En fersken spire og? - Mangojenta

13 DPO :eek:

1 dag til IKM! Hvis jeg har hatt et egg som har festet seg, pleier jeg alltid å få tanta tidlig om det ikke går.

Men kjenner jeg ikke tørr å stole så mye på makesure testene da jeg har hatt svake og sterkere tester om hverandre.. vet det kan variere så tidlig, men ja. Prøver å ikke være for optimistisk.

Var ganske uggen i formen dag på morningen, men testet veeeeeldig svakt. Så tok jeg den siste testen nå etter nesten 4 timer og kun litt kaffe. Og nå er det strek:wideyed: vet ikke helt om jeg tror på den:hilarious: på tross av at symptomene fortsatt er her. Den burde nok ha vært sterkere så sent..

Vi hadde sex i natt og, så ventet egentlig å få mensen litt tidlig hvis det ikke er et frø der lengre. Så litt sprikede følelser på hva som skjer :p Hvis ikke tanta har kommet i morgen, må jeg jo kjøpe en ny pakke tester likevel:banghead: :hilarious:
Vis vedlegget 346117 Vis vedlegget 346118

Etter den har tørket
Vis vedlegget 346121

Hmm, så merkelig med de strekene da:sorry: Men bruker du progesteron nå? Det kan jo utsette tanta og gi masse murringer og sånn, men det vet du jo:dead: Håper du får et tydelig svar snart iallfall, og håper jo aller helst at det bare er treig hcg-stigning:angel8

Hmm, så merkelig med de strekene da:sorry: Men bruker du progesteron nå? Det kan jo utsette tanta og gi masse murringer og sånn, men det vet du jo:dead: Håper du får et tydelig svar snart iallfall, og håper jo aller helst at det bare er treig hcg-stigning:angel8
Nei bruker ikke progesteron :) tok det før forrige helg + 1 dose på lørdag, men det er jo snart en uke siden:p så er nok ikke den:Heartpink enten så har det vært et frø som ikke har festet seg godt nok og er gått til grunne, ellers er det kanskje et frø som prøver å feste seg, og hcg er treg. Håper som du sier, treg hcg-stigning:shy: men hvis ikke blir det j** godt å komme i gang med ny pp. Skal sies at murringene har tatt seg opp, men ikke mens murring da. Bare sånn støl livmor murring:hilarious:

13 DPO :eek:

1 dag til IKM! Hvis jeg har hatt et egg som har festet seg, pleier jeg alltid å få tanta tidlig om det ikke går.

Men kjenner jeg ikke tørr å stole så mye på makesure testene da jeg har hatt svake og sterkere tester om hverandre.. vet det kan variere så tidlig, men ja. Prøver å ikke være for optimistisk.

Var ganske uggen i formen dag på morningen, men testet veeeeeldig svakt. Så tok jeg den siste testen nå etter nesten 4 timer og kun litt kaffe. Og nå er det strek:wideyed: vet ikke helt om jeg tror på den:hilarious: på tross av at symptomene fortsatt er her. Den burde nok ha vært sterkere så sent..

Vi hadde sex i natt og, så ventet egentlig å få mensen litt tidlig hvis det ikke er et frø der lengre. Så litt sprikede følelser på hva som skjer :p Hvis ikke tanta har kommet i morgen, må jeg jo kjøpe en ny pakke tester likevel:banghead: :hilarious:
Vis vedlegget 346117 Vis vedlegget 346118

Etter den har tørket
Vis vedlegget 346121
Har du vurdert å måle HCG hos legen for å få en eventuell graviditet bekreftet? Hvis det er kjemiske du har (nesten) hver måned kan det være greit å få det dokumentert så du eventuelt kan bli utredet for habituell abort. Håper det er en spire som klamrer seg fast ❤️

Har du vurdert å måle HCG hos legen for å få en eventuell graviditet bekreftet? Hvis det er kjemiske du har (nesten) hver måned kan det være greit å få det dokumentert så du eventuelt kan bli utredet for habituell abort. Håper det er en spire som klamrer seg fast ❤️
Er allerede godt i gang med utredning :Heartpink Men pga corona tar det litt tid. Så går litt til privat gyn også parallelt Og de finner ikke ut av så fryktelig mye grunn til at det skjer. Siste jeg har fått beskjed om er å prøve noen mnd med lutinus (prøvd siden oktober tror jeg), men denne pp'en som startet en uke før jul, hadde vi egentlig pause pga jul. Men så fikk jeg super forsinket EL så vi la inn et aksje likevel.

Håper også:smiley-angelic001 Men forsiktig optimistisk etter så mange mislykkede forsøk:Heartpink

Nei bruker ikke progesteron :) tok det før forrige helg + 1 dose på lørdag, men det er jo snart en uke siden:p så er nok ikke den:Heartpink enten så har det vært et frø som ikke har festet seg godt nok og er gått til grunne, ellers er det kanskje et frø som prøver å feste seg, og hcg er treg. Håper som du sier, treg hcg-stigning:shy: men hvis ikke blir det j** godt å komme i gang med ny pp. Skal sies at murringene har tatt seg opp, men ikke mens murring da. Bare sånn støl livmor murring:hilarious:

Aha! Håper på snarlig avklaring ene eller andre veien da. Å være i limbo sånn er så slitsomt:oops:

Jeg har lest så si alt inne på dagboken din.. jeg vil bare si at jeg er gravid idag (ikke planlagt for å si det sånn-nok om det).. men jeg testet negativt, 5 eller 6 tester tok jeg fordelt utover ukene da jeg følte noe var annerledes ... Aldri hatt regelmessig menstruasjon så ante "fred og ingen fare", skulle på GU for å sjekke underlivet som rutinekontroll.. tok en test dagen før som var negativ, der var det en liten en som var 12+5...
Jeg hadde en blødning jeg trodde var mensen - det var nok en festeblødning...
Jeg har aldri vært gravid tidligere og hadde fått beskjed om at jeg trengte hjelp dagen jeg skulle bli gravid...

Så jeg krysser alt jeg kan for deg ❤

Jeg har lest så si alt inne på dagboken din.. jeg vil bare si at jeg er gravid idag (ikke planlagt for å si det sånn-nok om det).. men jeg testet negativt, 5 eller 6 tester tok jeg fordelt utover ukene da jeg følte noe var annerledes ... Aldri hatt regelmessig menstruasjon så ante "fred og ingen fare", skulle på GU for å sjekke underlivet som rutinekontroll.. tok en test dagen før som var negativ, der var det en liten en som var 12+5...
Jeg hadde en blødning jeg trodde var mensen - det var nok en festeblødning...
Jeg har aldri vært gravid tidligere og hadde fått beskjed om at jeg trengte hjelp dagen jeg skulle bli gravid...

Så jeg krysser alt jeg kan for deg ❤
Først og fremst, takk for utfyllende kommentar og så koselig at du har fulgt / lest dagboken min:Heartpink så utrolig spennende historie du har. Syntes alt med kroppen når det gjelder graviditet er så spennende! Krysser fingrene for at det er en liten skatt i magen. Og hvis ikke håper jeg at det ikke tar lange tiden før en terminspire setter seg godt tilrette. Har som sakt ikke hatt mensen siden en uke før julaften så kanskje jeg burde vurdere å ta en sjekk hvis ikke det skulle skje noe neste uke heller:p

Last edited:
Først og fremst, takk for utfyllende kommentar og så koselig at du har fult / lest dagboken min:Heartpink så utrolig spennende historie du har. Syntes alt med kroppen når det gjelder graviditet! Krysser fingrene for at det er en liten skatt i magen. Og hvis ikke håper jeg at det ikke tar lange tiden før en terminspire setter seg godt tilrette. Har som sakt ikke hatt mensen siden en uke før julaften så kanskje jeg burde vurdere å ta en sjekk hvis ikke det skulle skje noe neste uke heller:p
Syntes selv det er spennende! Kroppen er unik Jeg dro for å ta celleprøve osv, ble ikke det kan man si!
Jeg har i alle år hatt så lyst på barn, men hadde senket skuldrene og tenkte at nå bruker jeg noen år på å bare nyte livet... da har sikkert alt i kroppen roet seg og den lille satt og klamret seg fast!
Heldigvis for meg spiser jeg ikke no av det man ikke skal spise, røyker ikke eller drikker ikke- så flaks med den!

Krysser fingrene for dere❤❤❤

CD 1:p

God morgen og god fredag:) Der kom endelig tanta, etter den lengste pp’en jeg har hatt utenom ma’en. Det er mye koagulert blod og mye gammelt/dødt blod også (TMI) så regner med det har gått til grunne allerede tidlig i uken:(.

Men, sånn er det. Føles i hvert fall godt å vite hva som skjer og hvor i syklus jeg er. Og jeg er overraskende klar for ny pp:wideyed:

Nå skal jeg lage meg en god og stor(!!!) kaffe og nyte fredag og sol:Heartpink Helgen er fylt med koselige planer, så å komme seg igjennom tanta kommer til å gå helt fint.

I kveld blir det taco og The Voice med mannen, og i morgen skal han på dagstur til Østlandet. Så da blir det venninne kos og oste bord! Mmm.. og når mandagen kommer er det forhåpentligvis ikke lenge til tanta drar, og jeg kan begynne med grapefrukt juice. Det har jeg faktisk savnet tross smaken:hilarious: Frisk start på morningen:D

Ha en fin fredag :Heartpink

God morgen og god fredag:) Der kom endelig tanta, etter den lengste pp’en jeg har hatt utenom ma’en. Det er mye koagulert blod og mye gammelt/dødt blod også (TMI) så regner med det har gått til grunne allerede tidlig i uken:(.

Men, sånn er det. Føles i hvert fall godt å vite hva som skjer og hvor i syklus jeg er. Og jeg er overraskende klar for ny pp:wideyed:

Nå skal jeg lage meg en god og stor(!!!) kaffe og nyte fredag og sol:Heartpink Helgen er fylt med koselige planer, så å komme seg igjennom tanta kommer til å gå helt fint.

I kveld blir det taco og The Voice med mannen, og i morgen skal han på dagstur til Østlandet. Så da blir det venninne kos og oste bord! Mmm.. og når mandagen kommer er det forhåpentligvis ikke lenge til tanta drar, og jeg kan begynne med grapefrukt juice. Det har jeg faktisk savnet tross smaken:hilarious: Frisk start på morningen:D

Godt du klarer å finne masse positivt i det:Heartred Og deilig å nå ha full kontroll igjen! Riktig god helg:love7

Masse klemmer , håper spiren snart sitter for dere :Heartred:Heartred

Jeg har sluttet å blø:wideyed: sykt vondt enda. Pleier alltid å blø i ett sett hele første dagen. Har bare blødd fra 09 til nå. Fikk ikke inn en tampong en gang:p skjønner ingenting

Edit:
Må bare si at jeg er på ingen måte har fått håpet opp igjen. Er bare redd for at ikke alt skal komme ut. Bare så ingen tror at jeg har blitt helt gal:hilarious::hilarious::hilarious:

Last edited:
Håper neste spire kan klore seg fast! Må være tungt å se de strekene gang på gang for så å få mensen.. har du blødd noe mer nå?

Håper neste spire kan klore seg fast! Må være tungt å se de strekene gang på gang for så å få mensen.. har du blødd noe mer nå?
Jaa men veldig lite og kommer av og på men i klumper og helt dødt (sorry for info:hilarious:) samme som da jeg hadde abort, så skjønner jo hva som har skjedd dessverre. Var også helt sinnsykt vondt første dagen uansett hvor mye smertestillende jeg tok.

ja er tungt, men det kommer til å bli verdt det når den faktisk sitter:Heartpink gleder meg allerede til å komme i gang med denne pp’en. Blør nesten ikke mer nå, så det er deilig:)

Jaa men veldig lite og kommer av og på men i klumper og helt dødt (sorry for info:hilarious:) samme som da jeg hadde abort, så skjønner jo hva som har skjedd dessverre. Var også helt sinnsykt vondt første dagen uansett hvor mye smertestillende jeg tok.

ja er tungt, men det kommer til å bli verdt det når den faktisk sitter:Heartpink gleder meg allerede til å komme i gang med denne pp’en. Blør nesten ikke mer nå, så det er deilig:)

Off, eg sender deg mange klemmer kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred

Ingen tvil om hva som har skjedd da, nei. :Heartred
Det er bra du er ved så godt mot, og klar for ny pp :happy:
Har du noen plan for denne pp?

Så fint at du fekk ein avklaring på det ❤ eg vil tru du ikkje hadde så forsinka EL, siden gravidstreken var så tydelig allerede 5dpo, og strek 3dpo (trur eg aldri eg har hørt om). Ufattelig kjipt å ha kjemiske sånn, må være litt av ein berg og dalbane av følelser ❤ håper og ber virkelig om at det blir baby i neste PP :)

Så fint at du fekk ein avklaring på det ❤ eg vil tru du ikkje hadde så forsinka EL, siden gravidstreken var så tydelig allerede 5dpo, og strek 3dpo (trur eg aldri eg har hørt om). Ufattelig kjipt å ha kjemiske sånn, må være litt av ein berg og dalbane av følelser ❤ håper og ber virkelig om at det blir baby i neste PP :)
Hei hei :) Det som har skjedd er nok en skyggestrek 3 dpo, men 5 dpo er det mange som får strek ;) Og at el var såpass forsinket fikk jeg jeg jo bekreftet i og med at mensen kom såpass forsinket også.
Veldig slitsomt med så mye opp og ned ja, men som skrevet tidligere så vil det jo absolutt være verdt det når spiren setter seg for godt :Heartpink krysser fingrene for dere også :Heartpink:Heartpink

God lørdag :)

Så koselig å titte innom her og så at det er så mye liv her inne selv om jeg har vært litt fraværende. Jeg er nå rundt CD 9, og hadde selvfølgelig :banghead: EL- smerter på torsdag kveld. Så irriterende når jeg ikke hadde tester:p Vi la nå i hvert fall inn aksjer bare i tilfelle, men siden EL egentlig skal komme på mandag, blir det nok en runde i kveld og muligens i morgen og!

Jeg må innrømme at denne pp'en raser jo avgårde i hundre :shy: Føler det nettopp var nyttår, men har vel bare brukt energien på å komme inn i rutiner og komme i gang med nye emner i studiet, og plutselig det EL-uke og aksje dager :eek: Jeg som hadde planer for både temping, grapefrukt juice og det ene og det andre, og så har det ikke blitt noe av noe, utenom aksjer. Og det har vært så godt for meg og mannen og bare fokusere på oss de siste ukene:Heartpink Skal ikke så mye til for at forelskelsen blomstrer om man bare gjør en liten innsats fra begge sider :Heartred

Så ja, det er ståa her:) en rolig pp, med sommerfugler i magen og mye sengekos:smiley-angelic006 :facepalm: :hilarious: Litt irritert på meg selv når jeg har klaget i lange tider på at jeg ønsker kontroll på syklusen, og når først tanta kommer så renner dagene bare som sand i mellom fingrene:wtf: MEN! Dette er siste pp'en før jeg kan si at vi har prøvd i et åro_O HVOR ble tiden av:wideyed:

Blir nok som vanlig litt mere oppdateringer så fort jeg kommer meg over til DPO-land. Det blir godt! Og hvis ikke det skulle klaffe denne pp'en blir det full kontroll neste med oppdateringer minst et par ganger i uken! :hilarious:

Ha en fin helg videre, damer :Heartpink

Back
Topp