En fersken spire og? - Mangojenta

Wops:wideyed: enten så har jeg EL akkurat nå, eller så er det ikke langt unna! I hvert fall ikke helt til onsdag :woot:

Fant bare en eneste en i skuffen og lovet mannen å ikke stresse med EL tester nå rundt eksamen, og heller la testetøsa komme når g testene skal frem:p så får bare følge med på symptomer etter el. Hvis ikke det skjer noe mer tenker jeg å begynne på lutinus onsdag eller torsdag. Da skal jeg vel være safe:)

TENK om dette er et tegn på et friskt egg og en kropp som er klar for Graviditet:shy::Heartpink tenk om det endelig er vår tur denne pp’en.
Vis vedlegget 340154

Ååå, så spennende! Fikk selv el cd10 denne gangen, og begynte testingen cd9 på akkurat samme grunnlag som deg - syntes liksom det kjentes ut som noe liiitt for likt el. Og jaggu var det ikke det. Skulle egentlig ikke teste jeg heller:hilarious: Jaja:hilarious: Krysser fingrene for at dette blir the one!! Og bebis til jul:Heartred

God mandag og god ny uke:) (skulle egentlig poste i går, men glemte å trykke på publiser:banghead:)

Her startet dagen tregt med hodepine, lite energi og en kropp som i hvert fall ikke ville lese til eksamen. Så da lyttet jeg til det. Har jo 4 uker på meg, og ligger godt an. Har en skikkelig blåmandag med andre ord:p Men i kveld kommer en venninne (nærkontakt), og vi skal lage pasta bolognese :Heartpink Det hjelper ALLTID!

Er vel faktisk 2 dpo i dag allerede:eek: Skrev i ikm gruppa at jeg var 1 dpo, men når jeg tenker meg om er jeg jo 2!?! Jeg begynner å bli veldig overbevist om at egget slapp på lørdagen, for kroppen er helt utslitt og jobber som bare det.

Sure oppstøt og litt større pupper som jeg alltid får i dpo land. Og oppblåstheten kommer litt etter litt:wtf: Dårlig matlyst også.

Har 9 makesure tester i skuffen når den tid kommer, og venter med å kjøpe/bestille flere enn så lenge. Er så lei av å kaste penger i dass bare for å tilfredsstile trangen til å teste:banghead: skal prøve å være litt smart denne pp'en. Så her blir det juleforberedelser og eksameslesing i fokus!

4 DPO

GOD onsdag og endelig halvveis i uka:happy093.Har en skikkelig dritt uke med dårlig motivasjon til ALT, og merker mørketiden slår ut på både mitt og mannens humør. Vi blir begge veldig påvirket av årstider og vær:p

MEN nå nærmer deg seg helg, og på lørdag kommer et vennepar på besøk! Blir SÅÅÅ koselig, og deilig å være litt sosial. Andre som holder seg hjemme på fritiden, er jo som oftest sosial via jobb eller lignende, men jeg har jo 100% nettstudie så blir ikke mye sosial aktivitet her om dagene:rolleyes:

Over til det vi alle er her for! Symptomer:D Må først bare si at jeg ALLE tegn kroppen gir, er tegn på at egget faktisk slapp på lørdag, så ser ut som om magefølelsen og EL smertene hadde rett! Er jo veeeeeldig tidlig, men som vi vet pleier egget å feste seg tidlig hos meg. Har ikke hatt noe tegn på festesmerter eller noe enda, men i dag kom jeg meg altså ikke ut av senga før 12.30!!!!!!:wideyed: Nesten flaut å skrive, da jeg er en person som gjerne står opp 09, senest 10 i helgen! Men neida, denne kroppen skulle ikke opp. Hehe. Så er med andre ord sliten og litt tiltaksløs. Men det kan jo selvfølgelig komme av andre ting! Matlysten går opp og ned som en bergo og dalbane. Kan gå hele dagen uten å spise, og så få cravings på ALT på kvelden. Men det henger sikkert sammen med mørketiden også:)

Ellers er jeg EKSTREMT VARM. Ikke sånn svette varm, nesten litt mer likt på feber bare uten klamheten. Føles ut som kroppen steamer varme, og jeg går bare i joggebukse og t-skjorteo_O gikk til og med morgentur med valpen i t-skjorte fordi jeg ikke orket å ha på jakke. Så vet ikke om det er et godt tegn. Håper det:p

Krysser fingrene og tær for at dette er den magiske pp og kaster masse babystøv din vei! ❤

6 DPO :nailbiting:

Endelig fredag og helg :) Og såpass langt i dpo land at det begynner å skje ting! Såå spennende. Skal innrømme at jeg ikke har så mye forhåpning denne pp'en. Prøver bare å fokusere på andre ting, men selvføgelig ha prøvingen i bakhodet:p Og i gang med lutinus!

Puppene begynner å bli litt tunge og bittelitt ømme, ekstemt mye luft :shy:, sure oppstøt (spesielt på kvelden og med en gang jeg våkner), litt murring og romstering nederst i magen. Alle disse symptomene kan jo være hva som helst, så tar det ikke super seriøst. Håper jo så klart!

MEN! Jeg har en eller annen skikkelig rar følelse i kroppen. Har ikke kjent på den på veldig veldig lenge. Er akkurat som jeg er skikkkelig avslappet og rolig i kroppen (er vanligvis en veldig stresset person som ikke finner roen ofte), men samtidig helt innerst er jeg skikkelig rastløs i nervene:wideyed: Ekstremt rar følelse. Nesten litt susete i hodet, akkurat som om man har tatt smertestillende hvis dere skjønner:wacky: Sjelero med et hint av ekstrem rastløshet, hvis jeg skal prøve å beskrive det konkret:rolleyes: Spennende å se om det er et bra tegn at jeg ikke har følt på dette på lenge da eller ei. Må innrømme at jeg høres litt psykopatisk ut når jeg skal beskrive dette:excited001 Men men, dere vet jo hvor gal man blir av denne prøvingen.

Ha en fin start på helgen da dere :Heartpink Håper jeg kan starte ny uke på mandag med positiv test:D

Last edited:
Stikker i eggstokken på venstre side, og i puppene + murrer skikkelig i livmoren:woot:

Spennende :p Blir tidlig kveld på oss etter å ha ryddet og ordnet uteplassen for vinteren og hengt opp julelys:Heartpink Helt utslitt etter en laaaang uke!

:goodnight

Har du begynt på progesteron enda? Det kan jo også gi en del rare bivirkninger.

Masse lykke til denne PPen :D

Masse lykke til, jeg krysser fingrene! :D Og julelys er så koselig, nå når det er så mørkt ute :Heartred

9 DPO

God morgen og god mandag:)

Ikke mye å melde annet enn at jeg er trøtt på kveldene og har mye større pupper:p valgte å ikke ta lutinus denne pp’en da det ble mye kluss i starten, hadde kun en pille igjen fra sist pp og tok den, men så var apoteket stengt osv:banghead: skal definitivt ha de klar neste runde!

Lovte jo tester i dag! Er kun 9 DPO og har ingen tidligtester.. men men her kommer den jeg tok i dag:rolleyes: vil absolutt ikke si at den er positiv, men syntes jeg kan skimte noe, så blir spennende å se de neste dagene:)

055870EA-E43C-43D2-A60B-8C1758A51EDB.jpeg

3C7EACCB-811E-4B5E-9751-3E3733D43BA0.jpeg

05C7999F-8926-4519-985B-6CBCEB0576A1.jpeg

9 DPO

God morgen og god mandag:)

Ikke mye å melde annet enn at jeg er trøtt på kveldene og har mye større pupper:p valgte å ikke ta lutinus denne pp’en da det ble mye kluss i starten, hadde kun en pille igjen fra sist pp og tok den, men så var apoteket stengt osv:banghead: skal definitivt ha de klar neste runde!

Lovte jo tester i dag! Er kun 9 DPO og har ingen tidligtester.. men men her kommer den jeg tok i dag:rolleyes: vil absolutt ikke si at den er positiv, men syntes jeg kan skimte noe, så blir spennende å se de neste dagene:)

Vis vedlegget 340955
Vis vedlegget 340956
Vis vedlegget 340957

Synes også jeg kan skimte noe svaaakt på det nederste bildet! Skulle den bli sterkere så ville jeg i hvert fall begynt på Lutinus:angel8Krysser fingrene for deg! Nå er det din tur:Heartred

Synes også jeg kan skimte noe svaaakt på det nederste bildet! Skulle den bli sterkere så ville jeg i hvert fall begynt på Lutinus:angel8Krysser fingrene for deg! Nå er det din tur:Heartred
Ja jeg er jo bare 9 DPO så er kanskje en tanke å bare starte uansett? Takk for kryssede fingre:Heartpink

Ja jeg er jo bare 9 DPO så er kanskje en tanke å bare starte uansett? Takk for kryssede fingre:Heartpink

Ja, du får nesten gjøre en vurdering selv, men hvis streken blir sterkere så er det jo en fin indikasjon:joyful:

Wæææ 11 DPO:wideyed:

I DAG BLE STREKEN PLUTTSELIG STERKERE:eek:
Ikke så lett å se på bildene, men kan se streken uten å myse eller noe i virkeligheten.

begynner på lutinus med en gang så får vi se:p

(ser etter jeg la ut bildene at de ble veldig dårlig kvalitet her inne)

187182BB-C924-4F9B-9B59-834795C37CE3.jpeg

EE1CCF68-6A2D-4847-8EA2-D371D27125F0.jpeg

Vedlegg

• 80BB60B7-8899-46E0-A408-66EFA37D6E34.jpeg
    80BB60B7-8899-46E0-A408-66EFA37D6E34.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 84
  • 3D8C76D5-4A64-40CA-9990-B44C2965A05B.jpeg
    3D8C76D5-4A64-40CA-9990-B44C2965A05B.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 70
Den ser jeg ganske lett! Håper det bare blir sterkere fremover!! :D

Ser streken godt, håper denne sittee nå altså!!:D

Wæææ 11 DPO:wideyed:

I DAG BLE STREKEN PLUTTSELIG STERKERE:eek:
Ikke så lett å se på bildene, men kan se streken uten å myse eller noe i virkeligheten.

begynner på lutinus med en gang så får vi se:p

(ser etter jeg la ut bildene at de ble veldig dårlig kvalitet her inne)

Vis vedlegget 341147
Vis vedlegget 341148

Se der, ja!! Bra du begynner med Lutinus, nå skal den sitte:angel8:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp