i steden for å doble mengden og se om det hjelper :)

Saften kan jeg ikke svare på, for det står ikke hva som er i den, dessverre :S :S


Ja, får prøve det... Er bare så ille kjedelig å stå å vispe! Tar jo en evighet [:D] hehe.. Bruker så elektrisk altså, men allikevel [8D]

Hmmm, har en flaske her står: Innhold: Råsaft av drue, eple, kirsebær, stabilisator (polydextrose, guarkjernemjøl, nitrogen), surleiksregulerende middel (sitronsyre, eplesyre), konserveringsmiddel (natriumbenzoat, kaliumsorbat), søtstoff (sukralose).
Næringsinnhold pr.100 ml ferdig drikk: Energi: 51 kJ/12 kcal. Protein: 0,1 g. Karbohydrat: 2,9 g der 2,6 g er sukkerartar. Fett: 0 g. Metta fettsyrer: 0 g. Kostfiber 0, 32 g. Natrium 0,1 g.

Hjalp det? [8D]

Tuuuusen takk for hjelpen igjen [;)]
 
Har du ikke base til mixeren? heheh!1! :P

La oss si at du drikker 3 glass om dagen av den saften. Det blir da 11,6 gram karbs på de 4 glassene.
Fett er det naturligvis ikke i saft, hahah!! Takk og lov! :P

Du må bare se og tenke etter hvor lavt du vil sette grensen på karbsinntaket hver dag. For meg så hadde de grammene vært dobbelt så mye av dagsinntaket mitt. Men igjen, jeg var i ketolyse.

Ingen årsak! :) :) jeg er ingen ekspert, på langt nær! Men jeg svarer bare ut i fra mine egne erfaringer :)
 
ORIGINAL: Trone

Har du ikke base til mixeren? heheh!1! :P

La oss si at du drikker 3 glass om dagen av den saften. Det blir da 11,6 gram karbs på de 4 glassene.
Fett er det naturligvis ikke i saft, hahah!! Takk og lov! :P

Du må bare se og tenke etter hvor lavt du vil sette grensen på karbsinntaket hver dag. For meg så hadde de grammene vært dobbelt så mye av dagsinntaket mitt. Men igjen, jeg var i ketolyse.

Ingen årsak! :) :) jeg er ingen ekspert, på langt nær! Men jeg svarer bare ut i fra mine egne erfaringer :)


Hmmm, ja, blir jo en del det.. Får prøve uten å se hvor lenge det går [8D] hehe [:D]

Hehe, har egentlig sånn kjøkkenmaskin, men så gidder jeg rett og slett ikke sette den sammen [:D] hehe.. Skjønner ikke så mye av den heller, så er så mye enklere å bare ta frem håndmikseren [8D]
 
jeg bruker hjulvisp (eller hva det heter.. hihi) har forresten gått ned en del allerede!!! jippi.. sambo kommenterte det isatd[:D] men har ikke badevekt så aner ikke hvor mye[8D][8D] men det syns og jeg føler det selv og[:D][:D]
 
ORIGINAL: Susa87

jeg bruker hjulvisp (eller hva det heter.. hihi) har forresten gått ned en del allerede!!! jippi.. sambo kommenterte det isatd[:D] men har ikke badevekt så aner ikke hvor mye[8D][8D] men det syns og jeg føler det selv og[:D][:D]


Så flink du er!! [:D] Jeg har gått ned 2 kg denne uken, hadde vel kanskje håpet på noe mer, men hadde en "bevisst sprekk" på onsdag [8D] Jeg har nemlig bestemt meg for det at min diett skal ikke gå utover noen, så når pappa hadde bursdag på onsdag og disket opp med pizza og kake, så fikk det heller være [:)] Får heller bruke noen dager ekstra på dietten [8D] Men skal måle i morgen da, spent på å se om det har skjedd noe på målebåndet [:)]
 
ORIGINAL: Una84

ORIGINAL: Susa87

jeg bruker hjulvisp (eller hva det heter.. hihi) har forresten gått ned en del allerede!!! jippi.. sambo kommenterte det isatd[:D] men har ikke badevekt så aner ikke hvor mye[8D][8D] men det syns og jeg føler det selv og[:D][:D]


Så flink du er!! [:D] Jeg har gått ned 2 kg denne uken, hadde vel kanskje håpet på noe mer, men hadde en "bevisst sprekk" på onsdag [8D] Jeg har nemlig bestemt meg for det at min diett skal ikke gå utover noen, så når pappa hadde bursdag på onsdag og disket opp med pizza og kake, så fikk det heller være [:)] Får heller bruke noen dager ekstra på dietten [8D] Men skal måle i morgen da, spent på å se om det har skjedd noe på målebåndet [:)]





har ikke sprekt enda. driiit stolt!! hihihihi. men har verken målt eller veid.. æsj dumme meg.. hadde vært litt morsomt å sett forskjell. jaja [8D] masse lykke til[:D] flinke vi.. hihihi[:D]
 
Jeg slenger meg på her! Har følgt med på denne tråden og begynte selv på "kuren" på mandag. Har gått ned nesten 3 kg, så noe har i hvertfall funket[:)]

Prøvde de rollsa, men de ble misslykket her i gården også...
Jeg har også laget kylling i form , men byttet ut gulrot med broccoli og sopp.

Tar innmari lang tid på butikken da hehe[:D]
 
så flink du er snuppa![:D] detta skal bli så bra.. hihihihi[:D][:D]
 
Så bra chianti [:)] Men dere, hva spiser dere til frokost? Sliter litt med å rekke å lage meg noe før jeg drar på jobb om morgenen [8D]
 
hakke det problemet enda. for begynner ikke å jobbe fullt før på tirsdag[8D][8D] men denne uka her har jeg enten spist pølsemuffins, yoghurt eller omelett [:)]
 
ORIGINAL: Una84

Så bra chianti [:)] Men dere, hva spiser dere til frokost? Sliter litt med å rekke å lage meg noe før jeg drar på jobb om morgenen [8D]


Ett par spiseskjeer med Cottagecheese med youplait blåbæryougurt i :) :)
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Una84

Så bra chianti [:)] Men dere, hva spiser dere til frokost? Sliter litt med å rekke å lage meg noe før jeg drar på jobb om morgenen [8D]


Ett par spiseskjeer med Cottagecheese med youplait blåbæryougurt i :) :)





den yoghurten er faktisk veldig go[:D]
 
Back
Topp