Okei girls
sikkert en smertelig irriterende beskjed å komme med, men jeg har IKKE PEILING på når EL skjedde
Har bare latt være å komme innom her, rett og slett fordi jeg skammer meg over at jeg har gått glipp av EL IGJEN.
Hehe, neida så ille er det ikke. Vi la inn aksjer før helgen + mandag og i dag. Skulle egentlig hatt EL på mandag, men hadde både EL smerter før helgen og hatt skikkelig press i livmoren de siste dagene. I går så ille at jeg måtte ligge med varmeflaske i sengen
Håper jo såå klart at jeg hadde EL før helgen, og at det er et egg som fester seg, men kan også ha hatt EL i går. Er i hvert fall 100% sikker på at jeg har hatt det! Og at vi har lagt inn aksjer de aktuelle dagene!
Jeg blødde jo mer sist mens enn jeg har gjort til sammen siden MA'en, og hatt sååå sinnsykt vondt rundt EL så håper jo at det er et godt tegn! At livmoren virkelig fikk tømt seg og er griseklar for en spire
Var vel i februar/mars vi ble gravide sist da vi faktisk kom til uke 8, så merker det også gir meg et lite snev av håp!
Og for å si det sånn! De j*** sure oppstøtene har meldt seg sterkere enn noen gang de siste to dagene. Får jo ikke sove på morningen, og i dag ble det så ille at jeg rett og slett kastet opp!
Merker det hadde vært så utrooooolig koselig å gå våren i møte med en spire i magen og dra til svigermor (corona vennlig) med en god nyhet i påsken
Mannen er også SKIKKELIG motivert for tiden på babyfronten og kaster seg rundt med sengekos selv om han ikke er hjemme før 02 om natten nå med nattevakter
Sier ikke nei takk jeg altså
Så det var dagens oppdatering. Tenker **PRØVER HARDT** å vente noen dager med testing. I følge EL smertene kan jeg være alt fra 1 til 6 dpo. Faen at jeg ikke holdt meg til EL testingen altså
Jaja. Men er HELT sikker på at det har skjedd mellom fredag og i går. Så får vi se da
Nå trenger jeg alt babystøvet jeg kan få samlet! Har SÅ SINNSYKT GOD FØLELSE DENNE GANGEN! Og blitt litt mentalt kokko av hele prøve kjøret. Men det visste dere jo allerede pp 2 i fjor