Lag Indigo slankekrigen 2012

Sniktitt på vekta idag og jeg hadde gått ned 800g siden mandag. får se om det holder seg den veien. Motivasjonen min holder seg stabilt heldigvis. MÅ passe bunaden til 27.mai. Ellers har jeg ingenting å ha på meg i barndåp.. Stå på dere andre,det er slitsomt med slanking,men veldig verdt det!! :D
 
Hei jenter, vi har travle dager for tiden. Var inne hele forrige uke så litt ekstra å gjøre denne uken.

Jeg går til fysio pga bekkenløsning da jeg gikk gravid og så har det spredt seg til rygg og nakke. Jeg blir bare knadd så ingen trening på meg når jeg er der. 

Ang den vonde sirkelen med godterispising kjenner jeg meg så godt igjen i!! Så nå er det like greit å få unna det vi har å huset. Irriterer meg bare over det alikevel!!
 
Så bra, LineMa! Jeg er imponert. Vekta her virker som den har stoppa opp litt nå, går nedover, men veldig sakte.

Så bra det ikke bare er meg som sliter litt i matveien. Er som du sier Hege og Chris, er bare å bestemme seg. Og jeg gjør det hver dag. Fram til klokka er 19, etter det hadde jeg visst ikke bestemt meg likevel... Uff, skjerpings!
 
Jenter, jeg reiser på ferie imorgen. Tror jeg må sende inn resultatet mitt nå. Tvi tvi i innspurten nå dere!! :)
 
Ha en flott ferie. Kose deg
 
Som forventet ble det litt for mye kos på ferie, men sånn er det bare. Jeg hadde en kjempefin tur og jogget en tur hver morgen. Men hjelper kanskje ikke med en liten joggetut når man ligger på solsenga fra solen står opp og helt til den går ned igjen:) Så her ble det +1kilo(ups). Tipper jeg går den fort av meg igjen da.

Tusen takk for en fin slankekrigen reise med dere jenter. Jeg har kanskje ikke gått så veldig mye ned, men jeg har nådd et av målene jeg satt meg før vi startet. Og det er å få kommet ordentlig i gang med trening. og få det til å bli en rutine i hverdagen. Jeg er veldig fornøyd med det. Kroppen min er mye mer stram og sterk enn for 3mnd siden. Dette fokuset har fått meg til å tenke litt på andre ting, når dagene blir litt tøffe. Men om noen få uker startet vår livs største og tøffeste reise. Da skal vi endelig få hjelp til å få en liten baby <3
Takk for nå!
 


Lykkelulla skrev:
Som forventet ble det litt for mye kos på ferie, men sånn er det bare. Jeg hadde en kjempefin tur og jogget en tur hver morgen. Men hjelper kanskje ikke med en liten joggetut når man ligger på solsenga fra solen står opp og helt til den går ned igjen:) Så her ble det +1kilo(ups). Tipper jeg går den fort av meg igjen da.

Tusen takk for en fin slankekrigen reise med dere jenter. Jeg har kanskje ikke gått så veldig mye ned, men jeg har nådd et av målene jeg satt meg før vi startet. Og det er å få kommet ordentlig i gang med trening. og få det til å bli en rutine i hverdagen. Jeg er veldig fornøyd med det. Kroppen min er mye mer stram og sterk enn for 3mnd siden. Dette fokuset har fått meg til å tenke litt på andre ting, når dagene blir litt tøffe. Men om noen få uker startet vår livs største og tøffeste reise. Da skal vi endelig få hjelp til å få en liten baby <3
Takk for nå!



Ønsker dere masse lykke til med det, håper det blir en fin reise og at dere får babyen dere har ventet på om ikke så altfor lenge:)
 
Da er slankekrigen over for min del, gikk ikke så bra den uka her, opp 100 gram. Men i tiden framover skal jeg jobbe med å holde fokuset på det som er viktig, nemlig bevegelse og et sunnere kosthold.

Og en ting er sikkert, ikke mer mandagsveiinger, det skal bli deilig;)

Som Lykkelulla skrev, tusen takk for en fin slankekrig, det har vært så motiverende å være på lag med dere! Så får jeg se over påsken om jeg melder meg på neste slankekrig, det er fremdeles noen kg som skal bort...

Lykke til videre til alle dere andre!
 
Synes dere alle gjorde en fabelaktig jobb jeg, dere var 5 som kom til finalen og dere alle holdt ut. Så derfor kroner jeg ranveigl til slankedronninga, men dere andre er jaggu slankeprinsesser. 
Til dere alle,
kjempestolt av dere og dere fortjenner en krone allesammen


 
Back
Topp