En fersken spire og? - Mangojenta

Vanskelig å holde seg unna når streken øker :p

Murrer en del og strekker nederst i magen. Kvalme og sure oppstøt. Fortsatt ikke suuuper øm i puppene lenger, men litt.

Hadde jo en til clairblue tidligtest!:) Syntes selv at den har økt litt!

Første bildet er innen tiden
49652B92-EC91-43B7-BE9C-6B52AD4590C1.jpeg

Så etter den hadde tørket (rakk ikke å få kun strimmelen før tiden da jeg fikk uventet besøk:hilarious:)
0AD29375-399D-420B-A429-46EBABE067A3.jpeg

Vanskelig å holde seg unna når streken øker :p

Murrer en del og strekker nederst i magen. Kvalme og sure oppstøt. Fortsatt ikke suuuper øm i puppene lenger, men litt.

Hadde jo en til clairblue tidligtest!:) Syntes selv at den har økt litt!

Første bildet er innen tiden
Vis vedlegget 338687

Så etter den hadde tørket (rakk ikke å få kun strimmelen før tiden da jeg fikk uventet besøk:hilarious:) Vis vedlegget 338688

Det er jo stigning fra forrige CB!:woot:

Fikk skikkelig mens murringer nå:wideyed: krysser alt for at tanta holder seg unna og at det bare er frøet som graver seg tilrette:Heartpink

12 DPO :) utrolig dårlig kvalitet, men her kommer morgenens test! Bare vanlig make sure. Vil heller bruke en babyplan i kveld:p

Murret så jeg nesten ble dårlig i går, men en god følelse at det skjer noe. Går og bytter på å føle at tanta kommer og at en bebis graver seg til.

Var tydelig rosa strek lenge, men i dag har den ikke gått helt bort som den gjorde i går på morningen! Etter den har tørket. En svak strek fortsatt etter den ble tørr:Heartpink
62E54BD4-EFCC-4374-83F6-E238D3E80D5F.jpeg

Her kommer kveldens test:) kjenner jeg begynner å miste motet litt... i følge hva jeg har opplevd før, bør hcg stige såpass at det skulle vært en tydelig rosa strek der nå eller i morgen.

Men prøver å ikke gi opp før tanta kommer i det minste. Murrer jo fortsatt osv, men hadde virkelig troen på en rosa tydelig babystrek nå i kveld.

C0A44A93-F055-4FBC-A360-DCCE15558820.jpeg

Her kommer kveldens test:) kjenner jeg begynner å miste motet litt... i følge hva jeg har opplevd før, bør hcg stige såpass at det skulle vært en tydelig rosa strek der nå eller i morgen.

Men prøver å ikke gi opp før tanta kommer i det minste. Murrer jo fortsatt osv, men hadde virkelig troen på en rosa tydelig babystrek nå i kveld.

Vis vedlegget 338818
Synes man ser streken godt der jo :)

Synes man ser streken godt der jo :)
Jaaa men er så redd jeg bare har fått et «bra» bilde av streken. Eller er det normalt at den blir såååå mye svakere når den tørker? Har aldri opplevd det før. Dette er samme testen bare 40 min etter jeg tok den..
A36E85C8-2EB3-438E-8DC1-FD7A231F1496.jpeg

Men man skal jo ikke se på testen etter den er tørket egentlig :) Jeg venter spent på morgendagens jeg :) :)
Who blir helt stressa jeg:hilarious: nå ser den slik ut, streken «flytta seg» pluttselig
1D50E590-6893-422C-8DEB-DB29D146BE63.jpeg

Men ja vet, man skal jo absolutt ikke det:p har bare alltid hatt samme strek før og etter den er tørket. Men men, blir kjempe spennende i morgen:) håper fortsatt!

God morgen! 13 DPO og 2 dager til IKM:wideyed:

Startet dagen med ekstremt rare drømmer før jeg våknet helt utslitt og full av sure oppstøt en time før alarmen:hilarious:

Så sto jeg opp, og fikk telefon fra lillesøster som hadde forsovet seg til skolen, om jeg kunne kjøre henne. 5 min etter hadde jeg tisset i koppen, dyppet testen og pluttselig sto hun på døren. Så ble ikke noe bilde.. men krysset fingrene for at det skulle være en tydelig strek når jeg kom hjem, for jeg rakk å se en rosa strek som i går. Men den var akkurat som i går etter den tørket...:banghead:

Motet er ikke på topp angående denne pp’en i dag, men gir som sakt ikke opp før tanta kommer! Får ta en test litt senere:)

Hadde kun holdt meg i 2 timer siden forrige test, men klarte ikke vente :hilarious:

Flere enn meg som ser en svak rosa strek?
225B9E99-4D89-4089-A366-0A4FBCAA24AD.jpeg

Her kommer kveldens test. Det er tydelig noe der i virkeligheten:) men absolutt ikke så sterk jeg skulle ønske.. krysser fingrene for at lykkestreken kommer i morgen:p

5FCA1B71-6843-459D-9977-7D8350126B25.jpeg

Her kommer kveldens test. Det er tydelig noe der i virkeligheten:) men absolutt ikke så sterk jeg skulle ønske.. krysser fingrene for at lykkestreken kommer i morgen:p

Vis vedlegget 338882

Skjønne deg, det er så tøft når man så inderlig gjerne skulle sett strek på hver test hver måned! Jeg forstår veldig godt følelsen etter 15 mislykkede pp-er:shy: I starten redigerte jeg alle testene mine for å prøve og få fram streken - for den mååå jo være der!! Med nok redigering så jeg nesten alltid en strek. I tillegg kjente jeg på nye symptomer hele tiden - for dette har jeg jo ikke kjent eller opplevd tidligere?? Det endte opp med at jeg ble skuffet hver mnd:sorry: Poenget mitt; det ser ut som du har redigert testen litt? Det kan være lurt å ikke gjøre det, for det håpet man får gjør at skuffelsen blir så stor når tanta igjen kommer. Og alle symptomer du kjenner kan like godt være PMS som du ikke har lagt merke til før du begynte å prøve. Når det er sagt så har du all grunn til å være optimistisk, for håpet er ikke ute før tr kommer - og jeg håper av hele mitt hjerte at det har klaffet for dere denne gangen:Heartpink Veldig spent på morgentesten:nailbiting::joyful:

Last edited:
Skjønne deg, det er så tøft når man så inderlig gjerne skulle sett strek på hver test hver måned! Jeg forstår veldig godt følelsen etter 15 mislykkede pp-er:shy: I starten redigerte jeg alle testene mine for å prøve og få fram streken - for den mååå jo være der!! Med nok redigering så jeg nesten alltid en strek. I tillegg kjente jeg på nye symptomer hele tiden - for dette har jeg jo ikke kjent eller opplevd tidligere?? Det endte opp med at jeg ble skuffet hver mnd:sorry: Poenget mitt; det ser ut som du har redigert testen litt? Det kan være lurt å ikke gjøre det, for det håpet man får gjør at skuffelsen blir så stor når tanta igjen kommer. Og alle symptomer du kjenner kan like godt være PMS som du ikke har lagt merke til før du begynte å prøve. Når det er sagt så har du all grunn til å være optimistisk, for håpet er ikke ute før tr kommer - og jeg håper av hele mitt hjerte at det har klaffet for dere denne gangen:Heartpink Veldig spent på morgentesten:nailbiting::joyful:
Hei fine du:) vi har nok allerede innsett at det ikke ser lyst ut angående graviditet denne pp’en. Og sånn er det bare, da må man bare se videre og fremover!

Angående testene så har jeg redigert noen av de mørkere og noen har jeg gjort skarpere i kvaliteten. Dette for å få frem hva jeg ser i virkeligheten da (som du ser over her) det er mange som ønsker å følge med og se testene. Blir jo bare tull å legge ut bilde av en test man ikke ser noe på, så hvis jeg ser noe FØR jeg tar bildet, kan jeg godt redigere slik at en strek syntes bedre. Men dette gjør jeg absolutt ikke i IKM grupper, men inne på Min dagbok gjør jeg det for å vise hva jeg selv ser:)

I vår pp 2 ble jeg gravid og kom til uke 8. det er fra da jeg kjenner igjen symptomer. Og har tatt blodprøver ved flere av de kjemiske graviditetene og nå får vi utredning for habituell abort. Så jeg er veldig godt kjent med kroppen og symptomene mine. Men jeg vet ikke hvorfor du sier 15 pp’er for vi har bare 9?

Det er tungt å prøve over mange måneder som du sier, men da ønsket er så stort har jeg absolutt ikke noe imot å prøve i årevis for å lage en familie. Selvfølgelig er ønsket at det skal skje nå, men vi gjør det vi må:Heartpink

det er veldig bra at du kommenterer og sprer kunnskap:) men akkurat i mitt tilfelle er det et såpass sammensatt bilde i forhold til min helse osv så jeg overlater det jeg ikke har kontroll over til kroppen og gynekologen min:)

Back
Topp