En fersken spire og? - Mangojenta

Altså, mine tester var myyyye svakere enn din da jeg fikk 2-3 på fredag (fra samme urin), så kan ikke skjønne at du ikke får 3+ nå :p Sikker på at urinen din ikke var veldig utvannet da du tok den digitale? :joyful:
Ja den var ikke så utvannet, men var midt på dagen, så får kanskje prøve morgen eller kveld neste gang:p
 
5+1

Hadde egentlig en plan om å ikke teste så mye før TUL, men har funnet ut at jeg blir mer engstelig av å ikke teste enn å ta en test på ettermiddagene. Så tenker å bruke opp den pakka jeg har igjen de dagene det trengs før TUL:)

Føler det er et godt tegn at testene stiger såpass. Stresser mye for at det skal være et foster uten hjertelyd.. men prøver så godt jeg kan å tenke at alt er annerledes denne gangen.

Og i dag er faktisk streken like sterk som kontroll streken:woot: så jubler for det!:Heartpink Kanskje det blir +3 i morgen?
5CF13DEC-3338-4F19-856B-BEEB8C1E533C.jpeg
 
5+1

Hadde egentlig en plan om å ikke teste så mye før TUL, men har funnet ut at jeg blir mer engstelig av å ikke teste enn å ta en test på ettermiddagene. Så tenker å bruke opp den pakka jeg har igjen de dagene det trengs før TUL:)

Føler det er et godt tegn at testene stiger såpass. Stresser mye for at det skal være et foster uten hjertelyd.. men prøver så godt jeg kan å tenke at alt er annerledes denne gangen.

Og i dag er faktisk streken like sterk som kontroll streken:woot: så jubler for det!:Heartpink Kanskje det blir +3 i morgen?
Vis vedlegget 360706

Jeg har trua :D
 
Begynner faktisk å få litt troa selv :shy: Testene stiger hver dag i takt med håpet. Og jeg har jo ikke hatt en eneste blødning siden forrige mensen, så eneste som kan gå galt er faktisk MA og det prøver jeg å minne meg selv på:Heartpink og det er ikke like stor sjanse for å få det igjen som SA
 
Begynner faktisk å få litt troa selv :shy: Testene stiger hver dag i takt med håpet. Og jeg har jo ikke hatt en eneste blødning siden forrige mensen, så eneste som kan gå galt er faktisk MA og det prøver jeg å minne meg selv på:Heartpink og det er ikke like stor sjanse for å få det igjen som SA

Viktigste en kan ha er jo håpet og trua! ❤
En MA kan en ikke gjøre noe med, så en må bare håpe at en slipper det, det er jo gode ods bare det å bli gravid og komme lver 5+1 der hjerte begynner å slå:D krysser alt jeg kan for at dette er terminspiren din altså!!
 
Viktigste en kan ha er jo håpet og trua! ❤
En MA kan en ikke gjøre noe med, så en må bare håpe at en slipper det, det er jo gode ods bare det å bli gravid og komme lver 5+1 der hjerte begynner å slå:D krysser alt jeg kan for at dette er terminspiren din altså!!
Takk for gode ord og oppmuntring:Heartpink hjelper mye når man er hjemme med ferie og været er dårlig, så jeg bare går med mine egne tanker og stresser:hilarious:
 
Skjønner ingenting:arghh: 5+2
DE099722-07E1-4F37-B681-487AA9F781BA.jpeg


Vet det er tullete å henge seg opp i, men syntes da virkelig strimlene mine begynner å bli sterke nok?

Dagene frem mot TUL er virkelig en Berg og dal bane.. Hver morgen er jeg sikker på at det er en MA eller at det snart kommer en SA, og hver ettermiddag/ kveld er jeg overbevist om at det er et bankende hjerte:hilarious:

Akkurat nå gleder jeg meg bare til å få det overstått! 8 dager igjen:arghh:
 
Oppdatering på forrige post:hilarious: nå har det klikka vet du:bag: neida, men ble så nyskjerrig at jeg måtte jo bare åpne testen.. Hvis jeg har skjønt det riktig så skal de to nederste være like sterke for at det skal komme 3+ og det er jo heldigvis ikke alt for langt unna:nailbiting:
6008E72D-AAFB-4953-A6FF-193107BAE6B6.jpeg


her er et bilde der man ser hvor sterk den må være. Prøver igjen på fredag, for da skal jeg ta blodprøve, og kan forhåpentligvis berolige meg med 3+
CB1DF756-6D5C-4471-93D4-18BB163BBE58.jpeg
 
Oppdatering på forrige post:hilarious: nå har det klikka vet du:bag: neida, men ble så nyskjerrig at jeg måtte jo bare åpne testen.. Hvis jeg har skjønt det riktig så skal de to nederste være like sterke for at det skal komme 3+ og det er jo heldigvis ikke alt for langt unna:nailbiting:
Vis vedlegget 360744

her er et bilde der man ser hvor sterk den må være. Prøver igjen på fredag, for da skal jeg ta blodprøve, og kan forhåpentligvis berolige meg med 3+
Vis vedlegget 360745

Tror du må være rett under altså! Og at du er uheldig, kan ikke skjønne noe annet:bored:
Ser jo ganske tydelig og fin stigning på strimmlene, og de er det jo enklere å se det på også! Denne her hsr på bare 1-2, 2-3 og +3, også har jo urinen noe å si også!
Tenker slt er fint uansett ❤
 
Tror du må være rett under altså! Og at du er uheldig, kan ikke skjønne noe annet:bored:
Ser jo ganske tydelig og fin stigning på strimmlene, og de er det jo enklere å se det på også! Denne her hsr på bare 1-2, 2-3 og +3, også har jo urinen noe å si også!
Tenker slt er fint uansett ❤
Du er så god og kommer med beroligende ord hver gang jeg trenger det:Heartpink:Heartpink takk:shy:
 
Jeg begynner virkelig å bli gal:hilarious: men ja, kjente nettopp at jeg ikke var øm i puppene og fikk full panikk, så jeg tok en test på skikkelig utvannet urin… og den er fortsatt like sterk:shy:

Tror aldri jeg har vært så redd i hele mitt liv for at drømmen skal gå i tusen knas. Heldigvis ikke alt for lenge til vi finner ut av det, men ja. Ferie + regn + sliten hele tiden = ligger på sofaen og kverner og teller timer til TUL:p

Her er det som skjer fremover på babyfronten:)
-fredag: blodprøve hcg
-mandag: uke 7:Heartpink og ny blodprøve
-tirsdag: time hos legen
-torsdag: TUL:talk017
129A9563-F8CA-4055-9080-ECA8AC1421C3.jpeg
 
Enda en oppdatering fra frøken stressa i dag:shy: nå fikk jeg plass hos en annen gyn på mandag, bare for å sjekke at alt ser bra ut. Er jo en liten sjanse for at det er for tidlig å se hjertet, men krysser fingrene. Og da får vi i hvert fall se om ting er på riktig plass. Kjente jeg fikk mye mer ro med en gang jeg fikk den telefonen:Heartpink da får vi faktisk sjekket 2 ganger neste uke! Litt dyrt, men veldig verdt det:dummy1:
 
Syns testene dine ser veldig fine ut, men skjønner at det er ubehagelig når man håper på 3+ og ikke får det. Jeg prøvde vel 5+1 og ble skikkelig stresset da det stod 2-3, men dagen etter stod det 3 +. I tillegg hadde jeg en test som jeg plutselig syntes så lysere ut, og fikk totalt panikk, men endte i datteren min heldigvis ❤️ Hadde en kjemisk/tidlig SA måneden før, så var livredd for at det skulle skje igjen.

Det blir heldigvis veldig mye bedre i andre trimester og når man kjenner liv. Jeg syns også det hjalp litt da kvalmen kom i uke 6-7, og jeg kjente litt symptomer. Før det føltes det kun som mensmurringer, og som om mensen var på vei.

Håper det går veien for deg nå, syns det ser veldig lovende ut. Kjenner flere som ikke har sett noe så tidlig og at det likevel har gått fint, så ikke få panikk om du ikke ser noe på TUL på mandag ☺️
 
Syns testene dine ser veldig fine ut, men skjønner at det er ubehagelig når man håper på 3+ og ikke får det. Jeg prøvde vel 5+1 og ble skikkelig stresset da det stod 2-3, men dagen etter stod det 3 +. I tillegg hadde jeg en test som jeg plutselig syntes så lysere ut, og fikk totalt panikk, men endte i datteren min heldigvis ❤️ Hadde en kjemisk/tidlig SA måneden før, så var livredd for at det skulle skje igjen.

Det blir heldigvis veldig mye bedre i andre trimester og når man kjenner liv. Jeg syns også det hjalp litt da kvalmen kom i uke 6-7, og jeg kjente litt symptomer. Før det føltes det kun som mensmurringer, og som om mensen var på vei.

Håper det går veien for deg nå, syns det ser veldig lovende ut. Kjenner flere som ikke har sett noe så tidlig og at det likevel har gått fint, så ikke få panikk om du ikke ser noe på TUL på mandag ☺️
Takk for koselig melding:Heartpink ja og under alle andre svangerskap så har jeg blødd tidlig, noe jeg ikke har gjort nå. Er nok bare at vi opplevde ma i fjor som gjør meg veldig nervøs:shy: så fort jeg får sett et bankende hjerte, vet jeg med meg selv at jeg kommer til å slappe mye mere av:)

Husker forresten jeg leste igjennom hele dagboken din i oppstarten av vår prøving:Heartpink så er veldig koselig at du titter innom her av og til! Håper alt er bra med dere og lille jenta di:)
 
De clearblue er ikke helt til å stole på :p
Lykke til med hcg prøver og ultralyder neste uke! Mye sikrere det :)
 
Kjenner meg igjen i tankene og frykten din! Man tror man skal bli bare kjempe glad for positive tester, og man blir jo det, men den frykten var altoppslukende her i starten også :shy: Men husk at det aller helst vil gå bra, du er gravid (!!), har ikke smerter og du blør ikke. Syns også at testene dine ser kjempe fine ut ❤️ Også enig i at cb ikke er helt til å stole på, mange som aldri får 3+. Men skjønner også at du gjerne vil få det resultatet! Masse lykke til med blodprøver og ultralyd - jeg krysser alt jeg har for deg, dette må gå veien ❤️
 
Kjenner meg igjen i tankene og frykten din! Man tror man skal bli bare kjempe glad for positive tester, og man blir jo det, men den frykten var altoppslukende her i starten også :shy: Men husk at det aller helst vil gå bra, du er gravid (!!), har ikke smerter og du blør ikke. Syns også at testene dine ser kjempe fine ut ❤️ Også enig i at cb ikke er helt til å stole på, mange som aldri får 3+. Men skjønner også at du gjerne vil få det resultatet! Masse lykke til med blodprøver og ultralyd - jeg krysser alt jeg har for deg, dette må gå veien ❤️
Takk for gode ord:Heartred prøver å tenke på det du sier. Er ingenting som tilsier at det skal være noe galt. Så skal prøve å klamre meg til det frem til mandag:shy:
 
Hei! Jeg er inne og leser dagbøker fordi noe av det fineste jeg vet er å lese om de som får positiv test. Jeg kjenner meg veldig igjen i følelsene dine, men du har ingen grunn til å bekymre deg! Du har fine sterke tester. Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+2, og 3+ når jeg var 5+3. Det er så små marginer som skal til. Jeg er helt sikker på at du snart får 3+! :Heartred
 
5+3
Nå gir jeg opp på digitale :hilarious: Gidder ikke bruke mer penger på de, og i morgen er første blodprøve uansett:p og ikke minst, teststreken er biiiittelitt sterkere enn kontrollstreken så da sier jeg meg fornøyd med det:)

I dag har jeg faktisk kjent meg litt uggen:wideyed: spent på om jeg blir noe kvalm eller om det bare blir med dette. Puppene er fulle i blodårer nå, men har sluttet å være så fryktelig ømme. Det stresser meg litt, men symptomer går jo opp og ned.

Ellers kjenner jeg murring/press fra morgen til kveld nå, i motsetning til bare kveld som tidligere andre dagene:)

Prøver å bare kose meg de siste dagene før TUL i tilfelle det skulle gå galt. Men krysser selvfølgelig fingrene for at alt er braaa:Heartpink:Heartpink:Heartpink
05FD30E8-FB97-4EF7-A934-206259BB79DA.jpeg


helt utrolig:hilarious: hvor like må de egentlig være?!
215EB043-8636-4CA3-A8B3-841A1A937DD4.jpeg
 
Last edited:
Ikke vært innlogga på ei stund :) :) oiiiii sp utrolig stas at du er gravid :) :)
Gratulerer så utrolig masse :) :)

Mange klemmer :) :)
 
Back
Topp