Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0
God morgen! Må først og fremst bare si tusen takk til alle lykke ønskninger til i dag! Utrolig koselig å se at så mange gleder seg med oss jeg er så spent at jeg holder på å dø selv
Men nå har jeg nettopp tatt blodprøve nr 2 og fikk vite at den forrige lå på 6900 jeg kan ikke så mye om sånt, men hun mente det var bra! Jeg var jo 5+4 da jeg tok den.
Uansett, oppdaterer dere så fort vi er ferdig på tul
hahahah det tenkte jeg ikke på! Ja fy faderDet er jo kjempe bra!! Bekreftelse på at den digitale bare er tull den skal jo slå ut på +3 fra hcg på 2000
Venter i spenning
hahahah det tenkte jeg ikke på! Ja fy fader
Åå, lille bebis gratulerer!!
Hurra!
Gratulerer!Huff alt man skal bekymre seg over men ja hun sa at embryo er 2 mm og at dette var helt fint innenfor normalen, men ser flere som stresser når den ikke er 6 mm i uke 7? Er det bare meg som stresser?
TakkGratulerer!
2 mm er helt flott! Når det er så lite er det vanskelig å måle nøyaktig. Husk også at det er lett å blande «er i uke 7» og «er 7+0».
Første gang vi så lille var 5+6, da var han en 2-3 mm liten prikk med bankende hjerte. Nå ligger han og sover med koseelefanten sin.