13 DPO
1 dag til IKM! Hvis jeg har hatt et egg som har festet seg, pleier jeg alltid å få tanta tidlig om det ikke går.
Men kjenner jeg ikke tørr å stole så mye på makesure testene da jeg har hatt svake og sterkere tester om hverandre.. vet det kan variere så tidlig, men ja. Prøver å ikke være for optimistisk.
Var ganske uggen i formen dag på morningen, men testet veeeeeldig svakt. Så tok jeg den siste testen nå etter nesten 4 timer og kun litt kaffe. Og nå er det strek vet ikke helt om jeg tror på den på tross av at symptomene fortsatt er her. Den burde nok ha vært sterkere så sent..
Vi hadde sex i natt og, så ventet egentlig å få mensen litt tidlig hvis det ikke er et frø der lengre. Så litt sprikede følelser på hva som skjer Hvis ikke tanta har kommet i morgen, må jeg jo kjøpe en ny pakke tester likevel
Vis vedlegget 346117 Vis vedlegget 346118
Etter den har tørket
Vis vedlegget 346121
Hmm, så merkelig med de strekene da Men bruker du progesteron nå? Det kan jo utsette tanta og gi masse murringer og sånn, men det vet du jo Håper du får et tydelig svar snart iallfall, og håper jo aller helst at det bare er treig hcg-stigning