Lag Indigo slankekrigen 2012

Jippi!! Da er vi alle med videre jenter :))
 


lykkelulla:  cc i omelett har jeg ikke prøvd før. Er det godt altså? Men cc i havregrøt er kjempegodt så det anbefaller jeg til alle! :)
Så jobbet jeg bare i 4 timer idag. Har ei lita på 6 mnd så blir litt til og bra med barnevakt og amming mellom jobb og trening :)
Takk for motivasjon forresten :)))

Skorpion84: en dotur, hehe det var dagens! Synd jeg ikke måtte! Hihi!
Ja jeg er fornøyd med at jeg ikke har hatt oppgang tidligere. Har en fin kurve syntes jeg selv. Men flere faktorer som slo inn nå.. er så lett å komme med unnskyldninger.. :)

Jenter, jeg syntes dette er kjempebra! Dere har utrolig bra treningsopplegg både Hege og Chris og ranveigl! 
Moro å være på lag indigo nå, her er masse skravvel og treningsmotivasjon. Kjempebra, klapp på skulderen til alle oss!!! :)



 


Gladmamman skrev:
Nedgang denne uken også!!! JIPPI!!!!!!!

Denne uken ble det ned 400 gram.

lykkelulla; Du er så flink til å motivere oss!!! Tusen takk!!


 


millemari skrev:


lykkelulla:  cc i omelett har jeg ikke prøvd før. Er det godt altså? Men cc i havregrøt er kjempegodt så det anbefaller jeg til alle! :)
Så jobbet jeg bare i 4 timer idag. Har ei lita på 6 mnd så blir litt til og bra med barnevakt og amming mellom jobb og trening :)
Takk for motivasjon forresten :)))

Skorpion84: en dotur, hehe det var dagens! Synd jeg ikke måtte! Hihi!
Ja jeg er fornøyd med at jeg ikke har hatt oppgang tidligere. Har en fin kurve syntes jeg selv. Men flere faktorer som slo inn nå.. er så lett å komme med unnskyldninger.. :)

Jenter, jeg syntes dette er kjempebra! Dere har utrolig bra treningsopplegg både Hege og Chris og ranveigl! 
Moro å være på lag indigo nå, her er masse skravvel og treningsmotivasjon. Kjempebra, klapp på skulderen til alle oss!!! :)




Ja, det er veldig godt. Den smelter ikke, men får en helt annen konsistens. Det er godt på havregrøt også. Godt som mye egentlig. Slenger like godt med noen oppskrifter jeg:)

Her er min proteinomelett:
1 helt egg
1eggehvitte
1 1/2 ss cc
2ss melk
2vårløk/purre/løk
50gram kjøtt(Karbonadedeig(gjerne med tacokrydder), skinke, kylling, kalkunfilet
1ts gressløk
Pepper
Litt paprika

Kveldskos:
2ss cc
1ss mager vaniljekesam
1ss sukkerfritt syltetøy
4hakket mandler
1 kiwi i biter

Bland alt og nyt:)


Hjemmelaget kjøttboller
400gram kjøttdeig(svin/kylling/lam/karbonadedeig)
1/2løk
1/2boks cottage chees (gjerne en av de som har er kryddret)
2 vårløk
1egg
1ts salt
1/2ts pepper
1 rød cilli(ta litt mindre hvis du ikke liker det sterkt)
1fedd hvitløk

Kutt og bland og stek i små boller:) Sunt og godt.

Enjoy:)
 
Jeg var veldig forberedt på at jeg hadde ryki i dag. Men her kommer jeg hjem fra jobb, åsså er jeg jo fortsatt medDet er jo helt knall! Så flinke dere har vært jenter. Bra resultater!
Stå på denne uken.

Klarer nok ikke helt full fres på treningsfronten helt enda. Så vanskelig å sette seg noen mål, men i dag gikk jeg en middels rolig tur på 50min. 12x3 armhevinger og 20x3 på 3mageøvelser. Tar dag for dag denne uken jeg. Men målet er litt hver dag i alle fall

Veldig glad for at vi er med videre alle sammen! Indigo indigo ta meg med...
 
De kjøttbollene skal jeg hvertfall prøve! De hørtes veldig gode ut! Trenger litt nye innspill på middagsfronten :)
Er de noe cc med smak gode forresten? Har holdt meg til naturell, er den som er greiest i havregrøt vil jeg tro... :)

Rolig morgen med vesla og meg idag. Må gjøre litt husarbeid før vi tar oss en tur ut. Litt usikker på om det bare blir en trilletur eller om vi må ut og handle. 
Har rikelig med mensensmerter så godt å kunne ta det litt med ro :)
Håper mannen ikke kommer så seint hjem fra jobb idag, da blir det fisk til middag. NAM! :)
 
Blir helt imponert over treningsoppleggene deres og middager og så motiverte dere er enda! Dere er så utrolig flinke!!

Mitt mål denne uka er å komme i gang med trening igjen. Synes det er så hardt å komme i gang etter sykdom osv, føler det er som å begynne på nytt hver gang. Men tar jo ikke lang tid å komme i gang når man først har begynt:)

Også håper jeg å komme meg enda litt lenger ned på vekta selvfølgelig. Nærmer meg vektmålet jeg hadde for slankekrigen, men håper jeg klarer de siste kiloene. Synes de ukene her har gått veldig fort.
 
Heisann og velkommen til ny uke med nye muligheter

Har skikkelig mensensmerter selv i dag jeg, så hadde det ikke vært for at det er jeg som er instruktøren hadde det jaggu ikke blitt noe trening i dag trur jeg.... eller hadde vel fått dårlig samvitighet om jeg ikke trente og he he.

Er greit å ta en dag av gangen og all bevegelse er bra
 


*Skorpion84* skrev:
Blir helt imponert over treningsoppleggene deres og middager og så motiverte dere er enda! Dere er så utrolig flinke!!

Mitt mål denne uka er å komme i gang med trening igjen. Synes det er så hardt å komme i gang etter sykdom osv, føler det er som å begynne på nytt hver gang. Men tar jo ikke lang tid å komme i gang når man først har begynt:)

Også håper jeg å komme meg enda litt lenger ned på vekta selvfølgelig. Nærmer meg vektmålet jeg hadde for slankekrigen, men håper jeg klarer de siste kiloene. Synes de ukene her har gått veldig fort.


Jeg er imponert over den vektnedgangen du har hatt!! Det er jo utrolig bra:))
Kjenner til at det er vanskelig å komme i gang igjen etter sykdom/ litt late perioder.
Det føles som du sier, nesten som om man begynner på nytt hver gang. Man får være flinkere til å se tilbake på det man faktisk har fått til :))

 


ranveigl skrev:


*Skorpion84* skrev:
Blir helt imponert over treningsoppleggene deres og middager og så motiverte dere er enda! Dere er så utrolig flinke!!

Mitt mål denne uka er å komme i gang med trening igjen. Synes det er så hardt å komme i gang etter sykdom osv, føler det er som å begynne på nytt hver gang. Men tar jo ikke lang tid å komme i gang når man først har begynt:)

Også håper jeg å komme meg enda litt lenger ned på vekta selvfølgelig. Nærmer meg vektmålet jeg hadde for slankekrigen, men håper jeg klarer de siste kiloene. Synes de ukene her har gått veldig fort.


Jeg er imponert over den vektnedgangen du har hatt!! Det er jo utrolig bra:))
Kjenner til at det er vanskelig å komme i gang igjen etter sykdom/ litt late perioder.
Det føles som du sier, nesten som om man begynner på nytt hver gang. Man får være flinkere til å se tilbake på det man faktisk har fått til :))



Takk for det:) Da slankekrigen begynte var det jo ikke så lenge siden jeg hadde født, og det jeg går ned er ene og alene kilo jeg la på meg da jeg gikk gravid. Blir verre når jeg har kommet til startvekt og forhåpentligvis klarer gå ned enda litt mer.

Jeg er i gang igjen nå. Hatt en treningsøkt, og den Jillian-videoen blir litt for hard for meg, så jeg har sykla en mil, brukt elipsemaskinen og avslutta med en del av styrkeøvelsene til Jillian. Så får jeg bygge meg opp til å gjennomføre 30ds når jeg har fått styrka litt i muskler og kanskje ikke blir så støl. Kjenner at rygg og bekken ikke er så sterkt som det bør være.
 


millemari skrev:
De kjøttbollene skal jeg hvertfall prøve! De hørtes veldig gode ut! Trenger litt nye innspill på middagsfronten :)
Er de noe cc med smak gode forresten? Har holdt meg til naturell, er den som er greiest i havregrøt vil jeg tro... :)

Rolig morgen med vesla og meg idag. Må gjøre litt husarbeid før vi tar oss en tur ut. Litt usikker på om det bare blir en trilletur eller om vi må ut og handle. 
Har rikelig med mensensmerter så godt å kunne ta det litt med ro :)
Håper mannen ikke kommer så seint hjem fra jobb idag, da blir det fisk til middag. NAM! :)

Ja, de er gode de. Har brukt de både i omelett og kjøttboller. Men på havregrøten er det nok ikke så godt med afrikanske krydder og persille..hehe:)
 
idag blir det spinning!! gleder meg!
vi er ikke like flink med middag når mannen jobber overtid. Igår ble det fiskeburger med masse salat og halvt brød for min del. Idag blir det enten noe med kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig.. kanskje jeg skal prøve kjøttbollene! 
Men middag utgår om sambo ikke kommer hjem før jeg skal på trening.. da blir det havregrøt! :)
 


millemari skrev:
idag blir det spinning!! gleder meg!
vi er ikke like flink med middag når mannen jobber overtid. Igår ble det fiskeburger med masse salat og halvt brød for min del. Idag blir det enten noe med kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig.. kanskje jeg skal prøve kjøttbollene! 
Men middag utgår om sambo ikke kommer hjem før jeg skal på trening.. da blir det havregrøt! :)


Så flink du er! Havregrøt er godt det og da. Husker da jeg flytta sammen med mannen. Noe i meg syntes det var litt trist at jeg ikke kunne ha hva jeg ville til middag, og de dagene jeg ikke ville ha middag, så kunne jeg lage meg havregrøt eller noe i den duren. Det ville aldri mannen ha.



 
Havregrøt er kjempegodt og typisk slik jeg lager meg når det bare er jeg som skal ha mat. Blir en del av det nå som jeg er hjemme i permisjon.. :)

Hvor er dere indigojenter? Var ikke mye pjatt å oppdrive her nå! 
Vel, kanskje litt dumt av meg å klage som er i permisjon. Er vel helt normalt at folk er på jobb på dagtid! :)

Nå venter jeg på at sambo skal komme hjem så jeg kan gå på trening. 
 


millemari skrev:
Havregrøt er kjempegodt og typisk slik jeg lager meg når det bare er jeg som skal ha mat. Blir en del av det nå som jeg er hjemme i permisjon.. :)

Hvor er dere indigojenter? Var ikke mye pjatt å oppdrive her nå! 
Vel, kanskje litt dumt av meg å klage som er i permisjon. Er vel helt normalt at folk er på jobb på dagtid! :)

Nå venter jeg på at sambo skal komme hjem så jeg kan gå på trening. 


Sånn tenker jeg og. Men jeg er jo hjemme, så har jo god tid i løpet av dagen til å titte innom. Nå skal jeg finne fram musikk, så skal jeg komme i gang med dagens trening. Trenger det, har spist firkløver i dag...

 
Bare vært kjempesliten og rar i dag jeg, så har vært inne og lest men ikke orket å svare. Spinning er kjempegøy, savner det gitt, savner i grunn havregrynsgrøt og, he he ikke lett med lavkarbo når enn har mensen

Håper dere har hatt en fin treningsøkt begge 2.

Jeg måtte steppe inn da hun andre zumbainstruktøren ble syk, så har hatt meg en økt på 1.5time nå, så nå er jeg hvertfall sliten, men men sikkert bra for kropp og sjel.

Ha en fin kveld alle sammen.
 
Jeg synes du er så fantastisk flink, Hege og Chris! Du er så flink til å stille opp for jobben din og ta ekstra timer. Håper de er glad for å ha deg! Og god bedring.

Treningsøkta her gikk fint, fikk svetta og tatt en del styrke. I morgen håper jeg på litt bedre vær, så skal jeg gå tur. På fredag satser jeg på svømming, mens det blir ganske like treningsøkter på lørdag og søndag som det jeg har hatt i dag. Håper vekta fortsetter nedover, vil så gjerne nå målet mitt før påske. Dit er det igjen 1,8 kg. Klarer jeg det skal jeg være veldig fornøyd!

Håper det går bra med dere andre indigo-flinkisene!

 
Jeg synes du er så fantastisk flink, Hege og Chris! Du er så flink til å stille opp for jobben din og ta ekstra timer. Håper de er glad for å ha deg! Og god bedring.

Treningsøkta her gikk fint, fikk svetta og tatt en del styrke. I morgen håper jeg på litt bedre vær, så skal jeg gå tur. På fredag satser jeg på svømming, mens det blir ganske like treningsøkter på lørdag og søndag som det jeg har hatt i dag. Håper vekta fortsetter nedover, vil så gjerne nå målet mitt før påske. Dit er det igjen 1,8 kg. Klarer jeg det skal jeg være veldig fornøyd!

Håper det går bra med dere andre indigo-flinkisene!

 
Skorpion84- Takk for det, skulle lært meg å si nei og egentlig, men men ;-)
Kjempe bra treningsopplegg du har denne uka. Kunne ønske kroppen min ville lært litt av din, vektnedgangen din er jo fantastisk. Hva spiser du i løpet av en dag??

Dere får ha en flott dag alle sammen. Jeg skal strax kjøre guttungen i barnehagen, så er det husarbeid og en del annet, før jobb i ettermiddag med styrketrening.
 
Back
Topp