Lag Indigo slankekrigen 2012



millemari skrev:
Ingen vektnedgang på meg. Men heldigvis ingen oppgang heller. Tror jeg skal være fornøyd med det. Så får jeg bare håpe på at jeg ikke ryker ut!! 

Dere er flinke dere som har hatt nedgang. Nå som vi er kommet så langt må vi jobbe for hvert gram vi skal ha av. Ingenting kommer gratis!! Så applaus til dere!! :)

Sliter litt med motivasjonen nå. Er tungt å være inne hele dagen med ei syk lita frøken og er ikke helt i slag jeg heller. Men jeg skal heldigvis på trening idag håper på å komme i litt mer slag da. 


Hurra for at det ikke ble oppgang. God bedring til snuppa di!
 
Hurra! Ned 300gram her. 59.8kg. Så langt nede har jeg ikke vært på en stund
Denne uken blir veldig kort for meg, for jeg må levere inn vektresultat natt til fredag. Skal en uke på ferie, med all inclusive(ups). Har bestemt meg for å prøve å trene en del mens jeg har ferie. Men trur det blir vanskelig å ikke spise for mye når det er all inclusive. Men skal prøve å holde igjen.

Ha en fin uke jenter!
 
Her er finalistene våre.

Lykkelulla          -3,85%
millemari           -7,24%
LineMa                -7.59%
*skorpion84        -9.52%
ranveigl               - 9.60%
Gratulerer med finaleplass og masse lykke til i semifinaen
 
Så morsomt at vi vant igjen! :):)
Hvordan fungerer det videre nå, hvor mange går ut neste mandag?
 
De 5 som går ned mest i prosent denne uken går til finalen, så det er 7 stk som går ut neste mandag.
 
Så gøy at vi vant, og at jeg fikk bli med videre. Må bare stå på da!

Beklager at jeg har vært helt fraværende i det siste. Har faktisk ikke greid å logge meg inn her i det hele tatt. Sendte bv en mail men fikk ingen svar. Etter ei ukes tid greide jeg da å komme inn tilslutt. For håpe det ikke bare er kun for i kveld. har fulgt med likevel :)
Hadde 0,44% nedgang m/ 0,6kg ned. Må si meg fornøyd med det :)

Gratulerer til dem med plass i semifinalen!
 


Hege og Chris skrev:
Her er finalistene våre.

Lykkelulla          -3,70%
millemari           -7,24%
LineMa                -7.59%
*skorpion84        -9.52%
ranveigl               - 9.60%
Gratulerer med finaleplass og masse lykke til i semifinaen


Er vel egentlig 3.85%
Må si det er ganske spessielt å være i semifinalen med et vekttap på 2.4kg. Men nå er jeg nå her...hehe:)
 
Så moro med semifinaleuke. Nå er det full skjerpings! Funnet litt motivasjon igjen nå, det hadde vært veldig gøy å være med i finaleuka.
 


millemari skrev:
men dere hva skjer, utgår denne tråden nå og fortsetter i semifinaletråden? 


Har tenkt på det samme, er jo mange som ikke har skrevet i semifinaletråden enda, og jeg har lyst til å skravle... Så tror jeg fortsetter å skravle her jeg altså. Eller vi kan starte en semifinale-skravletråd?
 
Men det passer bra, jeg har ikke bedre å ta meg til millemari

I dag har jeg trent og vært relativt flink med hva jeg har spist. Har bestemt meg for at dette skal være en sjokoladefri uke, med unntak av muligens en kakao. Klarer jeg styre unna det, klarer jeg styre unna det meste av søtsaker. Er sjokolade som er min greie....

Så har jeg tenkt på det og, at på mandag skal jeg sende resultatene mine på pm til den som har ansvaret. Det gjør det litt mer spennende. Og jeg har ikke tenkt til å se hva noen andre har gått ned før resultatene blir offentliggjort på kvelden. Så får vi se om jeg klarer ligge unna...

Lurer på LineMa, hvordan går det med 30ds?
 
Heia:) Hadde det ikke vært litt spennende om alle som er med i semifinalen sendte melding til den som har ansvaret? At ingen visste resultatet før på kvelden?
 
Sist gang så gjorde vi det med finalen ihvertfall husker jeg. Men tenkte det hadde vært gøy om alle hadde gjort det nå også :)
 
Jeg er med på den å holde resultatet hemmelig! Litt spenning i hverdagen liker vi! :)

Her er både vesla og meg forskjølet. Var på spinning igår men idag har vi bare holdt oss inne. Tror det blir innedag i morgen også, men om kvelden skal jeg på trening. Har veiledningstime med instruktør. Blir greit å få litt øvelser for bekken og rygg. 

Best å komme seg i seng, ikke godt å si hva natten byr på med sykt barn...
 


Klumpen*sin*mamma skrev:
Heia:) Hadde det ikke vært litt spennende om alle som er med i semifinalen sendte melding til den som har ansvaret? At ingen visste resultatet før på kvelden?
 
Sist gang så gjorde vi det med finalen ihvertfall husker jeg. Men tenkte det hadde vært gøy om alle hadde gjort det nå også :)


Jeg er heelt med på denne. Åh, jeg gleder meg
 
Hvordan går det med forkjølelsene, millemari?

Her har jeg i dag gått lang tur, vært på barseltreff, og så dro jeg med eldste på teater. Har hatt en fin dag, men klarer ikke helt ligge unna mat jeg ikke bør ha. Det ble en cheeseburger på Mc'ern etter Karius og Baktus og et par restekaker fra jul. Men nå er hvertfall den kakeboksen tom. Får satse på en skikkelig treningsøkt i morgen!

Er det noen andre som er innom her innimellom eller?
 
Det går dårlig. Måtte avlyse treningen idag. Er forkjølet. Og det hjelper ikke på med dårlig søvn om nettene heller. Er verst med vesla, ille når de små blir syk. Har vært til lege med henne idag så nå håper jeg hun blir fort frisk! 

Så sånn går no dagene her, håper det er bedre hos dere :)
 
Da tar jeg meg en ukes ferie:) siden jeg ikke får veid meg på tur, så har jeg sendt inn resultater i dag. Ble ikke mange dagene, men er ganske bra resultat. Men det skulle vel være hemmelig:)
Håper dere får en fin uke!
 
Back
Topp