Lag Indigo slankekrigen 2012

Ha en fin ferie Lykkelulla!!! :)  Skal snart på ferie vi også, må bare bli frisk først!

Skulle egentlig ønske jeg kunne sende inn resultatet idag jeg også for jeg har nemlig snikveid meg! :)
 
Jenter, hva driver dere med? Er dere så opptatt med å trene at dere ikke har tid til å skrive her?? :)

Her holder vi oss innendørs og gjør vårt beste for å bli frisk!
Blir noe lett til middag idag. Kjøleskapet er ganske tomt siden jeg ikke har handlet på lenge..
 
Håper dere er bedre nå, millemari! Ikke no gøy å være syk når man "aldri" blir frisk.

Vet LineMa hadde problemer med å logge seg inn, de andre vet jeg ikke. Og med lykkelulla på ferie, så blir det enda roligere. Men nå er det jo snart helg og.

Nå skal jeg straks ta meg en treningsøkt mens lillemann sover. I ettermiddag skal jeg i svømmehallen med eldste. Jeg har snikveid meg i dag, og selv om det er en liten nedgang er jeg nødt til å sette inn et støt hvis jeg skal ha sjanse på finaleuka. Og det hadde vært veldig gøy! Jeg har vært flink med bevegelse denne uka, ikke fullt så flink med maten. Så det blir lite helgekos i helga..

Ha en fin dag alle sammen!
 
Heisann. Sønnen min hadde bursdag på onsdag så var fult oppdatt hele dagen. I går var det å kjøre mannen hit og dit, så tannlegen, trening og da var jeg kjempesliten.
Dere er kjempeflinke
 
Idag har jeg funnet frem sommertøyet mitt som jeg ikke har brukt på to år pga var høygravid i fjor sommer. Det meste satt som et skudd! Bukser som har vært for trang tidligere passet helt perfekt! Opptur!!! :)

Vi er litt bedre i formen og det er fredag! En super dag!! :)
 


*Skorpion84* skrev:
Men det passer bra, jeg har ikke bedre å ta meg til millemari

I dag har jeg trent og vært relativt flink med hva jeg har spist. Har bestemt meg for at dette skal være en sjokoladefri uke, med unntak av muligens en kakao. Klarer jeg styre unna det, klarer jeg styre unna det meste av søtsaker. Er sjokolade som er min greie....

Så har jeg tenkt på det og, at på mandag skal jeg sende resultatene mine på pm til den som har ansvaret. Det gjør det litt mer spennende. Og jeg har ikke tenkt til å se hva noen andre har gått ned før resultatene blir offentliggjort på kvelden. Så får vi se om jeg klarer ligge unna...

Lurer på LineMa, hvordan går det med 30ds?



Det går bra! Er ikke like støl som jeg var ;) Merker at jeg har fått bedre kondis,blir ikke like sliten som jeg var den første uka :) God trening det der..

Problemer igjen å logge meg inn til tider. Irriterende.. Har vært hjemme hos foreldrene mine noen dager. Ble en del trim og turgåing :)

Fortsatt fin helg til dere andre!

 
Her har helg vært helg, og det har ikke vært noe slanking i det hele tatt. Aner ikke hvordan vekta vil være i morgen, så er litt spent, men tar det med knusende ro.

Lykke til alle sammen!
 
Heisann. Her har jeg hatt bursdagsfeiring for guttungen og jeg har tatt helt av med å spise kaker så glad jeg ikke er i semifinalen.

Masse lykke til med veiingen i morgen jenter
 
Hvem skal jeg sende resulatet til i dag?
 
jeg lurer også på hvem som skal ha resultatet!! 

Litt action her på morgenkvisten idag.. vekta var tom for batteri!! Men heldigvis var det i fjernkontrollen til tv så kunne låne der ifra! Hadde tatt seg ut om jeg hadde røket ut nå pga tom for batteri på vekta!! Hihi!! :)
 
Oj, litt overraska jeg nå. Trodde det var de med mest nedgang den uka her som kom til finalen. Var helt sikker på at jeg var ferdig med mine 400 gram. Men nå fikk jeg en liten ekstra piff. Har vært litt lei slanking, men får prøve å ha en bra uke denne uka. Den har ikke begynt så bra, så får skjerpe meg. Ikke mer kakao med marshmellows i...  

Gratulerer til dere andre som er i finalen! Moro at så mange fra indigo er med enda:)
 
visste egentlig ikke helt her heller hvordan det fungerte så bra overraska over at jeg var gått videre!! :)
Sliter litt her også, mistet motivasjon da jeg var syk og tenker litt mer hva så om jeg spiser den sjokoladen feks.. veldig dårlig innstilling, jeg vet!! 
Men motivasjonen dalte samtidig som aktiviteten her dalte så kanskje det er viktig at vi er litt mer aktive her og motiverer hverandre? Hvem er med? Jeg trenger det hvertfall!!! :)
 


millemari skrev:
visste egentlig ikke helt her heller hvordan det fungerte så bra overraska over at jeg var gått videre!! :)
Sliter litt her også, mistet motivasjon da jeg var syk og tenker litt mer hva så om jeg spiser den sjokoladen feks.. veldig dårlig innstilling, jeg vet!! 
Men motivasjonen dalte samtidig som aktiviteten her dalte så kanskje det er viktig at vi er litt mer aktive her og motiverer hverandre? Hvem er med? Jeg trenger det hvertfall!!! :)


Jeg er med på det, tror det er viktig, for jeg merka det samme. Blitt litt "hva så?".

I dag har jeg trent dag 1 av 30days, så skal prøve å fortsette med det. Har tenkt lenge på å en ukeplan med trening. Hva jeg skal trene når. Har vært flinkere med å planlegge middagene i det siste hvertfall, så det er mindre utskeielser der enn det har vært en periode.

Hvordan går det med dere andre og treninga deres?

 
Hei jenter! Jeg har vært til fysio idag så da er det ingen trening. Men har besøkt svigers så har alikevel gjort noe litt fornuftig! :)

Hører det er mange som trener 30 days prosjektet.. gleder meg å høre hvordan det går med deg skorpion! :)
 
Er ofte trening hos fysio også, så regner med at det har vært nok bevegelse på deg ;-)
Jeg hadde styrke i går og skal ha zumba i dag. Håper dere ande har en fin dag.
 
Veel, den 30ds-en... Jeg har funnet ut at jeg er nødt til å moderere litt. Det vil si at jeg tar den annenhver dag og kondisjon med noen av de øvelsene som er der de andre dagene. Søndag skal være helt hviledag. Vet det ikke er ment sånn, men det må bli sånn en periode framover, så få heller resultatene bli deretter.

Treninga går det bra med, trente i går og i dag. Men jeg er fæl på spisinga. Skjønner ikke helt hva som går av meg, men nå er jeg inne i en periode hvor jeg spiser no godteri hver dag. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan komme ut av den onde sirkelen?

Hva er det dere går til fysio for? Ikke nysgjerrig jeg...
 
Er i grunn ingen enkel ting å gjøre, enn må bare bestemme seg for å ikke spise godteri. Jeg har endelig klart å kutte ut søtsakene heletiden, men jeg spiser jo egentlig lavkarbo og etter bursdagen til Chris har jeg ikke klart å kutte ut karbohydratene, så her går vekta feil vei selv om jeg trener som før.

Jeg går til fysio pga jeg er veldig anspent, så får hjelp til å prøve å unngå å bli så stram, har øvelser og massasje.
 
Back
Topp