God lørdag
Så koselig å titte innom her og så at det er så mye liv her inne selv om jeg har vært litt fraværende. Jeg er nå rundt CD 9, og hadde selvfølgelig
EL- smerter på torsdag kveld. Så irriterende når jeg ikke hadde tester
Vi la nå i hvert fall inn aksjer bare i tilfelle, men siden EL egentlig skal komme på mandag, blir det nok en runde i kveld og muligens i morgen og!
Jeg må innrømme at denne pp'en raser jo avgårde i hundre
Føler det nettopp var nyttår, men har vel bare brukt energien på å komme inn i rutiner og komme i gang med nye emner i studiet, og plutselig det EL-uke og aksje dager
Jeg som hadde planer for både temping, grapefrukt juice og det ene og det andre, og så har det ikke blitt noe av noe, utenom aksjer. Og det har vært så godt for meg og mannen og bare fokusere på oss de siste ukene
Skal ikke så mye til for at forelskelsen blomstrer om man bare gjør en liten innsats fra begge sider
Så ja, det er ståa her
en rolig pp, med sommerfugler i magen og mye sengekos
Litt irritert på meg selv når jeg har klaget i lange tider på at jeg ønsker kontroll på syklusen, og når først tanta kommer så renner dagene bare som sand i mellom fingrene
MEN! Dette er siste pp'en før jeg kan si at vi har prøvd i et år
HVOR ble tiden av
Blir nok som vanlig litt mere oppdateringer så fort jeg kommer meg over til DPO-land. Det blir godt! Og hvis ikke det skulle klaffe denne pp'en blir det full kontroll neste med oppdateringer minst et par ganger i uken!
Ha en fin helg videre, damer