Lag Indigo slankekrigen 2012

Bra formen er stigende. Godt enn får kommet seg ut. Uff skopion, høres ut som en slitsom helg, da må jo neste uke bli bra ;-)

Chris og jeg har gått tur i dag, bært ved, også var vi på kino og så pus med støvlene i 3d, den var jaggu bra
 
Dette har også vært min verste uke siden start. Motivasjonen har hele veien vært på topp, men denne uka har jeg vært så grusomt sulten. Aner ikke hvorfor.. har klart å begrense meg litt, men har spist mye mer enn tidligere. Det gikk litt over styr med kostholdet en stund, og jeg spiste veldig lite. Tror nok kroppen trenger litt mer enn det den har fått de siste ukene.
Menmen, ny uke i morgen , spent på veieresultatet...
 
Jeg fikk vesla til å sove i vognen.. men da benyttet jeg sjansen til å jobbe... :)
Har ikke spist middag idag så da blir det omelett til kvelds. Lager litt ekstra så blir det god lunsj i morgen :)
 
jeg har gått opp 0,2 kg!!! Jeg har jo egentlig bare ventet på det, denne nedgangen har vært for god til å være sann. Men så denne uken da når jeg er stiv og støl, kroppen verker og jeg føler virkelig jeg har gjort en innsats! Jaja, sånn er det! 

Har pakket treningstøyet så går for en lang dag nå med først noen timer jobbing så rett på trening. Så jeg som har tanta på besøk også nå da med hodepine og det som følger med... klage klage klage! Syntes visst litt synd på meg selv her nå....:)

Ha en fin dag da dere :)
 


ranveigl skrev:
Dette har også vært min verste uke siden start. Motivasjonen har hele veien vært på topp, men denne uka har jeg vært så grusomt sulten. Aner ikke hvorfor.. har klart å begrense meg litt, men har spist mye mer enn tidligere. Det gikk litt over styr med kostholdet en stund, og jeg spiste veldig lite. Tror nok kroppen trenger litt mer enn det den har fått de siste ukene.
Menmen, ny uke i morgen , spent på veieresultatet...


Hvis du har sultet deg i flere uker, så er det ikke rart at krokken tilslutt sier i fra. Så pass på at du får i deg nok manOm det går litt dårlig denne uken, så har du jo hatt flotte resultater hele slankekrigen. Men tipper det ikke går så aller værst jeg.
 


Gladmamman skrev:
Helgen min har vært ganske grei.
Jeg spiste noen godteribiter i går kveld, men jeg har trent godt og spist generelt riktig.
Så jeg håper på noe nedgang...


Litt godis må man jo ha i helgen. Så flink du har vært. Tipper du får gode resultater
 


millemari skrev:
Jeg fikk vesla til å sove i vognen.. men da benyttet jeg sjansen til å jobbe... :)
Har ikke spist middag idag så da blir det omelett til kvelds. Lager litt ekstra så blir det god lunsj i morgen :)


Smarte triks gjør hverdagen lettere:) Håper du koser deg meg omelett til lunsj i dag:) Har du forresten prøvd omelett med et par ss cottagechees?Altså stekt i omeletten. Nam nam!
 


Hege og Chris skrev:
Da ble det 200gram ned her, går jaggu sakte detta


Hipp hipp hurra for nedgang
 


millemari skrev:
jeg har gått opp 0,2 kg!!! Jeg har jo egentlig bare ventet på det, denne nedgangen har vært for god til å være sann. Men så denne uken da når jeg er stiv og støl, kroppen verker og jeg føler virkelig jeg har gjort en innsats! Jaja, sånn er det! 

Har pakket treningstøyet så går for en lang dag nå med først noen timer jobbing så rett på trening. Så jeg som har tanta på besøk også nå da med hodepine og det som følger med... klage klage klage! Syntes visst litt synd på meg selv her nå....:)

Ha en fin dag da dere :)

Med tanta følger alltid litt ekstra vekt. Sånn er det bare. Du har en kjempebra motivasjon, så stå på videre. Skjønner ikke åssen du orker å trene rett etter jobb, da er jeg helt pumpa. Så det er jeg imponert over. Ha en fin dag på jobben og trening!
 
Beklager jenter, men her ble det pluss 300gram. Jeg er nesten litt overasket over at det ikke var mer, så syns ikke det er så aller værst etter en uke uten tanke på trening og kosthold. Kroppen min vil vist ikke være under 60 kilo den..hehe:) Spretter opp igjen så fort den har sjangs.

Er faktisk ikke helt frisk enda(henger vist skikkelig i denne influensaen). Men er tilbake ca 70%. Må har jeg tatt på meg treningsklær og skal prøve meg på den vanlige powerwalkrunden min som tar 1 time. Halvparten er oppover, så jeg kommer nok til å kjenne det i dag. Men jeg har en ukes trening å ta i igjen, så det er bare å komme seg ut.

Ha en fin uke jenter.
 
   Ned 300 gram til tross for relativt mye mat i uka som var... veldig fornød med det! Der betyr kanskje at kroppen trenger litt mer da.

Lykke til jenter, og tvi tvi for at ingen op laget vårt ryker ut!
 
Føler at motivasjonen er stigende. Dette er ukas trening:

Mandag: Tur med hundene (45 min) + sykling (45 min)
Tirsdag: Tur med hundene (45 min) + Zumba (60 min)
Onsdag: Tur med hundene (45 min) + sykling (45 min)
Torsdag: Tur med hundene (45 min) + sykling (60 min)
Fredag: Tur med hundene (45 min) + sykling ( 60 min)
Lørdag: Tur emd hundene. Treningsfri ellers.
Søndag: Langtur med hunder, gullungen og gubben ;)
 
Her står vekta helt stille for første gang i denne slankekrigen. Jaja. Har nå ikke vært lat å trene værtfall! :) Nå skal jeg og hunden ut på trilletur med lillesnupp også blir det en ny selv-pinings økt etterpå ;) Jeg ser forresten ut som en cowboy som har ridd 1 uke i strekk når jeg skal sette meg inn i bilen samt når jeg går opp og ned trapper ;) Tar på den der 30ds ..
 
Etter å ha fått noe av det ungene har hatt, så ble det nedgang likevel. Kan tenke meg bedre måter å gå ned på, men kan ikke  klage.

Millemari: du har ikke hatt en eneste uke med oppgang til nå, du har vært kjempeflink!! Synes ikke du skal være for hard med deg selv. 200 gram er en dotur det;)
 
Man må ha vekter til 30days sant? Hvor tunge? Har lyst til å prøve :)
 


ranveigl skrev:
Man må ha vekter til 30days sant? Hvor tunge? Har lyst til å prøve :)


Ja, det må man. Jeg har 3kilos vekter, men de er litt tunge på noen av øvelsene, så jeg bruker bare på halvlitere med vannFunker det altså. Men hvis du kjøper 2kilos så er nok det perfekt. Så kan du jo kjøpe tungere, når du trengere det. Det finnes jo sånne pakke med manualer fra 1-5kilo.
Jeg syns ikke dvd nr en er tung, men det blir tyngre.
 
05.03.      469.3kg  -1.3kg   -0.27%

Her er resultatet. Synes virkelig ikke dette er ille, dere har jobbet kjempebra, vi er jenter så da følger jo mensen med vann og alt annet. Så uansett hva som skjer i dag kan dere være fornøyde

Bra treningsuke randveigl
Min er sirkeltrening 60min og zumba 60min i dag.
Tirsdag styrke 60min
onsdag zumba 60min
Torsdag styrke 60min
Fredag sirkeltrening 60min + zumba 60min
Lørdag bading og tur med guttungen
Søndag ut på tur aldri sur ;-)
 
Back
Topp