Fikk sterke eggløsning smerter på lørdag så regner med el var da, så er altså tre dpo I dag. Har hatt litt murringer og kjenner det er noe som skjer men det er jo tidlig endaHvordan går det? Fått negativ test nå?
Dette blir så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk sterke eggløsning smerter på lørdag så regner med el var da, så er altså tre dpo I dag. Har hatt litt murringer og kjenner det er noe som skjer men det er jo tidlig endaHvordan går det? Fått negativ test nå?
Dette blir så spennende!
Hold deg fast lille spire og la streken bli sterkere for hver dag som går!
I dag tidlig kunne jeg så vidt skimte noe, men tok en ny nå og nå ser jeg streken lett i virkeligheten
Vis vedlegget 370077
Gratulerer Så gøy!!Hold deg fast lille spire og la streken bli sterkere for hver dag som går!
I dag tidlig kunne jeg så vidt skimte noe, men tok en ny nå og nå ser jeg streken lett i virkeligheten
Vis vedlegget 370077
Hold deg fast lille spire og la streken bli sterkere for hver dag som går!
Vis vedlegget 370077
For en koselig melding ja det har vært mange opp og nedturer, og da viser det jo hvor sterkt ønsket er når man likevel kaster seg på igjen gang etter gangNå har jeg lest meg gjennom hele dagboken din, og for en reise dere har hatt… Opp og nedturer har gitt meg håp og sorg på deres vegne gjennom dagboken din….
Jeg håper så inderlig at denne spiren klamrer seg fast helt frem til målstreken
Er i pp 3 nå. Men er så heldig å ha 3 barn fra før. Jeg er derimot 39 år nå, så det kan hende alderen ikke er helt på vår side… Men vi tar det som det kommerFor en koselig melding ja det har vært mange opp og nedturer, og da viser det jo hvor sterkt ønsket er når man likevel kaster seg på igjen gang etter gang
Håper det blir en spire på både deg og meg har du prøvd lenge?
Krysser fingrene for at dere får en liten til daEr i pp 3 nå. Men er så heldig å ha 3 barn fra før. Jeg er derimot 39 år nå, så det kan hende alderen ikke er helt på vår side… Men vi tar det som det kommer