En fersken spire og? - Mangojenta

ÅÅÅÅ herregud:woot::wideyed::Heartpink

Tenkte at jeg tar en test bare for å sjekke liksom!!:eek: Og jeg er 8 DPO i følge el smertene den dagen!! Så det stemmer jo!

Den er myyye sterkere og steken blir ikke svakere eller borte:Heartpink og helt rosa i virkeligheten i hvert fall (irriterende at den nesten ser grå ut og mye svakereher inne:banghead: men ikke redigert noen av bildene):wav

1B404546-3DBF-42EA-9777-3F25DD781DAF.jpeg

5C7718DB-9A6D-40D8-8302-7619247A5606.jpeg

008BE88C-ED3B-4ADE-9C18-2CA46AA60626.jpeg

Last edited:
Spennende! Krysser fingrene :)

Lavkarbo = stabilt blodsukker, og stabilt blodsukker har absolutt en positiv innvirkning på fertilitet. Det er faktisk ikke et kjerringråd, men ganske godt dokumentert. Sp er bare positive sider ved å fortsette å spise sunt ;)
Ja det har jeg og hørt før! Men du, sjekk bildene jeg la ut nå:eek:

ÅÅÅÅ herregud:woot::wideyed::Heartpink

Tenkte at jeg tar en test bare for å sjekke liksom!!:eek: Og jeg er 8 DPO i følge el smertene den dagen!! Så det stemmer jo!

Den er myyye sterkere og steken blir ikke svakere eller borte:Heartpink og helt rosa i virkeligheten i hvert fall (irriterende at den nesten ser grå ut og mye svakereher inne:banghead: men ikke redigert noen av bildene):wav

Vis vedlegget 345716
Vis vedlegget 345717
Vis vedlegget 345718

Ææææææ så spennende!! Gleder meg på dine vegne til i morgen og fremtidige tester :hilarious::hilarious::Heartred

Okei damer:) liten oppdatering ute på kveldinga her. Nå har sjokket lagt seg litt, etter jeg var sikker på at testen kom til å bli negativ, men så hadde den økt :woot: Jeg hadde jo til og med sluttet på lutinus!:wideyed:

Så startet opp med lutinus og abdyl-E, og for å si det sånn - det murrer! Så noe skjer nedi der!:p Ble så mye at jeg måtte legge meg og sove litt på sofaen, og klarte ikke helt å tro på hva som hadde skjedd tidligere i dag da jeg våknet igjen.

Nå MÅ det jo bare gå:Heartpink hvor tilfeldig er det at jeg får EL sååå forsinka og at jeg hadde en følelse at vi bare måtte legge inn aksjer den dagen?!

Kom igjen lille frøet:Heartred:dummy1::dummy: Heia heia:hilarious: Som dere ser har jeg bestemt meg for at det SKAL gå nå! Mannen er veldig fornøyd og steller godt med meg. Så vi krysser alt for at den bare blir sterkere!

Må se om jeg tørr å teste i morgen, eller om jeg venter til mandag bare for å være sikker på at den burde ha blitt sterkere innen da:)

Okei damer:) liten oppdatering ute på kveldinga her. Nå har sjokket lagt seg litt, etter jeg var sikker på at testen kom til å bli negativ, men så hadde den økt :woot: Jeg hadde jo til og med sluttet på lutinus!:wideyed:

Så startet opp med lutinus og abdyl-E, og for å si det sånn - det murrer! Så noe skjer nedi der!:p Ble så mye at jeg måtte legge meg og sove litt på sofaen, og klarte ikke helt å tro på hva som hadde skjedd tidligere i dag da jeg våknet igjen.

Nå MÅ det jo bare gå:Heartpink hvor tilfeldig er det at jeg får EL sååå forsinka og at jeg hadde en følelse at vi bare måtte legge inn aksjer den dagen?!

Kom igjen lille frøet:Heartred:dummy1::dummy: Heia heia:hilarious: Som dere ser har jeg bestemt meg for at det SKAL gå nå! Mannen er veldig fornøyd og steller godt med meg. Så vi krysser alt for at den bare blir sterkere!

Må se om jeg tørr å teste i morgen, eller om jeg venter til mandag bare for å være sikker på at den burde ha blitt sterkere innen da:)
Så spennende! Håper denne sitter denne gangen. Den testen er hvert fall positiv i mine øyne :)

Heia, heia! Og, kjenner jeg deg rett, så klarer du vel ikke vente til mandag??:hilarious::Heartpink

Heia, heia! Og, kjenner jeg deg rett, så klarer du vel ikke vente til mandag??:hilarious::Heartpink
Neeeeei:hilarious::hilarious: røyk faktisk på en test i sta:banghead: var lenge siden jeg hadde tissa, men hadde jo drukket en stooor smoothie + brus. Den var jo selvfølgelig ikke like sterk og jeg ble nervevrak som forventet. Mannen bare lo og sa «du har jo drukket alt vi har i hus:p». Så det er ståa:shy: som om man skulle forvente like sterk strek uansett om jeg hadde drukket 3 liter 8 DPO:hilarious:

Last edited:
Hei! Er det make sure 25 du bruker ? Fekk nettopp svak strek på min også som kan likne på din ! Håper at det er babies på oss begge !!!

Vedlegg

• 711B3B88-8B69-4464-B1A6-AB7D5E136D30.jpeg
    711B3B88-8B69-4464-B1A6-AB7D5E136D30.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 106
Hei! Er det make sure 25 du bruker ? Fekk nettopp svak strek på min også som kan likne på din ! Håper at det er babies på oss begge !!!
Ja er makrsure:nailbiting::woot: krysser fingrene! Fikk ikke like sterk strek i dag som i går, men det skjedde sist jeg ble gravid og. At jeg fikk et hopp i hcg rundt 8 DPO og så steg det ikke igjen før rundt 11 DPO tror jeg. Hvor langt er du?:Heartpink

Ja er makrsure:nailbiting::woot: krysser fingrene! Fikk ikke like sterk strek i dag som i går, men det skjedde sist jeg ble gravid og. At jeg fikk et hopp i hcg rundt 8 DPO og så steg det ikke igjen før rundt 11 DPO tror jeg. Hvor langt er du?:Heartpink

eg er laaangt 15/16 dpo :hilarious: så er ein skikkelig sein hcg striger om dette er baby strek :D håper for oss :D

eg er laaangt 15/16 dpo :hilarious: så er ein skikkelig sein hcg striger om dette er baby strek :D håper for oss :D
Ja men det har jo ingenting å si! En strek er en strek! Og så tydelig strek, så sent er jo veldig positivt! Gleder meg til å se kveldens eller morgendagens :woot::Heartpink

Ca 9 DPO?

Her kommer dagens test:) riktignok etter den hadde tørket litt, så den ble litt tydeligere. Ikke like sterk og klar som i går, men holder håpet oppe bittelitt til!:Heartpink

Og kan meddele at puppene fortsatt er harde og jeg holder på å tisse på meg etter et glass vann:hilarious:

355C4FE7-1859-4A01-908C-388E3E514BA6.jpeg

Last edited:
Tok en ny test nå på 4 timers urin med kun en kaffe innabords.. og det ser nok ikke ut til at det er så mye håp:( 9 DPO er fortsatt tidlig, men nå har denne pp’en holdt på siden en uke før jul:banghead: begynner mildt sakt å bli litt lei.

Sier selvfølgelig ikke nei takk til at streken blir sterkere, men begynner nok heller å se fremover mot ny pp. Gleder meg faktisk litt:Heartpink da blir det grapefrukt juice, muligens temping og så er jeg litt usikker på om jeg vil prøve en pp uten lutinus eller om jeg bare skal kjøre på:)

Men, nå må vi først se hva resten av denne pp’en bringer og eventuelt om tanta snart melder sin ankomst:wtf:

Murrer som bare det:nailbiting: sånn at jeg nesten blir litt uvel. Håper det er tanta som kommer tidlig hvis det ikke er en spire:p

Back
Topp