Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var jo absolutt ikke slik vi så for oss at det skulle gå når vi dro til sykehuset den første gangen men har som sakt vært litt godt å bli «tvunget» til å bare fokusere på andre ting og ikke ligge i en boble på sofaen og grave seg nedOi! Sp grusomt at dubhsr måtte gå igjennom alt det her, nå må jo kvota være fult opp! Håper at ny spire snart sitter, og hele veien den gangen ❤
Ja var jo absolutt ikke slik vi så for oss at det skulle gå når vi dro til sykehuset den første gangen men har som sakt vært litt godt å bli «tvunget» til å bare fokusere på andre ting og ikke ligge i en boble på sofaen og grave seg ned
Huff så mye du har vært igjennom, men jeg tror du en dag kommer til å se tilbake på hvor mye dette styrket dere. Og tror gleden når det først går blir så enormt stor når man har hatt det så tøft på veien Får du noe støttemedisin når du blir gravid på nytt?CD 1 la dette bli syklusen der vi får vår regnbue spire
Ca en halvtime gikk det ja Er fortsatt litt usikker, men var i hvert fall en del mer blod enn spotting. Bare rart jeg ikke har smerter? Jeg er jo en av de som må ligge neddopet med varmeflaske de første 2-3 dagene vanligvis. Men, det kommer vel senere i kveld
Føles virkelig godt å vite ca hvor jeg er i syklus igjen. Så er det bare å krysse fingrene, handle inn grapefruktjuice og vente på EL
God helg til alle fine prøvere!
Jaa testet, men på alt for utvannet uting så testen ble veldig svak. Så kan jo være både det eller at el hadde vært men la inn et ekstra aksje i går bare så vi var sikre skal i hvert fall ikke stå på innsatsenHar du testet mer idag?
Utrolig sent svar fra meg, men tusen takkKjære fine gode du Jeg har hatt en pause fra forumet, så tittet først innom dagboka di igjen nå for å se hvordan det går med deg. Jeg må bare si at jeg har grått litt med deg, fy søren så trist og urettferdig Ord blir tomme, og selv om dette kommer veldig sent, så vil jeg bare sende deg en stor, god og varm klem - og masse kjærlighet
Jeg heier på deg i tiden fremover, krysser fingre, tær og alt jeg har for at du snart har en spire som sitter hele veien
Ååå takk ja det hadde jo vært helt utrolig 2. syklusen etter maJeg så den svake streken før jeg rakk å lese resten av innlegget! Fingra i kryss for at det var et egg som gravde seg så godt fast at det holder hele løpet!