En fersken spire og? - Mangojenta

6+1

Da var første svangerskaps kontroll hos lege ferdig:) Veldig godt å være i gang og føle at man blir tatt på alvor og får tett oppfølging etter så mange aborter.

Hemoglobin prøven var over gjennomsnittet så det var han fornøyd med, men jeg har tydeligvis pådratt meg en liten uvi uten å merke noe:hilarious: Ellers var han veldig håpefull om at dette skulle gå veien:)

Jeg er så lykkelig, men samtidig så sårbar merker jeg:Heartpink tenk at lille bebisen min vokser og gror i magen min! Gjett om jeg skal kose meg med ruging de neste månedene:shy: men på samme tid kjenner jeg at fallhøyden er utrolig stor nå, vær så snill å klamre deg fast lille spira mi:Heartpink
 
6+1

Da var første svangerskaps kontroll hos lege ferdig:) Veldig godt å være i gang og føle at man blir tatt på alvor og får tett oppfølging etter så mange aborter.

Hemoglobin prøven var over gjennomsnittet så det var han fornøyd med, men jeg har tydeligvis pådratt meg en liten uvi uten å merke noe:hilarious: Ellers var han veldig håpefull om at dette skulle gå veien:)

Jeg er så lykkelig, men samtidig så sårbar merker jeg:Heartpink tenk at lille bebisen min vokser og gror i magen min! Gjett om jeg skal kose meg med ruging de neste månedene:shy: men på samme tid kjenner jeg at fallhøyden er utrolig stor nå, vær så snill å klamre deg fast lille spira mi:Heartpink
Åå, du er inne i en veldig fin, sårbar og skummel tid:Heartpink Forstår så godt alle tankene og følelsene. Alt tilsier at dette skal gå bra denne gangen, med et perfekt bankende hjerte allerede og så fine hcg-verdier. Så bra du fikk oppdaget uvi:) Men altså, uke 6 allerede!! Bare noen få uker til første store milepæl, og derfra går det fort altså:joyful: Hva føler mannen om dagen da? Det er jo helt utrolig at dette skulle skje så raskt etter at ting har blitt bedre igjen for dere:Heartred Nesten så det var meant to be:joyful:
 
6+1

Da var første svangerskaps kontroll hos lege ferdig:) Veldig godt å være i gang og føle at man blir tatt på alvor og får tett oppfølging etter så mange aborter.

Hemoglobin prøven var over gjennomsnittet så det var han fornøyd med, men jeg har tydeligvis pådratt meg en liten uvi uten å merke noe:hilarious: Ellers var han veldig håpefull om at dette skulle gå veien:)

Jeg er så lykkelig, men samtidig så sårbar merker jeg:Heartpink tenk at lille bebisen min vokser og gror i magen min! Gjett om jeg skal kose meg med ruging de neste månedene:shy: men på samme tid kjenner jeg at fallhøyden er utrolig stor nå, vær så snill å klamre deg fast lille spira mi:Heartpink
Hurra for fin kontroll :) håper for dgg!
 
Åå, du er inne i en veldig fin, sårbar og skummel tid:Heartpink Forstår så godt alle tankene og følelsene. Alt tilsier at dette skal gå bra denne gangen, med et perfekt bankende hjerte allerede og så fine hcg-verdier. Så bra du fikk oppdaget uvi:) Men altså, uke 6 allerede!! Bare noen få uker til første store milepæl, og derfra går det fort altså:joyful: Hva føler mannen om dagen da? Det er jo helt utrolig at dette skulle skje så raskt etter at ting har blitt bedre igjen for dere:Heartred Nesten så det var meant to be:joyful:
Mannen er veldig veldig glad:Heartpink det som er så sykt er at vi faktisk kun la inn ett aksje denne pp’en innenfor rekkevidde av EL, og jeg husker så godt mannen sa at «hadde det ikke vært typisk om det går nå»:hilarious: og det gjorde det gitt. Han er borte og kikker på ul bildet hele tiden også:Heartpink håper dette er vår meant to be spire :dummy1:
 
Mannen er veldig veldig glad:Heartpink det som er så sykt er at vi faktisk kun la inn ett aksje denne pp’en innenfor rekkevidde av EL, og jeg husker så godt mannen sa at «hadde det ikke vært typisk om det går nå»:hilarious: og det gjorde det gitt. Han er borte og kikker på ul bildet hele tiden også:Heartpink håper dette er vår meant to be spire :dummy1:
Det er litt ironisk ja:hilarious: Men det er jo tross alt den ene som trengs!
 
6+2
:yuck::grumpy::depressed: Blæh:arghh: passer dårlig å starte dagen kvalm når vi skal på familiegrillings i dag:hilarious:
 
6900 på første hcg måling
13000 på andre :excited001 sier meg veldig fornøyd med det!:Heartpink
 
6+3

Ny ultralyd og alt så super bra ut:Heartpink:happy093

6 mm og et bankende hjerte helt etter boka:)
A17B7960-9A97-4326-BAD4-CE9EE7AF9F20.jpeg
 
7+0:woot:

Skulle ønske jeg kunne si at dagene flyr, men her går det sakte da formen virkelig ikke er på topp. Det er selvfølgelig et godt tegn, men er SÅ LEI av å være dårlig :yuck::wtf: Oppkast og svimmel og vondt her og der, litt forstoppelse, så litt diare, er ikke en god kombo med tropevær og varme netter:banghead: Men men, må minne meg selv på at det kommer jo tross alt en liten skatt:p

Her om dagen var vi i bursdag og midt på natten, på vei hjem måtte jeg stoppe langs motorveien for å spy. Og mannen som var litt brisen klarer ikke å la vær å le fordi "tenk at en så liten knott kan gjøre deg så dårlig" :D

Men ja, tenk at jeg er i uke 8 allerede:Heartpink:Heartpink Sånn sett går det jo fort, og jeg klarer nesten ikke vente med å se lille på ultralyd igjen:shy: Og denne uken begynner lille å bevege seg så smått:woot: Gleder meg så fryktelig til jeg kan kjenne bevegelse i magen:Heartpink
 
Wææææ! Dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye :excited001
 
9+0:woot: Velkommen uke 10!:hello2 Tenk at jeg allerede er så lang, og tenk hvor lenge jeg har igjen:p Jeg trodde jeg kom til å elske tilværelsen som gravid, men til nå har det vært 90% dårlig form. Men endelig nå de siste dagene har det roet seg litt så lenge jeg får i meg nok mat:) Føles som en ny verden!

Ellers har vi sakt det til nærmeste familie nå, altså kommende besteforeldre:Heartpink så koselig!

Ligamentsmertene kommer og går, nesen er pottetett og jeg blir som en heks når jeg er sulten, men har verdens beste mann som steller godt med meg og bebis:shy:

Trodde egentlig jeg skulle på offentlig tul om en og en halv uke, og syntes det var lenge å vente så bestilte en til i dag privat, men så har den offentlige timen blitt flyttet så blir visst to denne uken:bag::p Går helt fint for meg:smug: Så i dag tidlig så vi en liten mageboer som sprelte med beinene:wideyed: Den lå litt dumt til så vi fikk ikke et fint bilde av hele i ett bilde, så satser på det på onsdag!

Har også fått innkalling til kub test i uke 12 i oslo, så da ble det visst en liten hotell tur på meg og mannen:Heartpink

Kjenner litt på det de sier om at fra positiv test så starter bekymringene... Nå har jeg bekymret meg i lange tider for at hjertet ikke skulle slå, men nå som det gikk fint er det avvik jeg er stresset for... Håper det roer seg litt etterhvert. Vil jo bare nyte og kose meg med bebis i magen:Heartpink
623CF80B-78C5-4F31-9BF3-A503A3F43AF4.jpeg
 
Så koselig og så fint med fin ultralyd :) bra formen ble bedre med litt mer mat. :)
 
Så bra at alt så fint ut! Hvorfor skal dere ha kub-test? Trodde bare de over 38 fikk det?

Håper du fortsetter å føle deg bedre :)
 
Back
Topp