4+0 og ingen TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå ja tenk så koselig om vi havna i samme termin gruppe etter alt detteKjempefin stigning!! ❤
Håper jeg følger etter nå til uka
Å ja ❤Åååå ja tenk så koselig om vi havna i samme termin gruppe etter alt dette
Hvor mange dpo r du nå?Å ja ❤
7, jeg tror jeg svir av en test på tirsdag selv om det er tidlig. Tror jeg fikk positiv test 10dpo med Eira, men jeg har noen liggende så er ikke så farligHvor mange dpo r du nå?
Ååå blir spennende7, jeg tror jeg svir av en test på tirsdag selv om det er tidlig. Tror jeg fikk positiv test 10dpo med Eira, men jeg har noen liggende så er ikke så farlig
Spennede å følge med! Jeg er også 5+1 i dag!5+1
God søndag! Og allerede i gang med en ny uke i svangerskapet Dagene flyr, men likevel må jeg flere ganger tilbake og lese i dagboken da jeg nesten ikke føler meg gravid i det hele tatt. Litt tunge pupper og såre nipler, litt kvalm på kvelden og murring her og der. Følte jeg følte meg så sykt mye mer gravid sist, men det var kanskje adrenalin Denne gangen er jeg jo litt mer rolig.
Men må bare få sagt hvor utrolig taknemmelig jeg er for å være gravid igjen TENK at jeg skulle være så heldig å få oppleve det allerede igjen! Håper og håper at det er liv i magen rundt nå, og at lille spiren min blir i noen gode mnd til. Kom også på at natten før jeg testet positiv så drømte jeg at jeg testet positiv! Litt gøy å tenke på
På en måte lengter jeg etter kvalmen så jeg kan føle meg litt mer gravid, men samtidig kan den ikke komme før om 2 uker for da er jeg ferdig med eksamen
OG FY SOM JEG GLEDER MEG TIL Å GÅ INN I JULEN GRAVID!!! Og ikke minst fortelle om graviditeten til svigermor på nyttårsaften Har ikke bestilt en tul enda, men det optimale hadde vært enten rett før julaften eller i romjula.
Og har glemt å fortelle dere noe! Gjett om jeg fikk innkalling til den samtalen på sykehuset angående hva slags hjelp vi skal få videre rett etter jeg testet positiv. Hva gjør jeg med den? Kan jo ikke la vær å si noe og møte opp på en samtale om ivf 8 uker gravid Må kanskje ringe og si ifra, men si at jeg likevel ønsker timen ettersom jeg har mistet så mange ganger. Hva tenker dere?
God helg videre til alle gravide og prøvere!
5+1
God søndag! Og allerede i gang med en ny uke i svangerskapet Dagene flyr, men likevel må jeg flere ganger tilbake og lese i dagboken da jeg nesten ikke føler meg gravid i det hele tatt. Litt tunge pupper og såre nipler, litt kvalm på kvelden og murring her og der. Følte jeg følte meg så sykt mye mer gravid sist, men det var kanskje adrenalin Denne gangen er jeg jo litt mer rolig.
Men må bare få sagt hvor utrolig taknemmelig jeg er for å være gravid igjen TENK at jeg skulle være så heldig å få oppleve det allerede igjen! Håper og håper at det er liv i magen rundt nå, og at lille spiren min blir i noen gode mnd til. Kom også på at natten før jeg testet positiv så drømte jeg at jeg testet positiv! Litt gøy å tenke på
På en måte lengter jeg etter kvalmen så jeg kan føle meg litt mer gravid, men samtidig kan den ikke komme før om 2 uker for da er jeg ferdig med eksamen
OG FY SOM JEG GLEDER MEG TIL Å GÅ INN I JULEN GRAVID!!! Og ikke minst fortelle om graviditeten til svigermor på nyttårsaften Har ikke bestilt en tul enda, men det optimale hadde vært enten rett før julaften eller i romjula.
Og har glemt å fortelle dere noe! Gjett om jeg fikk innkalling til den samtalen på sykehuset angående hva slags hjelp vi skal få videre rett etter jeg testet positiv. Hva gjør jeg med den? Kan jo ikke la vær å si noe og møte opp på en samtale om ivf 8 uker gravid Må kanskje ringe og si ifra, men si at jeg likevel ønsker timen ettersom jeg har mistet så mange ganger. Hva tenker dere?
God helg videre til alle gravide og prøvere!
Ja det er jo absolutt en mulighet! Men tenker likevel å vente til det bare er et par dager i forveien med å ringe, for man vet jo aldri hva som skjer innen da Krysser fingrene for at jeg er 8 uker og får se en liten bønne daKanskje timek kan holdes slik at dey kan bli en tul ut av den? Skader ikke å høre hvert fall, de har jo satt av timen til deg uansett
Å herlighet for en koselig melding helt enig i at det er så stas at vi er gravide igjen, og er jo bare å hive seg påHei Jeg synes det er veldig koselig å se at du og flere andre jeg har fulgt med på er blitt gravide nesten samtidig nå
Jeg vet at de fleste av dere har prøvd lenge og gått mange ganger på store nedturer.
Jeg håper og krysser fingrene for at alle dere kommer i mål denne runden
Det kommer til å være både skummelt, vanskelig og tøft i starten, men når man er kommet et godt stykke på vei så går det nesten alltid bra Nå har dere sammenlagt hatt nok nedturer så det er tid for en stor opptur
Dipsy, -TP-, Mangojenta, Concon (Du må bytte navn til andregang på dagboka di )
Jeg ønsker dere alle det beste og håper det blir 4 små til sommeren nå
Mange klemmer fra meg, får nesten lyst på en til liten selv når jeg tenker på nyfødte
Håper det er greit med samme teksten til dere alle