Lavkarbo-tråden :)

[:(] Jeg går ikke ned.....!! [:(][:(][:(] Skjønner ikke hva jeg gjør feil... Gikk ned 2 kg første uka, tenkte at det var jo en grei start, selv om jeg må innrømme at jeg håpet på litt mer.. Men så veide jeg meg i går, og da hadde jeg gått OPP 1 kg igjen???? WTF??? [&:][:(] Så jeg har gått ned 1 kg da, på de 2 ukene jeg har holdt på... Har målt meg også, og de fleste målene er ca det samme, men noen har jeg tom gått opp på! Skjønner ikke jeg... [:(] Er det virkelig mulig å skulle slite så fælt med de /¤&(#&!=" kg da???? Usj, ble sytete dette... Bare det at jeg har jo lagt om hele kostholdet mitt, og så går jeg opp liksom...
 
Ingen fare Unakjære :) Det er helt vanlig å få en liten stopp. Det du må gjøre nå er å spise enda mer fett! Fettfettfett. Hiv innpå med gullbaconsvor fra maarud.
Da får du gangen i det igjen! :) :)
 
ORIGINAL: Trone

Ingen fare Unakjære :) Det er helt vanlig å få en liten stopp. Det du må gjøre nå er å spise enda mer fett! Fettfettfett. Hiv innpå med gullbaconsvor fra maarud.
Da får du gangen i det igjen! :) :)


Pleier man å få en stopp så tidlig altså..? [:)] Trodde den isåfall kom etter flere uker og flere kilo jeg, ikke så raskt og etter bare 1-2 kg [:D] Men takk for oppmuntringen Trone, god du [;)] *løper og henter baconsvor* [:D]
 
Noen får stoppen tidligere enn andre, så jeg hadde ikke tenkt så mye på det :) SÅ lenge det hjelpe på igjen så er jo alt greit, he he! :D

Jo du det er bare så hyggelig atte :) Er jo gøy å hjelpe noen som blir så takknemlig :) :) :) :) *smask*
 
må jo spørre...¨skal begynne en a dagene her tenkte jeg...men åssen merka dere det på energien jenter?? har dere overskudd til og evt trene???
 
kan man spise havregryn med rismelk trone??hehe
 
Har ikke sett du har skrevet jeg hårballen [:D] Men jeg merker ingenting på energien [:)] Er ihvertfall ikke dårligere [;)] Siste spørsmål overlater jeg til orakelet Trone [;)]

Og så et spm: Jeg finner ingen som har Surkin, er det noe annet jeg kan bruke?
 
ORIGINAL: Trone

Hårballen: Det er havre, så hadde holdt meg unna jeg. Men en liten bolle om morgenen går vel greit i lavkarbo ;)

Una: Splenda :) :)


Så flott, takk [:D] Da skal jeg prøve det [:)] Dør etter diverse sjokolademuffins/kake-opplegg [:D] Erstatter jeg bare med samme mengde som jeg skulle hatt av Sukrin da...? [:)]
 
Det må du bare prøve deg litt på. Det er veldig lite som skal til i forhold til vanlig farrin, bare så du er klar over det :)
For å si det sånn; jeg bruker 2 ts farrin i teen min, mens med splenda bruker jeg en dråpe he he!!
 
Ooooh, jeg lagde sjokolademousse forleden, det var skamgodt!!!!

200 gram sukkerfri sjokolade
2 egg
2 ss splenda (sukkererstatning)
3 dl kremfløte

Skill eggene, stivpisk hviten. Lag eggedosis av plommene og splenda.
Pisk kremfløten stiv, smelt sjokoladen i vannbad (jeg blandet lys og mørk sjokolade, men anything goes)
Til slutt blandes alt. Settes i kjøleskapet et par timer for å bli kaldt (om du klarer vente så lenge).
Gir ca 4-6 porsjoner (alt etter hvor fort du blir kvalm)

YUM!!!!
 
Namme namm, så mye godt begge to [:D] Men får ikke tak i sånn sukkerfri sjokolade... Tror jeg får bestille de fra nettet [:)] Har mye sukkerfri sjokolade på life o.l., men er jo masse karbs i de [&:]
 
ORIGINAL: Trone

Har du ikke meny, ultra eller sunkost hos dere? De har det der i allefall :)

Eller så kan du bestille på sukkerfritt.no :)


Meny hadde ikke her [&o] Ultra har vi, men er et stykke dit fra oss, sunkost vet jeg neimen ikke om vi har [8D] Ja, lurte på om jeg bare skulle bestille derfra likesågodt [:)] Bare det ikke er en enorm fraktavgift [:)]
 
Una.
http://www.sukkerfritt.com/index.html

5) Levering / Frakt

All forsendelse skjer med Posten. Varen(e) blir sendt deg som postforsendelse i form av brev/servicepakke avhengig av hvilken vekt bestillingen har, og leveres hjem i din postkasse hvis størrelsen tillater det.

Du vil motta varene etter 5-7 virkedager, avhengig av strekning.

Vi beklager sterkt at vi på grunn av høye portotakster har sett oss nødt til å øke fraktkostnaden. Vi har derfor fastsatt en fast portotakst pålydende 97,- kroner for alle ordrer under 600,- kroner
Bestillinger på over 600,- kroner sendes fraktfritt.
 
ORIGINAL: Trone

Una.
http://www.sukkerfritt.com/index.html

5) Levering / Frakt

All forsendelse skjer med Posten. Varen(e) blir sendt deg som postforsendelse i form av brev/servicepakke avhengig av hvilken vekt bestillingen har, og leveres hjem i din postkasse hvis størrelsen tillater det.

Du vil motta varene etter 5-7 virkedager, avhengig av strekning.

Vi beklager sterkt at vi på grunn av høye portotakster har sett oss nødt til å øke fraktkostnaden. Vi har derfor fastsatt en fast portotakst pålydende 97,- kroner for alle ordrer under 600,- kroner
Bestillinger på over 600,- kroner sendes fraktfritt.



Takk, så det [;)] Synes sjokoladene blir litt dyre da (hadde ikke tenkt til å kjøpe sååååå mange liksom [8D]), så da får jeg nok heller sette meg i bilen og komme meg til ultra en dag [8D]
 
åssen gåre snupper?? jeg er så fornøyd!! hihihihhi.. jeg får på fler og fler a di gamle buksene mine! wiii.. har så langt gått ned fra 76 til 70!! wohooo.. deilig!! før svangerskapet veide jeg 60kg.. men da var jeg flaggstang.. (er 175 høy..) hehehe... men kanskje 5 kg til.. 65kg.. vi får se.. men detta går veien altså!![:D] hjelper sikkert litt på at jeg har begynt å jobbe igjen og da.. [:)]
 
Back
Topp