Lag Indigo slankekrigen 2012

Så flinke og effektive dere er som allerede har fått trent!  Her har vi jo så vidt stått opp! :)
Men idag har jeg pakket treningstøyet og skal melde meg inn på treningssenteret. Gleder meg og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har utsatt det så lenge. 

Skorpion, jeg må flire litt av deg :) Stølhet er et godt tegn på fremgang! Men husk, kroppen din trenger hvile. Tenk restitusjon. Hvertfall nå som du er iferd med i bli syk. Husk så vi maste på Hege og Chris at hun måtte ta det med ro... :)

ranveigl skrev:

Gladmamman skrev:
Ny dag- nye (slanke)muligheter!
Jeg har allerede trena og er frisk og rask!!

I dag skal jeg være litt husmor, få unna litt klesvask og handle mat.

I kveld blir det nok helt sikkert min nye favoritt; sjokolademousse med en teskje sjokoladepulever på toppen. Skikkelig snadder og nesten ingen kalorier!!

Hva er oppskriften på den sjokolademoussen da? Det er jo farlig godt ;)

Den er ganske enkel:
stivpisk to eggehviter
pisk inn tre spiseskjeer med sukrinmelis og to teskjeer med kakao (jeg bruker canderel, uten sukker)
smelt to plater gelatin og rør det forsiktig inn.
Sett det hele i kjøleskapet en times tid.

Når jeg skal spise den strør jeg over en teskje med sjokoladepulver. Man kan jo også ta en rute kokesjokolade og kutte i biter og strø over.
Dette utgjør, med min kakao, i underkant av 70 kalorier.

millemari skrev:
Så flinke og effektive dere er som allerede har fått trent!  Her har vi jo så vidt stått opp! :)
Men idag har jeg pakket treningstøyet og skal melde meg inn på treningssenteret. Gleder meg og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har utsatt det så lenge. 

Skorpion, jeg må flire litt av deg :) Stølhet er et godt tegn på fremgang! Men husk, kroppen din trenger hvile. Tenk restitusjon. Hvertfall nå som du er iferd med i bli syk. Husk så vi maste på Hege og Chris at hun måtte ta det med ro... :)

Hehe, jeg klager som et uvær. Greit at det er tegn på framgang, men det er bare så utrolig skremmende hvor lite det da var der før;)

God tur til treningssenteret!

Har vært hjemme hos foreldrene mine en stund nå og skal kjøre hjem i ettermiddag. Håper 3o day shred dvdn er kommet i posten ;) Da blir det nok noen støle dager her ja. Skal bli godt å komme i gang med den,har trua på at jeg skal greie å gjennomføre det.

*Skorpion84* skrev:

Hege og Chris skrev:

*Skorpion84* skrev:
Hmm, lenka til logoen din kommer ikke opp Hege og Chris.

Du må skrive dette inne på signaturen din, men ikke ha mellomrom [img]tekst[/img]

[img] http://www.shrinkpictures.com/processed/phpjY8n7L_c1PM.jpg  [/img]

Men shrinkpictures-linken får kan ikke vises i explorer. Mulig det er noe med min pc, men logoen din har også kryss over seg.

Jeg har explorer, men hvis du trykker på krysser også hvis bilde?

Hege og Chris skrev:
Så flott da er vi alle her. Velkommen til lag indigo. Vi i blåttlag har vært veldig flinke til å skravle og motivere hverandre, så dere 2 fra lilla vil nok merke stor forskjell. Koselig at vi har blitt et lag :-)

Jeg syns jo egentlig ikke lag lilla var så dårlige til å skravle:) 338 innlegg!! syns jo ikke det er så ille:) Men det ble jo litt dårligere etterhvert som vi ble ferre. Så blir bra met et nytt lag:) Takk for at vi fikk bli med dere:)

Startet uken bra med en 2timers lang power walk +magetrening. Men Så var det stopp. Jeg har blitt skikkelig forkjølet. Og har ligget på sofan siden. Har satt seg skikkelig i brystet, så det blir nok desverre minimalt med trening denne uken Borte fra jobb i dag til og med, å det skjer ikke ofte.
Kostholdet de to siste dagene har vært ensidig og består av doc halslinser, rett i koppen suppe og pepsi max.
Sjukdom kommer man ikke unna, så da får jeg bare gi kroppen den hvilen den trenger.

Lykkelulla skrev:
Startet uken bra med en 2timers lang power walk +magetrening. Men Så var det stopp. Jeg har blitt skikkelig forkjølet. Og har ligget på sofan siden. Har satt seg skikkelig i brystet, så det blir nok desverre minimalt med trening denne uken Borte fra jobb i dag til og med, å det skjer ikke ofte.
Kostholdet de to siste dagene har vært ensidig og består av doc halslinser, rett i koppen suppe og pepsi max.
Sjukdom kommer man ikke unna, så da får jeg bare gi kroppen den hvilen den trenger.

Det er viktig det da!

LineMa: Håper du har bedre utgangspunkt enn meg. Bestemte med for å prøve en runde med 30ds i dag og, hadde ikke sjanse, så da ble det elipsemaskinen. Men bedre enn ingenting selv om det ikke ble så veldig intensiv økt.

Ja, ja....kan ikke være like flink hver dag....,.
Jeg skulle en liten tur innom butikken i stad og kjøpe gelatin til å lage sjokolademousse.....og kom hjem med en pose med smågodt.
Nå ligger det i magen min og jeg ORKER ikke ha dårlig samvittighet for det...spist er spist og godt var det!!!
I morgen er en ny dag og da er jeg tilbake til de sunne vanene. Jeg tenker positive tanker som at jeg har trent både i går og i dag- at jeg skal trene i morgen, fredag og lørdag. At jeg skal lage sunn middag i morgen og at jeg stort sett er flink.

Jeg er helt enig Gladmamman! Spist er spist og ferdig med det! Hele uken er ikke ødelagt.. Så nå er vi spent på hva den sunne middagen din består av.. vi andre trenger inspirasjon!! :)

Fikk trent litt i går da! Hurra! :) Men tok det rolig og tøyde masse. Var  uheldig og skled litt tidligere på dagen så bekkenet var skikkelig vondt! Men var hvertfall godt å få tøye! :)

Utrolig flinke alle sammen om dagen, jaggu trener dere og tenker sunt, lov å kose seg i blandt gladmamma ;-)
Uff ja millemari nå er det så glatt at enn får mange vridninger på bekken og rygg. Har selv vært 2 runder hos kiropraktor denne uka og må igjen på mandag, ikke lett med kropp gitt.
Men har trent som vanlig, så er fornøyd med trening hver dag :-)

Nå er den kommet i posten ;) da bli det oppstart i kveld. Skal på handling i ettermiddag å gjøre innkjøp av flere middager. Leter litt på nett nå etter sunne enkle oppskrifter. Skal oppdatere etter første økt med 30 day ;)

Så bra, masse lykke til Strekk ut etter at du er ferdig, hun har alt for lite utstrekking på slutten.

LineMa skrev:
Nå er den kommet i posten ;) da bli det oppstart i kveld. Skal på handling i ettermiddag å gjøre innkjøp av flere middager. Leter litt på nett nå etter sunne enkle oppskrifter. Skal oppdatere etter første økt med 30 day ;)

Oppdater! Og gled deg til i morgen;)

Hege og Chris skrev:
Så bra, masse lykke til Strekk ut etter at du er ferdig, hun har alt for lite utstrekking på slutten.

Den tøyinga som var med der var jo en spøk. Jeg holdt på lenge etter at hun var ferdig.

*Skorpion84* skrev:

Hege og Chris skrev:

Den tøyinga som var med der var jo en spøk. Jeg holdt på lenge etter at hun var ferdig.

Ja virkelig.

Er alene med lillemor i kveld og hun har visst ikke tenkt å sovne med det første. Mulig jeg må utsette oppstarten til i morgen formiddag.

Har værtfall vært på storhandel av middagsingr idag :)

Så flinke dere er med middagene! Jeg er redd denne uka her ikke blir noe særlig for min del.. Fått trent lite og når jeg ikke er i form, så blir kostholdet også dårligere, for jeg orker ikke handle inn osv. Så blir veldig enkle middager osv.

Men i dag tar jeg med barna til mamma og pappa for helgen, så håper å få gått litt turer osv der.

Ha en finfin helg alle sammen!

Back
Topp