En fersken spire og? - Mangojenta

Åh, gratulerer så mye! Har fulgt dagboken din en stund men ikke kommentert før nå, så utrolig gøy å se en så fin babystrek!
 
4+5:Heartpink

God morgen! Det er en så rar følelse at dagene bare går, og jeg likevel er gravid. Men det er jo så klart utrolig koselig:) Som sakt har jeg fått TUL 15. juli og jeg veksler mellom å glede og grue meg:confused: Håper så inderlig at vi får se et lite hjerte som banker da:shy:

Ellers er formen ganske god. Veldig trøtt og sliten, litt øm i puppene om natta, og veksler mellom null matlyst og at jeg kunne spist en elefant:p Og litt av og på murring, ellers er det ikke mye å melde.

Tenk at jeg er 5+0 allerede på mandag:wideyed: Håper ukene til TUL går fort, så jeg kan senke skuldrene litt mer og bare nyte. Jeg prøver også å ikke teste så mye, for da blir jeg bare nervøs. Fikk en litt sterkere test på torsdag kveld og holder meg til den frem til jeg tar en digital i løpet av uken tenker jeg:)

Merker humøret er ekstra bra også, når jeg går rundt og tenker på at jeg har et lite mirakel i magen:shy: Måtte dette bli vår lille regnbuebaby og holde helt til mål denne gangen :Heartpink
 
Så utrolig glad på dine vegne! Gleder meg til å se den digitale testen din og høre hvordan det går framover :)
 
Så utrolig glad på dine vegne! Gleder meg til å se den digitale testen din og høre hvordan det går framover :)
Takk kjære ConCon! Tenk at endelig kom jeg etter:wideyed: håper alt er bra med deg og lille:Heartpink
 
5+0:wideyed:

God mandag fine prøvere:) i dag går vi inn i uke 6:nailbiting: tenk det!

Dagene mot TUL går sakte og det er vanskelig å holde motet oppe med tanke på vår forrige tul, men prøver bare å huske på at det er første svangerskapet jeg ikke har blødd noe enda.

Ellers er formen mye bedre enn jeg ville trodd, men det er kanskje litt tidlig å si noe på det enda:p får små bølger av kvalme, men ikke noe mer enn det. Hostet til jeg brakk meg og spydde i natt, men vet ikke om det tels:rolleyes: ellers murrer det ikke like mye lengre, noe som bekymrer meg litt, men vet det er vanlig. Puppene er av og på ømme. Skulle liksom ønske jeg hadde noe mer håndfast å forholde meg til, som da jeg hadde murring hver dag i helga og forrige uke.. men men. Kommer vel til å angre på at jeg ønsker meg kvalme, om ikke så lenge til:hilarious:

Har utsatt å ta flere tester i dagevis nå for jeg er så redd for at den skal være svakere, men fikk meg endelig til å ta en i ste og slik ser den ut:excited001 Nå kan den vel ikke bli sterkere?! Er vel på tide å prøve seg på 3+ på cb? Hva tenker dere? Gidder ikke kaste bort masse penger for å ta en og få 2-3:hilarious:
D64C45D4-8450-41F5-8D1E-644FD82E3685.jpeg
 
Så fine tester!!
Hos meg så var test streken sterkere enn kontrollstreken npr jeg folk 3+, vet ikke om jeg kanskje kunne fått 3+ tidligere eller ikke, men det er mulig at det er litt tidlig ennå -kanskje-.
Nå hadde jeg en annen type test enn deg også men sånn så den ut:
Screenshot_20210705-120120_Gallery.jpg
 
Så fine tester!!
Hos meg så var test streken sterkere enn kontrollstreken npr jeg folk 3+, vet ikke om jeg kanskje kunne fått 3+ tidligere eller ikke, men det er mulig at det er litt tidlig ennå -kanskje-.
Nå hadde jeg en annen type test enn deg også men sånn så den ut:
Vis vedlegget 360641
Ja ser bildet er bittelitt misvisende, men nå er testene mine opp ned og da:p regner med streken er like sterk i morgen eller onsdag. Kjøpte en to pakk med cb uke, så da har jeg 2 å gå på:) husker du hvor langt du var, når du fikk 3+?
 
Ja ser bildet er bittelitt misvisende, men nå er testene mine opp ned og da:p regner med streken er like sterk i morgen eller onsdag. Kjøpte en to pakk med cb uke, så da har jeg 2 å gå på:) husker du hvor langt du var, når du fikk 3+?
Ifølge dagboken min 4+5, men jeg ble satt to dager fram på ultralyd så var vel ca 5+0 :)
 
Ifølge dagboken min 4+5, men jeg ble satt to dager fram på ultralyd så var vel ca 5+0 :)
Hmmm lurer på om jeg må prøve meg på en i kveld da:rolleyes: har jo to så kan ta den andre senere i uken eventuelt:)
 
Last edited:
Din 5+0 er litt sterkere enn når jeg fikk +3 samtidig ser det ut som, eller jeg tok siste strimmel 1,5 dag føre jeg tok siste digitale som da var +3, slik så den ut da!
20200401_154851.jpg

Og da 1,5 døgn senere +3 :p var da 4+5. Fikk også +3 ved forrige graviditet 4+6 mener jeg!
Men kan selvfølgelig være akkurat innenfor, det kan jo være flaks/uflaks når en er på vippen, men dine tester er jo kjempe fine hvert fall :D
 
Din 5+0 er litt sterkere enn når jeg fikk +3 samtidig ser det ut som, eller jeg tok siste strimmel 1,5 dag føre jeg tok siste digitale som da var +3, slik så den ut da!
Vis vedlegget 360653
Og da 1,5 døgn senere +3 :p var da 4+5. Fikk også +3 ved forrige graviditet 4+6 mener jeg!
Men kan selvfølgelig være akkurat innenfor, det kan jo være flaks/uflaks når en er på vippen, men dine tester er jo kjempe fine hvert fall :D
Takk:Heartred ja derfor jeg tenkte det var greit å kjøpe to, typisk at man er på vippen:p
 
Prøvde meg på en nå, men er nok et par dager for tidlig:hilarious: prøver igjen på onsdag eller torsdag tenker jeg! Da er jeg 5+3
CFDB4468-2E30-4BE4-A60B-3002A6CFFE4D.jpeg
 
Prøvde meg på en nå, men er nok et par dager for tidlig:hilarious: prøver igjen på onsdag eller torsdag tenker jeg! Da er jeg 5+3
Vis vedlegget 360678
Hahaha, det er så artig hvor tullete etter testing man blir av prøving og graviditet:hilarious: Kjente meg så veldig igjen i dette, da jeg har "spart" en digital til å forhåpentlig kunne se 3+ snart jeg også. Og da slo det meg plutselig hvor merkelig det egentlig er! Vi er jo gravide, og 2-3 er jo like mye bevis på det som 3+ :laughing002 Tror ganske sikkert at dette higet etter å se 3+ er noe bare vi gravide og tidligere gravide kan skjønne seg på:knegg:
 
Ja kjenner jeg ikke er så bekymret etter gårsdagens sterke test:hilarious: men håper jo på å få den før helga da!
Altså, mine tester var myyyye svakere enn din da jeg fikk 2-3 på fredag (fra samme urin), så kan ikke skjønne at du ikke får 3+ nå :p Sikker på at urinen din ikke var veldig utvannet da du tok den digitale? :joyful:
 
Back
Topp