Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh tusen takkÅh, gratulerer så mye! Har fulgt dagboken din en stund men ikke kommentert før nå, så utrolig gøy å se en så fin babystrek!
Takk kjære ConCon! Tenk at endelig kom jeg etter håper alt er bra med deg og lilleSå utrolig glad på dine vegne! Gleder meg til å se den digitale testen din og høre hvordan det går framover
Ja endelig!! ❤Takk kjære ConCon! Tenk at endelig kom jeg etter håper alt er bra med deg og lille
Ja ser bildet er bittelitt misvisende, men nå er testene mine opp ned og da regner med streken er like sterk i morgen eller onsdag. Kjøpte en to pakk med cb uke, så da har jeg 2 å gå på husker du hvor langt du var, når du fikk 3+?Så fine tester!!
Hos meg så var test streken sterkere enn kontrollstreken npr jeg folk 3+, vet ikke om jeg kanskje kunne fått 3+ tidligere eller ikke, men det er mulig at det er litt tidlig ennå -kanskje-.
Nå hadde jeg en annen type test enn deg også men sånn så den ut:
Vis vedlegget 360641
Ifølge dagboken min 4+5, men jeg ble satt to dager fram på ultralyd så var vel ca 5+0Ja ser bildet er bittelitt misvisende, men nå er testene mine opp ned og da regner med streken er like sterk i morgen eller onsdag. Kjøpte en to pakk med cb uke, så da har jeg 2 å gå på husker du hvor langt du var, når du fikk 3+?
Hmmm lurer på om jeg må prøve meg på en i kveld da har jo to så kan ta den andre senere i uken eventueltIfølge dagboken min 4+5, men jeg ble satt to dager fram på ultralyd så var vel ca 5+0
Takk ja derfor jeg tenkte det var greit å kjøpe to, typisk at man er på vippenDin 5+0 er litt sterkere enn når jeg fikk +3 samtidig ser det ut som, eller jeg tok siste strimmel 1,5 dag føre jeg tok siste digitale som da var +3, slik så den ut da!
Vis vedlegget 360653
Og da 1,5 døgn senere +3 var da 4+5. Fikk også +3 ved forrige graviditet 4+6 mener jeg!
Men kan selvfølgelig være akkurat innenfor, det kan jo være flaks/uflaks når en er på vippen, men dine tester er jo kjempe fine hvert fall
Hahaha, det er så artig hvor tullete etter testing man blir av prøving og graviditet Kjente meg så veldig igjen i dette, da jeg har "spart" en digital til å forhåpentlig kunne se 3+ snart jeg også. Og da slo det meg plutselig hvor merkelig det egentlig er! Vi er jo gravide, og 2-3 er jo like mye bevis på det som 3+ Tror ganske sikkert at dette higet etter å se 3+ er noe bare vi gravide og tidligere gravide kan skjønne seg påPrøvde meg på en nå, men er nok et par dager for tidlig prøver igjen på onsdag eller torsdag tenker jeg! Da er jeg 5+3
Vis vedlegget 360678
Prøvde meg på en nå, men er nok et par dager for tidlig prøver igjen på onsdag eller torsdag tenker jeg! Da er jeg 5+3
Vis vedlegget 360678
Ja kjenner jeg ikke er så bekymret etter gårsdagens sterke test men håper jo på å få den før helga da!Sikkert på vippen fu da,med de sterke testene, jaja! Prøve igjen
Altså, mine tester var myyyye svakere enn din da jeg fikk 2-3 på fredag (fra samme urin), så kan ikke skjønne at du ikke får 3+ nå Sikker på at urinen din ikke var veldig utvannet da du tok den digitale?Ja kjenner jeg ikke er så bekymret etter gårsdagens sterke test men håper jo på å få den før helga da!