Hei hei
Vips så var det gått over en måned siden sist oppdatering! Tiden flyr, og utrolig nok har den faktisk FLYDD! Så her kommer en liten (vi vet alle at det aldri kommer små oppdateringer herfra
) oppdatering.
Sist jeg var innom, skulle jeg jo til sykehuset for å få satt i gang en medisinsk abort etter enda en MA.. Urettferdig å måtte gjennomgå dette enda en gang, men ja jeg må si jeg nesten syntes det var godt å være 9 uker. For i følge sykepleieren på sykehuset skal man gjennomføre aborten på sykehuset når man er over 7 uker tror jeg det var. Og det føltes veldig trygt. Så det ble både smerter, morfin og en natt på sykehuset.
Deretter dro vi hjem og tenkte at det var det. Men neida, jeg hadde så sinnsyke smerter i underlivet og alle andre plasser enn livmora. Så legevakten dagen etter, men ble sendt hjem med beskjed om å "leve i troa om å bli frisk". Noen dager senere har jeg enda så vondt at jeg seriøst ikke klarer å gå på do med nr 2.. og drar igjen på legevakt etter ekstreme smerter. Blir da etter mange timer sendt til sykehuset for sjekk og der var det jammen meg infeksjon i livmor
Så da ble det enda en runde med sykehus og antibiotika kurer i fleng. 2 netter, så hjem.
En uke senere våkner jeg med plutselige ekstreme ryggsmerter som ikke gir seg etter et døgn, så legevakten nok en gang. Og da har jeg fått en urinveisinfeksjon som mest sannsynlig har vart en stund som jeg ikke har kjent pga andre smerter. Så den har da spredd seg til nyrene. Og ble sendt hjem med antibiotika for nyre og bekken bunns betennelse
Er det mulig altså
Og tro det eller ei, jeg har enda lyst å bli gravid igjen
Så her har tiden gått unna med andre ord. Og plutselig de siste 2 dagene har jeg følt på en velkjent følelse, nemlig murring
Og innser at det er flere uker siden jeg sluttet å blø. Og jeg vet så klart at det kan være det fortsatt går noen uker før mensen kommer, eller at det bare er tull med syklus etter aborten.. Men det var bare så utrolig godt å kjenne på et bittelite håp for fremtiden. Og i dag var det til og med bittelitt spotting på papiret! Tenk om det er en mirakel-festeblødning! Typisk at jeg kommer innom her i morgen og sier at det var tanta nå som jeg endelig tørr å skrive det ned her..
Men ja, da vet jeg jo i det minste hvor i syklus jeg er og jeg er SÅ klar for ny pp.
Men når jeg tenker meg om så hadde jeg et lite merkelig stikk i magen på søndag, og vi tilfeldigvis hadde sex på mandag. Så HVIS det var EL, mot alle odds så er jeg jo 5 dpo i dag og da er det mulig murringen er et frø som graver seg ned. Men ja, nå skal jeg jo ikke spinne mer på tankene, så får vi heller vente og se. Tenker en test mot neste helg eventuelt hvis jeg ikke får mensen før da.
Jeg må bare si at etter den første uken som var veldig tung, så har vi det faktisk over all forventning. Det har kanskje noe med at det har skjedd så mye at jeg ikke har hatt tid til å være alt for trist og når ting endelig roet seg så føltes det helt rart å gå i dyp sorg
Åh dette var godt. Har tenkt på at jeg må få denne delen inn i dagboken lenge, men bare utsatt det
Så ja, føles digg å være tilbake og klar for å prøve igjen
Og må bare si at dette har virkelig kun ført meg og mannen nærmere og vi har det så fint sammen for tiden! Og ikke minst, han har fått en fast stilling som prosjektleder + innen 9 mnd er jeg veldig ferdig med studiet mitt, så nå kan mirakel spiren vår bare komme!