En fersken spire og? - Mangojenta

Ja kan jo veldig godt og mest sansynlig være en skygge:p får se de neste dagene. Enten kommer tanta, eller en sterkere strek. Er en av to:)

Hehe, ja. Verre er det ikke, si:p Men vil vite NÅÅÅ:p

Hehe, ja. Verre er det ikke, si:p Men vil vite NÅÅÅ:p
Ja er jo akkurat det! Og spesielt når jeg går på lutinus så kan jo den utsette mensen litt. For å si det sånn - er jeg ikke preggo, er tanta hjertelig velkommen så fort som mulig så vi kommer i gang med neste pp:p

Kveldens test :nailbiting: og denne gangen går den ikke helt bort:wideyed: Tenk om jeg faktisk hadde veldig sen eggløsning og bare har testet for tidlig de andre dagene:eek:

3 min etter jeg dyppa den
78C67015-9F6E-4066-B4FB-6875FF1D908E.jpeg

5 min etter jeg dyppa den
6811E747-E953-44FE-BAA4-59CB765BA128.jpeg

10 min etter
0BA6C30B-9270-4EAD-A2BF-27A3E287B0DC.jpeg

Da MÅ det jo være noe??! Herlighet.. spent på kveldens:Heartred
Håper jo:nailbiting: men tok en nå på morningen og det var bare en svaaak strek.. hvis jeg faktisk er veldig tidlig er det jo ikke rart, men kjenner jeg ser litt frem mot en pp med kontroll på når el var:p krysser fingrene bittelitt til og tar en test i kveld. Men hvis ikke den viser noe sterkere strek, er det vel bare å stålsette seg for tanta og hamstre på babyplan.no:D

Håper jo:nailbiting: men tok en nå på morningen og det var bare en svaaak strek.. hvis jeg faktisk er veldig tidlig er det jo ikke rart, men kjenner jeg ser litt frem mot en pp med kontroll på når el var:p krysser fingrene bittelitt til og tar en test i kveld. Men hvis ikke den viser noe sterkere strek, er det vel bare å stålsette seg for tanta og hamstre på babyplan.no:D

Ja, det er vel ikke noe annet å gjøre:shy: Bruker Babyplan denne mnd jeg, men opplever mye skygger på dem. Egentlig mer fornøyd med Makesure:joyful: Men el-testene dems er jo fine! Blir bra med kontroll på el, alt er litt enklere da:joyful:

Ja, det er vel ikke noe annet å gjøre:shy: Bruker Babyplan denne mnd jeg, men opplever mye skygger på dem. Egentlig mer fornøyd med Makesure:joyful: Men el-testene dems er jo fine! Blir bra med kontroll på el, alt er litt enklere da:joyful:
Har aldri hatt skygge på babyplan, men var de jeg brukte da jeg faktisk ble gravid i mars, men fikk påvist ma i uke 8. etter det har jeg vel byttet mye på hva jeg bruker. Bestiller nok litt av hvert fra babyplan og ser om det blir nødvendig med litt makesure innimellom:p

Blir fortsatt ikke helt klok på denne kroppen da:wtf: puppene er super harde og jeg tisser heeeeele tiden. Men er nok ikke lenge før jeg får svaret:rolleyes: enten strek eller tanta. Hvis ikke det kommer noe sterkere strek, blir det nok en lettelse med ny pp og mer kontroll. Og da SKAL vi få strek i pp’en som kommer begge to:Heartpink

Har vært inne og regnet litt i ff, og funnet ut at hvis jeg hadde EL første gangen jeg trodde - skulle jeg fått mensen i dag:wideyed: så kanskje det er et lite håp likevel?! Hvis jeg hadde EL da jeg fikk EL smerter (noe som stemmer med de enorme mengdene slim jeg hadde i forkant) er jeg bare 6 DPO :woot::nailbiting:

Herregud så gal man blir av dette opplegget:p jaja, holder håpet oppe litt til. Kanskje jeg fikk et lite hopp i hcg i går? Jeg drømmer jo som en gal og det har begynt å verke i korsryggen + stikker i eggstokken på samme side jeg hadde EL! Enten er tanta rett rundt hjørnet, eller så er det fortsatt håp:Heartpink

Tok en test nå på 4 timers med litt drikke.. Og det er fortsatt en svak men liten strek:wideyed: blir spennende å teste i kveld :rolleyes:

edit: tok en titt på testen nå etter den hadde tørket helt. Og det er en tydelig strek der fortsatt:smiley-angelic001 :Heartpink
(Selvfølgelig ikke så tydelig etter jeg laster den opp her inne:banghead: men kan se den i alle slags lys, også med blitz - og sterkere enn etter den hadde tørket i går:woot:)
07C30D71-B533-4C5C-9561-BA4733BF41C9.jpeg

Last edited:
Tok en test nå på 4 timers med litt drikke.. Og det er fortsatt en svak men liten strek:wideyed: blir spennende å teste i kveld :rolleyes:

edit: tok en titt på testen nå etter den hadde tørket helt. Og det er en tydelig strek der fortsatt:smiley-angelic001 :Heartpink
(Selvfølgelig ikke så tydelig etter jeg laster den opp her inne:banghead: men kan se den i alle slags lys, også med blitz - og sterkere enn etter den hadde tørket i går:woot:)Vis vedlegget 345529

Så spennende! Synes streken ser veldig rosa ut altså :happy:

(Selvfølgelig ikke så tydelig etter jeg laster den opp her inne:banghead: men kan se den i alle slags lys, også med blitz - og sterkere enn etter den hadde tørket i går:woot:)Vis vedlegget 345529

Sterkere liker vi!!:angel8

Dessverre ikke så mye klokere etter kveldens test = helt lik:banghead: eneste forskjellen fra tidligere i dag er at jeg er super kvalm og tett i nesa. Men det kan jo komme av hva som helst.

Må nok stålsette meg for at tanta kommer, selv om det er en god sjanse for at jeg bare er 6 DPO. Er det noen kloke sjeler som kan si meg om mensen også blir forsinket av forsinket el? Eller er det bare lutealfasen som blir kortere? Hvis sistnevnte er riktig, skulle jeg jo hatt mensen i dag. Blir virkelig ikke klok:hilarious:

Last edited:
Dessverre ikke så mye klokere etter kveldens tekst = helt lik:banghead: eneste forskjellen fra tidligere i dag er at jeg er super kvalm og tett i nesa. Men det kan jo komme av hva som helst.

Må nok stålsette meg for at tanta kommer, selv om det er en god sjanse for at jeg bare er 6 DPO. Er det noen kloke sjeler som kan si meg om mensen også blir forsinket av forsinket el? Eller er det bare lutealfasen som blir kortere? Hvis sistnevnte er riktig, skulle jeg jo hatt mensen i dag. Blir virkelig ikke klok:hilarious:

Mensen blir gjerne forsinket som følge av at EL er forsinket. Sjelden lutealfasen blir kortere slik jeg har forstått det. :happy:

God morgen og god lørdag:Heartpink HVOR deilig var det ikke å våkne til strålende sol og blå himmel, og ikke minst helg:D

Her kommer en «liten» oppdatering :rolleyes:

Rett på sak. Har ikke testet noe mer siden sist. Kjente jeg ble helt kjørt i hodet av at det ikke skjedde verken det ene eller det andre. Og det kan man vel kanskje tolke i innleggene over her og:shy: + jeg ble litt lei av å gå og holde meg.

Men! Jeg drømmer så sinnsykt mye sykt for tiden. Nesten sånn at jeg blir sjokkert av min egen hjerne. Puppene er fortsatt harde og fulle av blodårer, ikke så mye sure oppstøt. Men i går kveld fikk jeg skikkelig mens murringer og var sikker på at jeg kom til å våkne til tanta, men neida:wideyed: Og ikke et eneste tegn til henne heller! Er det rart man blir gal:hilarious:

Jeg har jo for så vidt mistet optimismen litt, men kjenner jeg får små glimt av håp når det murrer såpass innimellom uten at tanta dukker opp. Kanskje det var et egg som festet seg i går?:smiley-angelic001 Har jo opplevd en gang tidligere å slippe to egg, så er jo et mikro håp om at det har skjedd:shy: Regner med jeg (og dere:p) får svaret om ikke lenge på hva som skjer!

Ellers så er jeg og mannen en uke inn i vår «spise litt sunnere og gå ned i vekt + få mer overskudd» reise:Heartpink Vi ble enige før nyttår om at det var på tide å ta litt tak. Med så mye opp og nedturer det siste året, skal jeg ikke legge skjul på at det har gått utover kiloene:p (på oss begge:hilarious:) Og jeg merker det allerede såå sykt godt på humør og bare hele kroppen føles allerede litt lettere, jeg sover bedre + mye mindre hodepine som jeg har slitt kronisk med. Så mulig dette er svaret på mange ting. Vi skal ikke bli fit og alt mulig, men bare føle oss litt mer vel:) og mulig det har en positiv innvirkning på babyprøvingen også?

Ikke testet noe mer siden sist, men kommer en oppdatering under nå snart:)
Spennende! Krysser fingrene :)

Lavkarbo = stabilt blodsukker, og stabilt blodsukker har absolutt en positiv innvirkning på fertilitet. Det er faktisk ikke et kjerringråd, men ganske godt dokumentert. Sp er bare positive sider ved å fortsette å spise sunt ;)

Back
Topp