Såå spent på dagens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er vanlig 25 testJeg og ser, og det er ikke er vel ikke tidlig test heller, håper det er din tur nå
12 DPO
Her kommer dagens test ikke akkurat noe veldig sterkere, men syntes fortsatt jeg kan skimte noe i hvert fall.
Vis vedlegget 341232
Jaaa enig i at det er litt mer strek i dag! Tar en i morgen tidlig jaSkimter også noe der, synes nesten den er litt sterkere enn i går? Litt mer tydelig strek, på en måte. Shit, dette er spennende tar du på morgenen?
Vis vedlegget 341374 Dessverre ikke så mye å oppdatere i virkeligheten er den kanskje biiiittelitt sterkere enn i går, men ikke nok til at jeg tror det går riktig vei.
Hadde et lite håp om at den skulle være sterkere med murring og strekking i livmor + ekstremt trøtt i dag. Men men. Er tom for tester nå, så venter til uken igjen og ser om ikke tanta har kommet så får jeg vel kjøpe inn et par ekstra
ønsker dere en god natt!
Ehmm er det noen som kan si meg om dette ser ut som skygge strek? (Rosa i virkeligheten) Siste syklusen min har vært helt på tur.
Vi bestemte oss egentlig for å ta en pause i jula, men har følt en trang til å ta en test i noen dager. Er enten cd 21 eller cd 9 vet ikke om den lille blødningen jeg hadde kan kalles mensen, men tenkte det var det ettersom at jeg ikke hadde positiv test
kommer tilbake med bedre oppdatering etter hvert litt hastverk her på morningen
Vis vedlegget 344255
Godt nytt år! Håper at et nytt år bringer deg positive tester snarest!Godt nyttår damer! Nytt år og nye muligheter, er det ikke det de sier? Jeg er i hvert fall super klar og motivert for det kommende året.
Kjenner etter vi hadde en skikkelig pause fra bebis prøving og alt rundt, er både jeg og mannen veldig motiverte til å begynne prøvingen for fullt igjen!
I dag skal jeg være ca 8 DPO, hvis jeg har telt riktig. Testet ikke etter EL denne runden, men vi har jo hatt ubeskyttet sex, så litt spennende å følge med uansett.
Legger med dagens test
Vis vedlegget 344996 Vis vedlegget 344997