Lag Indigo slankekrigen 2012

God morgen jenter! :)
Er herlig mørbanka i kroppen idag etter spinning igår. Var en killertime. Digg!! :)
Idag er det fysio og litt jobbing så ingen trening idag. Må få prøve å gjort litt husarbeid først for vet hvor sliten jeg blir etterpå og lite som blir gjort da.
Hva skal dere idag da indigojenter?
 


Hege og Chris skrev:
Skorpion84- Takk for det, skulle lært meg å si nei og egentlig, men men ;-)
Kjempe bra treningsopplegg du har denne uka. Kunne ønske kroppen min ville lært litt av din, vektnedgangen din er jo fantastisk. Hva spiser du i løpet av en dag??

Dere får ha en flott dag alle sammen. Jeg skal strax kjøre guttungen i barnehagen, så er det husarbeid og en del annet, før jobb i ettermiddag med styrketrening.


Hemmeligheten er å være skikkelig dårlig trent og ikke ha vært så flink med kostholdet over tid. Når du da begynner å gjøre noe med det forsvinner det nesten av seg selvForskjellen på deg og meg er at du er godt trent og sikkert har vært flink lenge. Det har ikke jeg....

Er ikke så veldig flink med kostholdet heller egentlig, hadde fått stryk av Grete Roede for de produktene jeg bruker, går ikke så mye i lettprodukter.

En typisk dag:
Frokost: to knekkebrød med brunost og et glass melk
Lunsj: havregrøt med rosiner, valnøtter og kanel/frokostblanding med 3 ss yoghurt/middagsreste/salat

Middager varierer, men enten er de sunne, gode, eller så blir det pizza, pølser og ikke så bra mat.

Mellommåltid kan være riskaker, hender jeg tar meg en nutrilettbar (skal jo egentlig være et eget måltid, men), frukt, grønnsaker.

Kvelds: 1 knekkebrød og no frukt.
 


millemari skrev:
God morgen jenter! :)
Er herlig mørbanka i kroppen idag etter spinning igår. Var en killertime. Digg!! :)
Idag er det fysio og litt jobbing så ingen trening idag. Må få prøve å gjort litt husarbeid først for vet hvor sliten jeg blir etterpå og lite som blir gjort da.
Hva skal dere idag da indigojenter?


Så deilig å kjenne på kroppen at man har trent!

Her har det blitt gjort en del husarbeid, nå skal jeg begynne å gjøre klar middagen før jeg henter frøkna i barnehagen. Ellers har jeg ikke store planer for dagen annet enn å hååååpe at de kommer og skraper gata så litt av det sølet som ligger der blir borte.
 
Skorpion, de sier det ikke er så bra å spise nutrilett dersom du ammer lillegutten din! Ser du har en på tre mnd :)
Jeg fant ut at det var gunstig for min vektnedgang at jeg skulle ha av en graviditet + ammet for fullt. Men nå er det tydligvis stopp!
Har hatt fisk til middag da.......:)
 


millemari skrev:
Skorpion, de sier det ikke er så bra å spise nutrilett dersom du ammer lillegutten din! Ser du har en på tre mnd :)
Jeg fant ut at det var gunstig for min vektnedgang at jeg skulle ha av en graviditet + ammet for fullt. Men nå er det tydligvis stopp!
Har hatt fisk til middag da.......:)


Jeg vet:) På mange måter skulle jeg ønske at jeg hadde hatt den fordelen at jeg amma i forhold til vektnedgang osv, men jeg har dessverre ikke fått det til. Så tar meg en nutrilett nå og da, mens lillemann koser seg med flaska si:)
 


*Skorpion84* skrev:


millemari skrev:
Skorpion, de sier det ikke er så bra å spise nutrilett dersom du ammer lillegutten din! Ser du har en på tre mnd :)
Jeg fant ut at det var gunstig for min vektnedgang at jeg skulle ha av en graviditet + ammet for fullt. Men nå er det tydligvis stopp!
Har hatt fisk til middag da.......:)


Jeg vet:) På mange måter skulle jeg ønske at jeg hadde hatt den fordelen at jeg amma i forhold til vektnedgang osv, men jeg har dessverre ikke fått det til. Så tar meg en nutrilett nå og da, mens lillemann koser seg med flaska si:)


da kan du hvertfall ta deg en nutrilett med god samvittighet. Jeg syntes de er gode jeg! :)
 
Jenter, det er helg!! :)) 
Jeg skal til en venninne idag og spise masse godis... ja, jeg bare vet det kommer til å skje!! Så jeg på prøve å få lurt inn en treningsøkt iløpet av helgen. Det tror jeg skal gå greit for har ikke så mange andre planer.. hva er deres helgeplaner?
 
Uff, her har det vært helg i dag, ja.. Spist god middag med mannen som ikke var direkte sunn. Nå har jeg spist smågodt, men er stopp nå, blir så kvalm. Skjønner det ikke helt, får ikke kost meg med godteri lenger, for jeg blir så kvalm. Men, men.

I helga blir det å være med ungene og ut på tur. Skal få inn en treningsøkt i morgen og på søndag. Veide meg i dag, og det var ikke veldig lovende. Og det er jo nå det virkelig gjelder! Så skjerpings nå de siste to dagene før veiing.

Ellers har vi kost oss i svømmehallen i dag, men det er jo ikke akkurat mye trening det blir på meg når A er med.

Ha en flott helg alle sammen!
 
Denne uka har vært helt superduper. Har fulgt treningsplanen min, og hatt et fornuftig kosthold. I dag ble det en 3-timers skitur i tillegg til tur med hundene nå i kveld. Jeg er så motivert at jeg har ikke lyst på sjokolade en gang. Noe er galt ;)

Snikveide meg i deg, og det var veldig gøy ;) Nå må jeg bare komme meg gjennom helga.

God helg til dere alle sammen :)
 


ranveigl skrev:
Denne uka har vært helt superduper. Har fulgt treningsplanen min, og hatt et fornuftig kosthold. I dag ble det en 3-timers skitur i tillegg til tur med hundene nå i kveld. Jeg er så motivert at jeg har ikke lyst på sjokolade en gang. Noe er galt ;)

Snikveide meg i deg, og det var veldig gøy ;) Nå må jeg bare komme meg gjennom helga.

God helg til dere alle sammen :)


Du er rå!
 
Denne uken her har godt veldig fint. Har vært steng med hva jeg putter i meg og gått tur hver dag. Har også trent noen styrkeøvelser innimellom men noe mer har jeg ikke klart enda. Er fortsatt veldig tungpustet. Har lurt litt på om jeg kan ha en ''stille lungebetennelse'', så hvis det ikke gir seg ut i neste uke, så drar jeg til legen. Kan ikke reise på ferie sånn

Jeg har jobbehelg, så da blir i grunn helgen min ganske aktiv. Skal kjøpe meg en sukkerfri sjokolade til å ha med på jobb i kveld, men ellers så blir det ikke no mer godis.

Spent på resultatet på mandag. God helg!
 
Så flinke dere har vært Lykkelulla og ranveigl!

Her har verken treningsplan eller matplan blitt fulgt til pi\unkt og prikke, men skal få kommet meg ut i dag på god tur og litt trening. Så håper vi at vekta ikke har gått opp i morgen hvertfall.

Håper dere andre har like fint vær i dag som det vi har her og får kost dere i finværet.
 
Jeg som hadde så store planer for helgen så gikk alt i vasken! Vesla har vært og er fortsatt syk og jeg går og brygger på noe jeg også. Så jeg har ikke fått trent i det hele tatt og kostholdet har vært så der!
Bra noen av dere andre har vært flinke så krysser vi fingrene for at vi er det seirende laget i morgen! Vi har ingen å miste!!! :)
 
Heisann alle sammen.
Har vært så sliten jeg, så hr brukt det lille jeg har av energi på å gjøre ting med sønnen i helgen. Som vanlig er ikke vekta og jeg venner så her sto vekta stille i dag.
Håper dere andre får bedre resultater.
 
Kan ikke skilte med så mye bedre resultater her, Hege og Chris. Usle 100 gram ned. Men sånn uka utvikla seg skal jg være glad det ble nedgang.

Flere enn meg som er veldig motivert i begynnelsen av uka, så kommer helga, så var det ikke sååå farlig likevel? Jeg må snu den trenden.

Håper dere andre har bedre resultater:D
 
Ned 0,5 kg her, og endelig nede på 59-tallet igjen ( der har jeg ikke vært på 3 år nå), deilig følelse :))
 
Ingen vektnedgang på meg. Men heldigvis ingen oppgang heller. Tror jeg skal være fornøyd med det. Så får jeg bare håpe på at jeg ikke ryker ut!! 

Dere er flinke dere som har hatt nedgang. Nå som vi er kommet så langt må vi jobbe for hvert gram vi skal ha av. Ingenting kommer gratis!! Så applaus til dere!! :)

Sliter litt med motivasjonen nå. Er tungt å være inne hele dagen med ei syk lita frøken og er ikke helt i slag jeg heller. Men jeg skal heldigvis på trening idag håper på å komme i litt mer slag da. 

 


Hege og Chris skrev:
Heisann alle sammen.
Har vært så sliten jeg, så hr brukt det lille jeg har av energi på å gjøre ting med sønnen i helgen. Som vanlig er ikke vekta og jeg venner så her sto vekta stille i dag.
Håper dere andre får bedre resultater.


Håper du har hatt en fin helg med sønnen dinTipper han er glad for at energien ble brukt på han.
 


*Skorpion84* skrev:
Kan ikke skilte med så mye bedre resultater her, Hege og Chris. Usle 100 gram ned. Men sånn uka utvikla seg skal jg være glad det ble nedgang.

Flere enn meg som er veldig motivert i begynnelsen av uka, så kommer helga, så var det ikke sååå farlig likevel? Jeg må snu den trenden.

Håper dere andre har bedre resultater:D

Nedgang er nedgang, stå på videre.
 


ranveigl skrev:
Ned 0,5 kg her, og endelig nede på 59-tallet igjen ( der har jeg ikke vært på 3 år nå), deilig følelse :))


Du er fortsatt helt råGratulerer med 59-tallet. Nå har du tatt meg igjenMen er på 59-tallet jeg også.
 
Back
Topp