En fersken spire og? - Mangojenta

Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink
 
Så vanvittig trist å høre, har ikke ord! :( Godt at dere skal få hjelp nå. Klem til deg :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink
Så grusomt :( så bra at dere skal få hjelp. Ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. ❤️
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink

Herregud, så fælt! Var det ingenting på mandag som indikerte at det kunne gå galt? Nei, eg har ikke ord<3 Håper du kjapt er i syklus igjen og at cytoteckuren går bra!<3 Har vært gjennom en MA selv og vet hvor vondt det er psykisk. Masse klemmer til deg! Til slutt går det bra<3
 
Å nei :( så utrolig leit å høre :( sender over mange klemmer!
 
Så utrolig trist.... vet ikke hva jeg skal si.. Trodde virkelig dette skulle gå veien for dere. Håper dere tar vare på dere selv og får hjelp snarest ❤❤
 
Herregud, så fælt! Var det ingenting på mandag som indikerte at det kunne gå galt? Nei, eg har ikke ord<3 Håper du kjapt er i syklus igjen og at cytoteckuren går bra!<3 Har vært gjennom en MA selv og vet hvor vondt det er psykisk. Masse klemmer til deg! Til slutt går det bra<3
Nei på mandag var alt bra med en sprellende bebis:( takk:Heartpink
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink

Huff, så vondt å høre.. :(

Sender deg mange klemmer :Heartred
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink
Neiii, kjære deg:Heartred sender deg så mye kjærlighet og klemmer. Så utrolig urettferdig!
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink
Ånei, så utrolig leit å høre. Jeg som hadde så troen på at nå skulle det bli en terminspire. Du er tapper ❤️
 
Neiii, så utrolig vondt å lese, kjære Mangojenta :( ❤️ Og så innmari urettferdig. Glad dere får hjelp fremover, selvom det er en skikkelig fattig trøst oppi det hele... Sender masse varme tanker og klemmer ❤️
 
Ultralyden på sykehuset viste desverre min andre ma, tross super fin ultralyd på mandag:sorry:

Fikk beskjed om at vi skal få hjelp nå da.. men utrolig vondt når vi var så nærme 12 uker:(

men legen sa at nå får vi hjelp i hvert fall:Heartpink
Neei, så utrolig leit! Det skulle jo gå veien nå. ❤️ Mange klemmer til dere!
 
Å, kjære vene, så utrolig trist. Kjente hjertet sank av å lese det. Føler så inderlig med dere. Sender mange varme tanker :Heartred
 
Dagen etter og dagen før:sorry:

Hei fine damer på babyverden forum:Heartpink Tusen tusen takk for så utrolig mange hyggelige meldinger i går og i dag. Her går det opp og ned. Vi er rett og slett helt knust. Det skulle jo være vår tur nå:( Men sånn ble det ikke. Og det er så vondt når man nesten når 12 uker, for da begynner de skumle tankene endelig å slippe taket og man tror og håper at det skal gå fint.

Men en ting kan jeg love dere. Vi kommer aldri til å gi opp drømmen om en liten bebis!

Vi har så vidt klart å være hjemme, så nå er stua ny etter en dyr tur på ikea i går, og kortet svir etter en dyr tur på senteret i dag:bag: Men det har vært godt å fokusere på andre ting. Selv om tårene kommer om natten.

I morgen er det sykehuset for tur.. For da skal jeg igjen gjøre akkurat det motsatte av det vi så sårt ønsker, nemlig medisinsk abort. Det var en sinnssyk påkjenning sist, og jeg gruer meg. Men denne gangen skal det skje på sykehuset og det føles litt tryggere. Blir på en måte godt å få ut restene, for er ikke noe godt å føle seg såpass gravid og vite at det ikke er liv i magen. Men er så fryktelig redd for at det skal bli vondt... sist blødde jeg og hadde smerter i 4 uker...håper bare kvalmen og hofte/korsrygg smertene gir seg fort, for det er det som plager meg mest.

Så akkurat nå skal vi bare ta vare på oss selv, og hverandre. Og så er vi klare igjen så fort eggløsning nærmer seg og kroppen er tilbake til seg selv. Det er sårt og vondt å starte helt fra start, men jeg vet at det kommer til å bli verdt det. En dag skal det bli vår tur:Heartpink
 
Fyf.. håper så inderlig det klaffer neste gang!<3
Ble du raskt gravid etter første MA?
Ja gjorde forsåvidt det, men da ble det kjemisk eller ganske tidlig SA hvis jeg husker riktig... Men da hadde jeg ganske lav hcg i forhold til nå, selv om testene var positive i flere uker etter. Så kanskje det hjelper at kroppen har vært mye lengre på vei nå.
 
Mange klemmer til deg❤️ Så urettferdig at det skal være så vanskelig å komme i mål for noen...
 
Hei hei:) Vips så var det gått over en måned siden sist oppdatering! Tiden flyr, og utrolig nok har den faktisk FLYDD! Så her kommer en liten (vi vet alle at det aldri kommer små oppdateringer herfra:bored:) oppdatering.

Sist jeg var innom, skulle jeg jo til sykehuset for å få satt i gang en medisinsk abort etter enda en MA.. Urettferdig å måtte gjennomgå dette enda en gang, men ja jeg må si jeg nesten syntes det var godt å være 9 uker. For i følge sykepleieren på sykehuset skal man gjennomføre aborten på sykehuset når man er over 7 uker tror jeg det var. Og det føltes veldig trygt. Så det ble både smerter, morfin og en natt på sykehuset.

Deretter dro vi hjem og tenkte at det var det. Men neida, jeg hadde så sinnsyke smerter i underlivet og alle andre plasser enn livmora. Så legevakten dagen etter, men ble sendt hjem med beskjed om å "leve i troa om å bli frisk". Noen dager senere har jeg enda så vondt at jeg seriøst ikke klarer å gå på do med nr 2.. og drar igjen på legevakt etter ekstreme smerter. Blir da etter mange timer sendt til sykehuset for sjekk og der var det jammen meg infeksjon i livmor:eek: Så da ble det enda en runde med sykehus og antibiotika kurer i fleng. 2 netter, så hjem.

En uke senere våkner jeg med plutselige ekstreme ryggsmerter som ikke gir seg etter et døgn, så legevakten nok en gang. Og da har jeg fått en urinveisinfeksjon som mest sannsynlig har vart en stund som jeg ikke har kjent pga andre smerter. Så den har da spredd seg til nyrene. Og ble sendt hjem med antibiotika for nyre og bekken bunns betennelse:wtf:

Er det mulig altså:p Og tro det eller ei, jeg har enda lyst å bli gravid igjen:hilarious:

Så her har tiden gått unna med andre ord. Og plutselig de siste 2 dagene har jeg følt på en velkjent følelse, nemlig murring:wideyed: Og innser at det er flere uker siden jeg sluttet å blø. Og jeg vet så klart at det kan være det fortsatt går noen uker før mensen kommer, eller at det bare er tull med syklus etter aborten.. Men det var bare så utrolig godt å kjenne på et bittelite håp for fremtiden. Og i dag var det til og med bittelitt spotting på papiret! Tenk om det er en mirakel-festeblødning! Typisk at jeg kommer innom her i morgen og sier at det var tanta nå som jeg endelig tørr å skrive det ned her..:D Men ja, da vet jeg jo i det minste hvor i syklus jeg er og jeg er SÅ klar for ny pp.

Men når jeg tenker meg om så hadde jeg et lite merkelig stikk i magen på søndag, og vi tilfeldigvis hadde sex på mandag. Så HVIS det var EL, mot alle odds så er jeg jo 5 dpo i dag og da er det mulig murringen er et frø som graver seg ned. Men ja, nå skal jeg jo ikke spinne mer på tankene, så får vi heller vente og se. Tenker en test mot neste helg eventuelt hvis jeg ikke får mensen før da.


Jeg må bare si at etter den første uken som var veldig tung, så har vi det faktisk over all forventning. Det har kanskje noe med at det har skjedd så mye at jeg ikke har hatt tid til å være alt for trist og når ting endelig roet seg så føltes det helt rart å gå i dyp sorg:bag:

Åh dette var godt. Har tenkt på at jeg må få denne delen inn i dagboken lenge, men bare utsatt det:p Så ja, føles digg å være tilbake og klar for å prøve igjen:Heartpink Og må bare si at dette har virkelig kun ført meg og mannen nærmere og vi har det så fint sammen for tiden! Og ikke minst, han har fått en fast stilling som prosjektleder + innen 9 mnd er jeg veldig ferdig med studiet mitt, så nå kan mirakel spiren vår bare komme! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Last edited:
CD 1:Heartpink la dette bli syklusen der vi får vår regnbue spire

Ca en halvtime gikk det ja :hilarious: Er fortsatt litt usikker, men var i hvert fall en del mer blod enn spotting. Bare rart jeg ikke har smerter? Jeg er jo en av de som må ligge neddopet med varmeflaske de første 2-3 dagene vanligvis. Men, det kommer vel senere i kveld:p

Føles virkelig godt å vite ca hvor jeg er i syklus igjen. Så er det bare å krysse fingrene, handle inn grapefruktjuice og vente på EL :)

God helg til alle fine prøvere!
 
Back
Topp