13 dpo og snaaaaart ikm
er så spent, men tenker at siden testene er så sterke, så er det ingenting å grue seg til.
Har kun 3 tester igjen, så prøver å spare litt på de. Orker ikke teste styr i ukesvis så fordeler de utover neste uke og så blir det sikkert en digital. Men ja, derfor har jeg testefri i dag
og tenkte da at det kunne være gøy å lage en liten symptomliste fra «2 dager før ikm»
Gleder meg egentlig bare til å bikke 5 uker, og kjenner jeg er mye mere avslappet denne gangen enn sist graviditet. Det føles godt, men drømmer jo bare om å komme meg over 11 uker som sist
og denne gangen går jeg inn i uke 12 på selveste nyttårsaften
så da passer det jo perfekt å fortelle mannens familie som vi skal feire med
la oss komme så langt denne gangen, og enda lengre
Symptomer:
- ekstra tørst
- mye murringer, mest på kveld
- spydd et par ganger, men ingen ordentlig kvalme helt enda (la det forbli sånn
)
- litt hardere og varmere pupper med blodårer
- mindre matlyst
- og til slutt, guri så trøtt jeg er
stakkars venninnene mine tror vel de er døds kjedelige å være med for tiden når jeg bare gjesper
- vond korsrygg utover dagen
Så det var de enn så lenge. Ber til høyere makter om å slippe kvalmen for jeg har nemlig eksamen om 3 uker og da passer det ekstremt dårlig med fullt av oppkast
Er helt sjokka over at det gikk så fort igjen, og selvfølgelig super glad. Sitter med en liten følelse og mye håp om at det skal gå hele veien nå
Ønsker dere en super fin dag fra solfylte Sørlandet og sender masse babystøv til alle som er i dpo land