Neeei dro bevisst på tur til Østlandet i helga uten tester kjenner litt på det nå for å si det sånnJeg ser også!! Har du testet i dag tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei dro bevisst på tur til Østlandet i helga uten tester kjenner litt på det nå for å si det sånnJeg ser også!! Har du testet i dag tidlig?
De har tester her på Østlandet også…Neeei dro bevisst på tur til Østlandet i helga uten tester kjenner litt på det nå for å si det sånn
Jaaaa nå har jeg akkurat vært på butikken og klart å holde meg og kjenner jeg virkelig ikke orker teste kjøret denne gangen, testet jo i en mnd i strekk sist så nå håper jeg på tydelig strek i morgen så jeg kan senke skuldreneDe har tester her på Østlandet også…
Åh tusen takk fine duÅåå, nå har jeg lest igjennom dagboken din fra det siste halve året, og fy søren du er sterk Ser streken på den siste testen din, og krysser alt jeg kan for at det blir en sterk babystrek med en terminspire som klamrer seg fast
Krysser fingrene for at det er uskyldigDet kom litt blod på papiret når jeg tørket meg nå.. er jo lov å håpe at det er festeblødning, men tror nok det er en kjemisk oppdaterer når jeg vet mer i morgen.
Har hatt sinnsyke smerter i natt og i dag så er nok dessverre ikke uskyldig. Tar selvfølgelig en test i kveld eller i morgen, men har ikke helt håpet lenger.. ikke sååå mye blod daKrysser fingrene for at det er uskyldig
Whaaaat er dere i gang med prøving på nr to!?! Åh nå ble jeg skikkelig glad i hjertet, tenk som tiden har flydd tenk om vi skulle være så heldige å havne i samme termingruppe nå daa nå må jeg rett inn og lese i dagboken dinKrysser fingre og tær for deg. Håper virkelig at du blir gravid med en terminspire denne pp!
Vi skal igang med pp2 denne mnd, vi droppet forrige mnd fordi jeg var så sliten av lite søvn om nettene med litja, så jeg hadde ikke energi til prøving. Men nå sover hun litt bedre og dermed bli vi å komme ordentlig igang denne mnd.
Håper el-testen din blir positiv snart så du havner i dpo land!
Det hadde jo vært kjempekoselig om vi hadde havnet i samme termingruppe denne gangen!Whaaaat er dere i gang med prøving på nr to!?! Åh nå ble jeg skikkelig glad i hjertet, tenk som tiden har flydd tenk om vi skulle være så heldige å havne i samme termingruppe nå daa nå må jeg rett inn og lese i dagboken din
CD 14
God fredag! Endelig snart helg. Tok en ny test i dag tidlig og den er positiv enda, så tenker jeg skal kjenne litt godt etter i dag på om jeg får el smerter, for da kan jeg offisielt gå inn i dpo land i morgen
Kjenner jeg er ekstra motivert denne pp’en, men det merker sikkert dere også En venninne av meg fødte for 1 uke siden og jeg kjenner det ga en ekstra motivasjon. Jeg vil og føde!!
Vis vedlegget 369328