Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Helt sinnsykt hvor fort tiden har gått. Mange oppturer og nedturer både med tanke på prøvingen og utenom. Men godt å føle at ting går litt på skinner igjen da er det mye lettere å nyte prøvingen også, når man føler at andre ting er på plass og at prøvingen blir mer kosEtt og et halvt år, ja. Tenk det!
Velkommen tilbake! Leit å høre at det har vært så tøft, men Godt å høre dere er kommet dere ovenpå igjen og bare skal nyte sommeren Blir spennende å følge deg fremover!
Her er vi kommet til uke 19 i dag, og lillegutt er svært aktiv inni der Masse babystøv sendes, tenk om dette er pp’n deres da
7 DPO
God søndag damer! Her går dagene sakte og det er dags for mine to siste eksamener før sommeren nå denne uken Blir sååå godt med litt ferie nå!
Har testet de siste dagene men er ikke noe mer enn den siste jeg la ut. Er jo litt overoptimistisk tidlig å teste 5 og 6 DPO… men men, lenge leve testetøsa!
Uansett. Nå under frokosten fikk jeg pluttselig en sinnsyk krampe i livmoren som varte i ca 30 sekunder TENK om det er noe som skjer nedi der!! Kjenner jeg er sååå spent! Burde jo komme strek i løpet av de neste dagene hvis det er noe. Senest i løpet av uken.
Krysser fingrene
Så spennende! Krysser fingrene for deg!7 DPO
God søndag damer! Her går dagene sakte og det er dags for mine to siste eksamener før sommeren nå denne uken Blir sååå godt med litt ferie nå!
Har testet de siste dagene men er ikke noe mer enn den siste jeg la ut. Er jo litt overoptimistisk tidlig å teste 5 og 6 DPO… men men, lenge leve testetøsa!
Uansett. Nå under frokosten fikk jeg pluttselig en sinnsyk krampe i livmoren som varte i ca 30 sekunder TENK om det er noe som skjer nedi der!! Kjenner jeg er sååå spent! Burde jo komme strek i løpet av de neste dagene hvis det er noe. Senest i løpet av uken.
Krysser fingrene
Åååå det var utrolig koselig å høre! Føler meg alltid så dum når jeg legger ut tester man omtrent må endre lysstyrke og finne frem forstørrelsesglass for å se noe på men nå fikk jeg litt motet tilbake angående det! Så da kommer alle tester ut fremoverÅh, er så glad for å ha deg og "testegalskapen" tilbake i aksjon her på forumet!! Har faktisk savnet å zoome inn på testene dine og se streker både her og der! Det mener jeg på en fin måte altså!