En fersken spire og? - Mangojenta

12 DPO

Her kommer dagens test:) ikke akkurat noe veldig sterkere, men syntes fortsatt jeg kan skimte noe i hvert fall.

347F690D-9B62-41C8-86FA-A47DDA232D27.jpeg

Kan også skimte noe! Håper sånn for deg at det går denne gangen!! :)

12 DPO

Her kommer dagens test:) ikke akkurat noe veldig sterkere, men syntes fortsatt jeg kan skimte noe i hvert fall.

Vis vedlegget 341232

Skimter også noe der, synes nesten den er litt sterkere enn i går?:wideyed: Litt mer tydelig strek, på en måte. Shit, dette er spennende:nailbiting: tar du på morgenen?

13 DPO

GOD FREDAG :talk017 INGENTING er bedre å starte fredagen og helgen med sol, en stor iskaffe og litt vasking! Åh som jeg elsker fredager.

Jeg har dessverre ingenting nytt å komme med på bebis fronten :banghead: Klarte jo selvfølelig å glemme testen mens jeg stelte meg i dag, så den var helt tørr når jeg kom på den. Når det er sakt så kunne jeg se en svaak strek som i går, men ikke noe mere tror jeg. Tenker å ta en test i kveld. Tisser veldig mye om dagene og murret skikkelig i dag, og i natt etter sex:shy: Så får vi se om det er tanta som lusker, eller en spire.

Nå er det såpass sent at jeg burde vel fått sterkere utslag på testene. Er vel bare å forberede seg. Jaja, er en såpass fin tid i vente uansett, at jeg orker ikke å la det gå inn på meg denne pp'en engang.

I helgen skal vi lage rullepølse (jule pålegg) med svigers og neste helg skal jeg og mannen ha "pynte til jul helg" :santa :Heartpink :rendeer Skulle gjerne gått en så fin tid i vente med et lite mirakel i magen, men vil virkelig ikke ødelegge julen med å være bitter og trist. Det blir vår tur snart, og jeg kan ikke la det gå utover resten av livet at det tar litt tid. Det er noe jeg av og til må minne meg på at det handler ikke bare om aksje innlegg rundt EL og tester, prøvingen skal faktisk være en fin tid. Så kan jeg heller begynne å stresse hvis vi bikker 2 år uten resultater :p

Men legger ut bilde av testen i kveld i hvert fall :) Så må dere ha en fin fredag så lenge!

966B5BC6-C972-437E-AFA1-C914A6C1A1B6.jpeg
Dessverre ikke så mye å oppdatere:( i virkeligheten er den kanskje biiiittelitt sterkere enn i går, men ikke nok til at jeg tror det går riktig vei.

Hadde et lite håp om at den skulle være sterkere med murring og strekking i livmor + ekstremt trøtt i dag. Men men. Er tom for tester nå, så venter til uken igjen og ser om ikke tanta har kommet så får jeg vel kjøpe inn et par ekstra:p

ønsker dere en god natt!:Heartpink

Last edited:
Vis vedlegget 341374 Dessverre ikke så mye å oppdatere:( i virkeligheten er den kanskje biiiittelitt sterkere enn i går, men ikke nok til at jeg tror det går riktig vei.

Hadde et lite håp om at den skulle være sterkere med murring og strekking i livmor + ekstremt trøtt i dag. Men men. Er tom for tester nå, så venter til uken igjen og ser om ikke tanta har kommet så får jeg vel kjøpe inn et par ekstra:p

ønsker dere en god natt!:Heartpink

Så leit at det virker som det ikke går veien:sorry: Jeg fikk faktisk ganske synlig skygge på et par Makesure-tester forrige pp, så har blitt litt skeptisk til de i det siste. Det er så kjipt å få falske forhåpninger:facepalm: Det virker som du har en fin innstilling, og klarer å ikke grave deg ned - det er veldig bra:joyful: Vi går inn i en nydelig tid nå, og som du sier; det er deres tur snart! Ønsker deg en god helg videre:Heartred

Ehmm er det noen som kan si meg om dette ser ut som skygge strek?:wideyed: (Rosa i virkeligheten) Siste syklusen min har vært helt på tur.

Vi bestemte oss egentlig for å ta en pause i jula, men har følt en trang til å ta en test i noen dager. Er enten cd 21 eller cd 9:eek: vet ikke om den lille blødningen jeg hadde kan kalles mensen, men tenkte det var det ettersom at jeg ikke hadde positiv test:p

kommer tilbake med bedre oppdatering etter hvert:Heartpink litt hastverk her på morningen :)

F7E79A35-313C-46D9-93D0-8150C35EA574.jpeg

Ehmm er det noen som kan si meg om dette ser ut som skygge strek?:wideyed: (Rosa i virkeligheten) Siste syklusen min har vært helt på tur.

Vi bestemte oss egentlig for å ta en pause i jula, men har følt en trang til å ta en test i noen dager. Er enten cd 21 eller cd 9:eek: vet ikke om den lille blødningen jeg hadde kan kalles mensen, men tenkte det var det ettersom at jeg ikke hadde positiv test:p

kommer tilbake med bedre oppdatering etter hvert:Heartpink litt hastverk her på morningen :)

Vis vedlegget 344255

Det er i hvert fall utvilsomt en strek:wideyed: Håper for deg, det hadde jo virkelig vært et julemirakel med tullete syklus og alt:Heartred

Synes den ser mer rosa ut enn en skyggestrek.
Krysser alt og kaster massevis av jule-babystøv din vei!! ❤

Good romjul damer :Heartpink Håper alle har hatt en fin julefeiring og nyter en rolig romjul med deilig mat, og begynner å bli klare for et nytt år. Som sakt tidligere, skulle jeg komme med en oppdatering - så her kommer det en SKIKKELIG oppdatering!

I november hadde jeg og mannen en tung måned på forholds fronten. Sånn er det for alle, litt opp og nedturer kommer uansett. Men det var tungt, og vi var såpass langt nede at vi bestemte oss for å ta en pause med baby laging til over jul, da vi trengte å finne ut om vi i det hele tatt kom oss igjennom dette sammen. Heldigvis ble eksamenstiden min ferdig, og en tung periode på jobb for han ferdig og vi fikk tid til å jobbe sammen om oss, så ting begynte plutselig å lette veldig. Og vi fant tilbake det vi hadde. Utrolig hvor mye sterkere man føler seg når man kommer igjennom noe sånt sammen:) Sikkert litt vel personlig å fortelle, men jeg har jo sakt hele veien at jeg skal være åpen og ærlig om reisen vår, her inne!

Så kom julekaoset som et slag i trynet når jeg endelig var ferdig med eksamen rundt 10. desember og hadde under 2 uker før vi skulle til min bestis som også er mannens søster, i hele 2 uker. Fra lille julaften til 5. januar. For å si det sånn, jeg rakk ett slag med julekaker og det var brente mandler:banghead: Huff, jaja koste oss selv om det ble litt hektisk innimellom der:p Tror jeg har rukket å se Elf 5 ganger :shy:

Så ut av det blå følte jeg at jeg måtte ta en test, som jeg la ut over her. Klarer enda ikke å tyde hva den sier, men har ikke tatt flere tester siden i håp om at det ikke bare er en skygge. Etter ting ble bedre mellom oss, fikk vi ordentlig baby gnisten tilbake og bestemte oss for å fortsette som før. Nå er jeg 4 DPO, men mistenker at EL kom myye tidligere enn jeg tror. Jeg er morgen kvalm, suuuper trøtt på ettermiddagene (klarer ikke å holde meg våken igjennom en eneste film), øm i puppene og EKSTREME sure oppstøt som holder meg våken på nettene. Hadde også sinnsykt magekrampe i noen timer i går som flyttet seg rundt i magen hvis det gir mening. Åh som jeg håper at vi får en litt forsinket julegave:smiley-angelic001 har ikke testet mer da vi som sakt er hos et vennepar på østlandet og butikkene har jo vært stengt. Vurderer å kjøpe med meg en pakke med tester på butikken i dag.

Vi har også fått beskjed om at leiligheten vi bor i skal selges i løpet av 2021 så det betyr flytting. Noe jeg syntes er helt supert, men så klart dyrt og selvfølgelig litt trist da vi endelig har blitt så glad i og kommet ordentlig på plass i leiligheten vi bor i nå... Vi tenker å se om vi faktisk får lån i banken nå, hadde vært så utrolig deilig å komme inn på boligmarkedet og eie noe eget før vi får en liten bebis. Ettersom at mannen jobber en time unna, har vi også tittet bortover den veien da det er hans hjemby, så muligens det blir som svigermor drømmer om, at vi finner oss en plass i nærheten av henne. Føler ting hadde falt veldig på plass da. Men å flytte fra alle mine egne virker veldig fjernt det også. Men svigermor er jo den som er mest begeistret for babyprøving og ønsker sårt å bli bestemor. Hun ringte meg her om dagen for å vise at hun hadde kjøpt en babyseng til oss :wideyed::Heartpink:Heartpink:Heartpink Så kunne på en måte virkelig tenke meg å være i nærheten av henne fra start med baby.

Så blir et år med fullt kjør og nye kapitler, noe jeg gleder meg veldig til:Heartpink Håper 2021 bringer en bebis, masse glede, boliglån og mange fine nye minner inn i livene våres.

Håper sterkt at 2021 blir året deres på babyfronten :binkybaby Blåser et lass med babystøv og krysser fingrene for dere! :love2

Godt nyttår damer! :) Nytt år og nye muligheter, er det ikke det de sier? Jeg er i hvert fall super klar og motivert for det kommende året.

Kjenner etter vi hadde en skikkelig pause fra bebis prøving og alt rundt, er både jeg og mannen veldig motiverte til å begynne prøvingen for fullt igjen!

I dag skal jeg være ca 8 DPO, hvis jeg har telt riktig. Testet ikke etter EL denne runden, men vi har jo hatt ubeskyttet sex, så litt spennende å følge med uansett.

Legger med dagens test:rolleyes:

A7A6E48E-2FF8-41FB-A1AE-AEBCD2D4B678.jpeg
806BFE2C-BFEA-4252-A077-9D2668300B12.jpeg

Last edited:
Godt nyttår damer! :) Nytt år og nye muligheter, er det ikke det de sier? Jeg er i hvert fall super klar og motivert for det kommende året.

Kjenner etter vi hadde en skikkelig pause fra bebis prøving og alt rundt, er både jeg og mannen veldig motiverte til å begynne prøvingen for fullt igjen!

I dag skal jeg være ca 8 DPO, hvis jeg har telt riktig. Testet ikke etter EL denne runden, men vi har jo hatt ubeskyttet sex, så litt spennende å følge med uansett.

Legger med dagens test:rolleyes:

Vis vedlegget 344996 Vis vedlegget 344997
Godt nytt år! Håper at et nytt år bringer deg positive tester snarest! :)

En liten oppdatering på kvelden her:) har i flere timer nå hatt sinnsykt stikking og trykk i livmoren og i venstre eggstokk. Sånn alvorlig eggløsnings smerter liksom:p tenk om jeg har en uke forsinket EL? Eller kanskje det er et frø som graver seg ned? Kjenner de neste dagene plutselig ble veldig spennende:nailbiting:

har jo naturligvis ikke gått på lutinus nå når vi hadde pause måned, men kanskje jeg burde hive meg på apoteket og plukke opp en pakke?

Last edited:
9 DPO

GOD MORGEN!:) I dag er det et stk fornøyd kvinnfolk som våknet med sure oppstøt og stein harde pupper:rolleyes: så det betyr i hvert fall at noe skjer! Så jeg skal en tur på apoteket og plukke opp litt lutinus:p

Ellers er det siste fulle dagen på Østlandet! Nå har vi faktisk vært her siden lille julaften:eek: i en 150 seng:wtf: hehe. Og ikke nok med det, men vi skal faktisk ikke hjem, men videre til 2 netter på hotell. Mannen skal nemlig tatovere seg på tirsdag, så da bestemte vi oss for å ta en skikkelig kjæreste tur i samme slengen, etter vi har vært her med folk i nesten to uker! Så det blir utrolig deilig med hotell seng, frokost buffé og bare kos:Heartpink og muligens en positiv test?:shy:

Åh som jeg drømmer om å bli gravid nå! Og om det ikke går nå, er jeg sååå motivert for å drikke grapefrukt juice, tempe og alt som følger med for at det SKAL klaffe! Den våren vi hadde, da Norge var i lockdown og vi ble gravide, det er fader meg en av de beste tidene i livet mitt, så kunne virkelig tenke meg å bli gravid nå og kunne sitte i påskesolen og ruge:p

Jaja nok nå skravla:D ha en nyyydelig lørdag, så kommer det nok oppdatering om ikke så lenge!

Back
Topp