En fersken spire og? - Mangojenta

CD 5 allerede:wideyed: Og tanta kom bare på en kort visitt denne gangen, så det var ikke noe å klage på:p

Tenk for 1 år siden, da vi var i pp 2 og lockdown, husker jeg nesten telte timer frem til el osv:laughing005 Nå klarer jeg så vidt å henge med før det er på tide å hoppe i høyet:smiley-bounce022 Det er deilig da!

Planen for denne pp'en er å KOSE OSS MED BABY LAGING!! Skal drikke vin, ha masse sex, drikke MASSE grapefrukt juice, og bare nyte at våren er på vei og at det bare er et par uker til påske!:woot::Heartpink Og selvfølgelig dusje i babystøv hver dag!:smug: Nå SKAL det bli bebbis! Og jeg SKAL IKKE stresse. Målet er å klare meg på de få testene jeg har igjen:eek: så får vi se hvor lenge det varer :bag:

EL er ikke før på lørdag, så bare å fylle uken med andre koselige ting:) Mannen er sykemeldt pga et vondt kne, så planen er å lage litt påskepynt sammen en kveld over en flaske vin:Heartpink får se om han (jeg) holder tålmodigheten så lenge:hilarious:

Nyt søndagen damer!

CD 9:) Da er jeg i gang med grapefrukt juice og tenker å teste etter EL i kveld. Så blir det vel morgen og kveld i morgen i hvert fall! I følge ff skal el være på lørdag, så da blir det vel litt sengekos både i kveld og i morgen:p passer fint med litt før-helg-kos:hilarious:

Mannen er fortsatt sykemeldt, og merker det er uvant å være oppå hverandre 24/7, etter at han har jobbet kveldsvakter i noen mnd nå. Men husker i hvert fall fra karantene i fjor at det kun gjorde oss sterkere!

Er utrolig sliten i dag, så håper det er kroppen som gjør seg klar til å slipp et egg!

Dagens frokost :rolleyes: Hydrere med vann, våkne med iskaffe og fruktbarhets boost med grapefrukt juice:) Hadde glemt hvor jævlig den juicen smaker:wtf:
17A4315B-D541-4AE2-BCDA-EA18DC0B72FE.jpeg

Cd 10:) god morgen og god fredag!

Da begynner det endelig å nærme seg noe! Ble hopping i høyet i går og:hilarious: muligens en runde til i kveld hvis ikke fredagstacoen gir oss totalt food coma :p

Neida, men ja kjenner at noe er på vei til å skje nedi der. Litt små murring. Pleier jo å ha ganske sterke el smerter så skal nok få det med meg:)

Testen har ikke økt mye siden i går kveld, men litt. Pleier å få et skikkelig hopp kvelden før el, så blir spennende å teste i kveld:nailbiting:

6EA150D5-904F-4EC4-8295-E2431BDB505E.jpeg

Allerede 9 dpo:eek: Dagene flyr avgårde som forventet. Påskeferie, eksamen om litt over en uke og mye som skjer!

Men har rukket å teste både i går og i dag. Sikkert bare ønsketenkning, men syntes jeg skimtet noe i dag. Prøver å være streng med meg selv denne pp'en og kikke på testen i 5 min, 10 min etter den er dyppet - ser jeg ikke noe da, går den rett i søpla:p Spent på morgendagens!

I morgen skal vi med familien til mannen, ut og grille og kose oss i (forhåpentligvis) fint påskevær:) Har jobbet sinnsykt hardt med studiene siste ukene, så er utrolig deilig å bare ha et par dager helt fri! Oppdatering på morgendagens test kommer :rolleyes:

Hei fine fine prøvere:Heartpink Livet skjer og pluttselig var ikke prøvingen et tema midt oppi det hele. Men alt er bra! Og det er desverre ingen baby på vei enda... eller er det? :p

Mannen ble som sakt sykemeldt og gikk skikkelig på veggen. Det hjalp ikke akkurat på situasjonen vår og vi har helt ærlig vært igjennom en skikkelig tøff periode i forholdet der vi måtte finne ut om vi vil fortsette sammen eller om han trengte å ordne opp i sakene sine på egenhånd. Men, som i alle forhold kommer man sterkere ut av slike perioder enn noen gang og vi har det utrolig fint nå. Prøvingen ble jo da selvfølgelig satt på pause da vi ikke ønsket å sette en spire i magen i en slik usikker periode.

Ting er nå mye mye bedre, mannen er på utkikk etter jobb igjen, jeg har 3 eksamener i løpet av de neste 2 ukene og så er det FERIE:excited001 Tenk det! ETT år igjen av utdannelsen min:eek:

Nå som ting er bedre så har vi bestemt oss for å nyte sommeren bare oss to, og med gode venner selvfølgelig. Men med tanke på hvor lenge vi prøvde før dette, så er vi enige om at det ikke er et tema å begynne på prevensjon. For livet gir faktisk ikke mening om jeg ikke skal se fremover og tenke på å lage en liten familie. Det har vært min og vår største drøm hele veien, og det er ikke noe man bare gir opp uten videre. Sikkert mange som er uenige, men det driter jeg litt i :wideyed::wtf::shy:

Og når jeg tilfeldigvis tok en EL test i går og de to fine strekene lyste mot meg, etterfulgt av EL kramper fra helvete hele kvelden og natten, fikk jeg lurt med meg mannen til køys:rolleyes: Såååå kanskje det er en bitteliten spire på vei ned mot livmorhulen likevel? Kjenner jeg er optimistisk om fremtiden. I forholdet er vi litt sånn "skjer det så skjer det". Men han lo godt da han fikk et glimt av testene mine i søpla i går:bag: hehe... Så ja! back on track:smiley-angelic002 1 DPO!!!:dance011Kommer sikkert mange andre oppdateringer etterhvert, men det er i hvert fall sånn ting er nå i korte trekk. Men har ingen planer om å bli helt prøve-crazy i sommer. Skal kose meg med vin, god mat og alt som hører med, men dere som har fulgt meg i snart et og et halvt år (!!!!) vet at jeg ikke klarer å la være å teste:angelic:

Nå står ukes handel for tur og Indisk til middag!:Heartpink Føles GODT å være tilbake på forumet! Gjerne kom med oppdatering fra deres prøving! Må jo komme litt inn i det igjen nå.

Velkommen tilbake!
Godt å høre at det går bra igjen nå etter en tøff periode.
Håper alt holder seg i orden og at det endelig blir spire på dere ❤

Ett og et halvt år, ja. Tenk det!

Velkommen tilbake! Leit å høre at det har vært så tøft, men Godt å høre dere er kommet dere ovenpå igjen og bare skal nyte sommeren:joyful: Blir spennende å følge deg fremover!

Her er vi kommet til uke 19 i dag, og lillegutt er svært aktiv inni der:Heartblue:dummy: Masse babystøv sendes, tenk om dette er pp’n deres da:angel8

Ett og et halvt år, ja. Tenk det!

Velkommen tilbake! Leit å høre at det har vært så tøft, men Godt å høre dere er kommet dere ovenpå igjen og bare skal nyte sommeren:joyful: Blir spennende å følge deg fremover!

Her er vi kommet til uke 19 i dag, og lillegutt er svært aktiv inni der:Heartblue:dummy: Masse babystøv sendes, tenk om dette er pp’n deres da:angel8
Ja! Helt sinnsykt hvor fort tiden har gått. Mange oppturer og nedturer både med tanke på prøvingen og utenom. Men godt å føle at ting går litt på skinner igjen:) da er det mye lettere å nyte prøvingen også, når man føler at andre ting er på plass og at prøvingen blir mer kos:Heartpink

så utrolig koselig å høre at du er så langt allerede med lillegutt:Heartblue utrolig glad på dine vegne!

krysser fingrene for at det er en liten spire på vei her også!

5 DPO

Dagene flyr som vanlig, men skal innrømme at det er litt ekstra spennende med første pp etter pausen vi har hatt! Har hatt et par dager der jeg ikke har vært helt i form, og håper så klart det har noe med prøvingen å gjøre, men er nok litt tidlig.

Har jo alltid hatt tidlig implantasjon de gangene det har skjedd, så har et lite håp. Litt øm i den ene puppen, litt krampe aktige tak i nedre del av magen og ganske sår i korsryggen. Vet jo så klart at dette kan komme av andre ting også, men vi får se. Noen av dagene tidligere i uken hadde jeg sinnsyke sure oppstøt også, men det var nok alt for tildig. Spennende dager fremover :Heartpink

Ellers skinner solen på sørlandet i dag og jeg har rigget meg på verandaen med musikk, iste og bare koser meg. Så blir det vel noe tex mex i kveld:smug: Spent på om jeg klarer å holde meg noen dager til med testing:bag:

Okei klarte selvfølgelig ikke å holde meg etter forrige innlegg:bag::shy: men det er faktisk en svak svak skygge der. Ikke at det er noe nytt i denne dagboken:p men ja. Fikk et bittelite håp. Kanskje jeg er 6 DPO? Aner ikke. Er vel bare å være tålmodig de neste dagene og se:nailbiting:

før jeg blir kverka så ja begge bildene er redigerte for å prøve å få frem den bittelille skyggen

07E9EBFA-AD93-4F42-B849-E3C13AA44D92.jpeg
ED9D03DA-E7FD-4836-89C4-DDFB91151A6E.jpeg

7 DPO

God søndag damer! Her går dagene sakte og det er dags for mine to siste eksamener før sommeren nå denne uken:nailbiting: Blir sååå godt med litt ferie nå!

Har testet de siste dagene men er ikke noe mer enn den siste jeg la ut. Er jo litt overoptimistisk tidlig å teste 5 og 6 DPO…:bag: men men, lenge leve testetøsa!:p

Uansett. Nå under frokosten fikk jeg pluttselig en sinnsyk krampe i livmoren som varte i ca 30 sekunder:wideyed: TENK om det er noe som skjer nedi der!! Kjenner jeg er sååå spent! Burde jo komme strek i løpet av de neste dagene hvis det er noe. Senest i løpet av uken.

Krysser fingrene:Heartpink

7 DPO

God søndag damer! Her går dagene sakte og det er dags for mine to siste eksamener før sommeren nå denne uken:nailbiting: Blir sååå godt med litt ferie nå!

Har testet de siste dagene men er ikke noe mer enn den siste jeg la ut. Er jo litt overoptimistisk tidlig å teste 5 og 6 DPO…:bag: men men, lenge leve testetøsa!:p

Uansett. Nå under frokosten fikk jeg pluttselig en sinnsyk krampe i livmoren som varte i ca 30 sekunder:wideyed: TENK om det er noe som skjer nedi der!! Kjenner jeg er sååå spent! Burde jo komme strek i løpet av de neste dagene hvis det er noe. Senest i løpet av uken.

Åh, er så glad for å ha deg og "testegalskapen" tilbake i aksjon her på forumet!!:angel8:Heartred:Heartred Har faktisk savnet å zoome inn på testene dine og se streker både her og der!:hilarious: Det mener jeg på en fin måte altså!:rolleyes:

7 DPO

Så spennende! Krysser fingrene for deg!

Åh, er så glad for å ha deg og "testegalskapen" tilbake i aksjon her på forumet!!:angel8:Heartred:Heartred Har faktisk savnet å zoome inn på testene dine og se streker både her og der!:hilarious: Det mener jeg på en fin måte altså!:rolleyes:
Åååå det var utrolig koselig å høre! Føler meg alltid så dum når jeg legger ut tester man omtrent må endre lysstyrke og finne frem forstørrelsesglass for å se noe på:shy: men nå fikk jeg litt motet tilbake angående det! Så da kommer alle tester ut fremover :D

Røk på en test til:bag: kjenner jeg har bygget opp et skikkelig håp denne pp’en og det er litt skummel med tanke på fallhøyden:shy:

men men. Ikke så mye nytt:banghead: eneste jeg kan meddele er vondt i korsrygg som stråler nedover og litt hardere pupper! Det er da noe!:p
B71F5121-F4E6-406A-A5CD-7ECE8489A757.jpeg

Back
Topp