Lavkarbo-tråden :)

huff...begynte sååå bra..helt til en viss person måtte trøkke på meg og sa dette er det dummeste jeg kan gjøre og bør gjør det normalt og bla bla bla!!!!(ikke samboer)
 
så jeg har ikke begynt og spise som før igjen...men klarte plutselig ikke spise 4 ganger til dagen (det som er mitt største problem)
 
pluss fantasien min for mat forsvant med motet....HJEEEEELP!!!!!!!!!!!!!
 
Den første uka gikk jeg ned 3 kg, men etter det ble det stopp [:@] Aner ikke hvorfor....men skal ikke gi meg ennå altså....Målet nå er å komme inni i bunaden før 17 mai[8D]
 
ORIGINAL: chianti

Den første uka gikk jeg ned 3 kg, men etter det ble det stopp [:@] Aner ikke hvorfor....men skal ikke gi meg ennå altså....Målet nå er å komme inni i bunaden før 17 mai[8D]




det er jo bra det da!! [:D] bedre enn ingenting[:D][:D] stå på[:D]
 
ORIGINAL: chianti

Den første uka gikk jeg ned 3 kg, men etter det ble det stopp [:@] Aner ikke hvorfor....men skal ikke gi meg ennå altså....Målet nå er å komme inni i bunaden før 17 mai[8D]


AKKURAT sånn hadde jeg det også [:'(] Gikk til og med opp 1 kg igjen! Men så leste jeg litt inn på lavkarbo.no, og der var det noen som skrev det at vi reagerer på forskjellige ting, for noen så gjorde melkeprodukter som f.eks ost at de stoppet opp, for andre salt som blant annet bacongull inneholder mye av [:)] Så gikk jeg tilbake og tenkte etter hva jeg hadde gjort annerledes første uka kontra neste, og da hadde jeg bl.a begynt å spise bacongull [:)] Så jeg prøvde å kutte ut dette, og på 4 dager nå så gikk jeg ned halvannen kg [:)] Så FOR MEG så fungerte ikke det, ikke sikkert det er det samme for deg, men kan jo være noe sånt [:)] Men KAN også være tilfeldig altså, at bare "stoppen" min var ferdig [8D] (håper ihvertfall den er ferdig [&:])

Så bra Susa! Flink du er! [:)]
 
Fettfettfett, girls!! Heheh!!! Enten det er gullbacon (eneste baconcrispen som er lavkarbovennlig) eller om det er vanlig bacon, margarin, what ever. [:)][:)][:)][:)][:)]
 
jeg har t.o.m spist kokesjokkis jeg! er jo det beste jeg veit. så har hatt liggende en plate i kjøleskapet.. så har småspist litt på den innimellom[8D]
 
ORIGINAL: Susa87

jeg har t.o.m spist kokesjokkis jeg! er jo det beste jeg veit. så har hatt liggende en plate i kjøleskapet.. så har småspist litt på den innimellom[8D]
går det an å spise?
 
ORIGINAL: Hårballen`s mamma

ORIGINAL: Susa87

jeg har t.o.m spist kokesjokkis jeg! er jo det beste jeg veit. så har hatt liggende en plate i kjøleskapet.. så har småspist litt på den innimellom[8D]
går det an å spise?






trur ikke det[8D][8D]
 
Sånn spisemessig så går det greit, men går ned lite.. Kjenner jeg mister litt motivasjonen når det går så sakte, står nesten stille med meg, men michael har gått ned 14 kg liksom! [:'(] Går ikke på lavkarbo han da, spiser det samme som meg + knekkebrød, ris o.l. Men kom til å tenke på at jeg går jo på sånne stoffskiftetabletter, kanskje de ødelegger litt for meg...? Men typisk min flaks at jeg er en av de få denne kuren ikke funker på [:'(]
 
ORIGINAL: Trone

Hvor mye har du gått ned til nå da, snuppa?


Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 3 kg siden jeg begynte 3.januar.. Men kan godt hende at jeg har gått opp igjen minst en kg når jeg veier meg i morgen [:(] Uten at jeg kan skjønne hva grunnen er..
 
ORIGINAL: Trone

Hiver du innpå med fett da?
Hva slags mat spiser du da`?


Hmmm... Jeg har laget brød med oppskrift fra lavkarbo, spiser som regel fleskepølse på for å få fett.. Og så spiser vi mye kylling, kjøtt og bacon i form, med fløte brokkoli og blomkål.. Spiser kjøtt med salat til andre dager.. Bruker mye rømme til.. Og så koker jeg egg en del, og en del omelett..
 
ORIGINAL: Trone

Høres ut som du får i deg for lite fett rett og slett? [&:]


Hmmm, kanskje.. Men hvordan skal jeg få i meg mer da? Bruker jo fløte og rømme i det miste av middagene, og spiser mye bacon.. Spiser fettet på kjøttet, og fleskepølse er vel noe av det feteste man kan spise - jeg elsker det, men spiste det aldri før nettopp pga det [8D]

edit: og har mye ost på toppen av de formene..
 
Back
Topp